Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2011, 13:56
Randomnaam
Randomnaam is offline
Hey allemaal, ik ben een Jongen van bijna 17 en ik heb via het internet een meisje leren kennen.

De eerste 3 dagen dat ik via msn met haar praatte waren echt geniaal, we hadden het over alles, over sex, over ons samen, over naar elkaar toe gaan, al wonen we 200km uit elkaar. De 4e dag liep het gesprek een beetje dood en sindsdien heb ik het gevoel dat ze me ontwijkt, of in ieder geval minder leuk vind. Onze gesprekken zijn nu veel oppervlakkiger, en ik heb het gevoel alsof ze elk moment de draad die ons verbindt door gaat knippen. Ik weet dat het raar klinkt na 3 dagen, maar altijd als ik aan haar denk maakt m'n hart een sprongetje, zo leuk vind ik haar. Ze lijkt me gewoon het ideale meisje.

Ik heb het die 4e dag een beetje verpest, door een paar dingen te zeggen die ik niet had moeten zeggen, maar zo erg had ik het ook niet verpest. Ik wil haar weer terug zoals ze was, en ik weet zelf niet zo goed hoe.

Thx for reading, een goeie tip zou al helemaal mooi zijn. Als er meer info nodig is moet je het gewoon zeggen.

Maarten

Laatst gewijzigd op 11-12-2011 om 14:41.
Oud 11-12-2011, 14:10
bambambam
bambambam is offline
Ik ken het, zelf had ik zoiets alleen ging het maanden super, en dan heel af en toe zo'n dip en kwam t er meestal weer goed na een dag. Maar je moet er niet te veel vertrouwen in hebben dat het wat wordt tussen jullie twee, zo'n 95% van de 'LDR's' lopen uit tot niets. tenzij je af gaat spreken natuurlijk dat verandert een hele boel. Helaas was dat bij mij niet het geval en ging ze super dom doen en opeens negeren

succes iig!
Oud 11-12-2011, 14:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
3 dagen, op msn. Het gesprek loopt nu al dood en je denkt dat ze perfect voor je is? Think again..
Oud 11-12-2011, 14:44
EZBlade
EZBlade is offline
En je post op seksualiteit terwijl je nog niet verder bent gekomen dan de onderkant van je bureau
Oud 11-12-2011, 14:45
Randomnaam
Randomnaam is offline
Citaat:
En je post op seksualiteit terwijl je nog niet verder bent gekomen dan de onderkant van je bureau
Ik heb 8 maanden een vriendin gehad, dus dat concludeer je lichtelijk voorbarig.
Oud 11-12-2011, 14:53
Silvano08
Silvano08 is offline
Kan jij mij even uitleggen waarom dit in het subforum 'Seksualiteit' thuishoort, want ik zie de link niet echt.
Oud 11-12-2011, 14:56
Randomnaam
Randomnaam is offline
Ok, haal maar weg
Oud 11-12-2011, 15:00
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ok, haal maar weg
Hij hoeft niet weg, maar een verplaatsing naar 'Liefde en relatie' lijkt mij eerder op z'n plaats.
Oud 11-12-2011, 15:07
EZBlade
EZBlade is offline
Daar staat ie al
Oud 11-12-2011, 15:07
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ik heb 8 maanden een vriendin gehad, dus dat concludeer je lichtelijk voorbarig.
Ik heb het over dit geval. Dit heeft niks met seksualiteit te maken
Oud 11-12-2011, 17:03
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Daar staat ie al
Dat komt neer op crossposting, wat niet is toegestaan, dus één van beide topics zal moeten worden gesloten.
Oud 11-12-2011, 17:36
Em.
Em. is offline
Wat de rest zegt, dit hoort op L&R, daar staat het al en twee topics over hetzelfde onderwerp mag niet, en daarom krijgt deze een slotje!

Regels voor berichten