Hey allemaal, ik ben een Jongen van bijna 17 en ik heb via het internet een meisje leren kennen.
De eerste 3 dagen dat ik via msn met haar praatte waren echt geniaal, we hadden het over alles, over sex, over ons samen, over naar elkaar toe gaan, al wonen we 200km uit elkaar. De 4e dag liep het gesprek een beetje dood en sindsdien heb ik het gevoel dat ze me ontwijkt, of in ieder geval minder leuk vind. Onze gesprekken zijn nu veel oppervlakkiger, en ik heb het gevoel alsof ze elk moment de draad die ons verbindt door gaat knippen. Ik weet dat het raar klinkt na 3 dagen, maar altijd als ik aan haar denk maakt m'n hart een sprongetje, zo leuk vind ik haar. Ze lijkt me gewoon het ideale meisje.
Ik heb het die 4e dag een beetje verpest, door een paar dingen te zeggen die ik niet had moeten zeggen, maar zo erg had ik het ook niet verpest. Ik wil haar weer terug zoals ze was, en ik weet zelf niet zo goed hoe.
Thx for reading, een goeie tip zou al helemaal mooi zijn. Als er meer info nodig is moet je het gewoon zeggen.
Maarten
Laatst gewijzigd op 11-12-2011 om 14:41.
|