Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2011, 20:20
xSophie
xSophie is offline
Ik ben verliefd op een jongen (Jan) en hij is verliefd op een ander meisje. maar dat meisje wilt hem niet en ze kwetst hem ook soms. Maar Jan is ook een goede vriend van mijn beste vriend, die een crush op mij heeft. jan probeert me soms te 'koppelen' aan hem maar ik wil hem niet. ik weet niet wat ik moet doen, ik denk niet dat jongens hun vrienden zo willen 'verraden' dus zelfs al zou hij me willen, waarschijnlik zouden we nog niet kunnen samen zijn door die beste vriend van mij. ik weet echt niet wat te doen en ik ben echt smoorverliefd op hem, hij is helemaal mijn type en ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten.

Sorry als het wat onduidelijk is maar het is moeilijk uit te leggen
Oud 20-11-2011, 20:23
Noctiluca
Noctiluca is offline
Het is eigenlijk helemaal geen moeilijke situatie, want jij bent verliefd op een jongen die niet verliefd op jou is. Je zal er dus overheen moeten komen, want dit gaat natuurlijk niets worden..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 20:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, als hij je niet wil houdt het op hè. En dan is het kwetsen van je beste vriend ook geen issue.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 20:42
Verwijderd
Haha ja, ik stopte ook met lezen na de eerste regel Case closed.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 06:09
Silvano08
Silvano08 is offline
Tjah..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 08:05
hookee
hookee is offline
Stel, jij bent Jan's vriend, en Jan is Sophie, weet je meteen hoe de vork in de steel zit.
Hij wil je niet, om dezelfde reden dat jij Jan's vriend niet wil. Er is geen aantrekkingskracht, misschien zelfs afkeer. Hij wil jou zelfs zó erg niet, en wil zó graag af zijn van jouw stalkgedrag dat hij zijn beste vriend maar opoffert.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 08:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou staat er nergens iets over stalkgedrag of afkeer, dus dat vind ik wel een erg slappe conclusie.

Je kan altijd als je van de onzekerheid over wat te doen af wilt zijn tegen Jan zeggen dat je hem leuk vindt en die vriend van hem niet, en dat je wou dat hij jou een kans gaf in plaats van achter dat andere meisje aan te zitten. Maar je begrijpt zelf ook dat de kans klein is dan Jan iets met je gaat willen omdat zijn vriend jou leuk vindt. Alsnog, als je het in elk geval vertelt weet hij hoe het zit en hoef je ook niet meer gekoppeld te worden aan die vriend van hem.
Oud 21-11-2011, 19:45
bierkoning
bierkoning is offline
Naar andere jongens gaan kijken
Oud 21-11-2011, 22:41
SayWhat
SayWhat is offline
In dit geval zal ik er van uitgaan dat het een volslagen onnodig idee is. Kijk naar andere jongens om je heen, er zijn nog genoeg leuke andere jongens!

SayWhat!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 21:10
xSophie
xSophie is offline
niets is onmogelijk we're together now
en whebn geen ruzie met niemand
Oud 01-12-2011, 22:04
Dutchman93
Dutchman93 is offline
Misschien aftasten hoeveel Jan echt voor dat meisje voelt?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 13:10
nullah
nullah is offline
that sux XD ik had echt bijna precies hetzelfde! Maar de jongen (is dus ook mijn beste vriend) vond mijn beste vriendin leuk -_- ik heb hem maar gewoon uit mijn hoofd gezet,, alleen nu vind hij me opeens wel weer leuk net nu ik op het punt sta met iemand anders te krijgen. (zie mijn topic Wat moet ik doen?!) succes!

Ik ben verliefd op een jongen (Jan) en hij is verliefd op een ander meisje. maar dat meisje wilt hem niet en ze kwetst hem ook soms. Maar Jan is ook een goede vriend van mijn beste vriend, die een crush op mij heeft. jan probeert me soms te 'koppelen' aan hem maar ik wil hem niet. ik weet niet wat ik moet doen, ik denk niet dat jongens hun vrienden zo willen 'verraden' dus zelfs al zou hij me willen, waarschijnlik zouden we nog niet kunnen samen zijn door die beste vriend van mij. ik weet echt niet wat te doen en ik ben echt smoorverliefd op hem, hij is helemaal mijn type en ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten.

Sorry als het wat onduidelijk is maar het is moeilijk uit te leggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten