Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2011, 15:46
Telesmurf
Telesmurf is offline
Hoe hebben jullie je slaapkamer ingericht?

Beschrijving/Plattegrond, zou leuk zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2011, 15:55
Merible
Merible is offline
rechts bed links bereau met computer rest onbelangerijk
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:56
Verwijderd
Als je binnen komt zie je mijn bed en daar rechts van een klein tafeltje met wat boeken erop. De muur is wit en de grond is bezaaid met twijfelachtige zakdoekjes. Er staat ook nog een kast tegen de muur waar allemaal shit in staat uit mijn jeugd, bezwaard door een dikke laag stof wat ik altijd als een knipoog naar mijn falende geheugen zie.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 16:05
bambambam
bambambam is offline
Saaie kamer heb ik, maar mijn bed staat gelukkig wel op een heel handige plaats, namelijk onder een aflopend dak met steun balken waardoor ik dus elke dag begin met een lichte hersenschudding achja, ben ik wel gelijk wakker!

ik hoop dat je er iets van snapt
Nu is het jouw beurt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 16:29
KleinePrinses
KleinePrinses is offline
Leuk hoor! Zo wat ikj kan lezen. Leuk dat je een plattegrond geplaatst hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 18:05
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
een bed rechts en kast links waar je nog net tussendoor kunt lopen en verder heb ik geen ruimte
Oud 29-11-2011, 18:10
sanni
sanni is offline
Mijn kamer heeft een aangrenzende badkamer (die van mij alleen is)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Slaapkamer.png (43.6 KB, 51x gelezen)
Oud 29-11-2011, 19:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Niet, dat heeft de huisbaas gedaan.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:33
Verwijderd
Als je binnenkomt is tegenover je een blauwe muur en in de rechtermuur zit een raam. Onder het raam staat een bed met aan weerszijden een nachtkastje. Naast een van die nachtkastjes staat ook een boekenkastje. In de hoek recht voor je staat de wasmand. In de muur waar ook de deur in zit, zit een opening, daardoor kom je in de inloopkast. In de inloopkast staan een kledingkast, een jassenrek en een schoenenrek.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:57
Hakuna
Hakuna is offline
Dit is momenteel mijn slaapkamer, deze tweede slaapkamer wordt binnenkort verbouwd tot inloopkast voor het herbergen van mijn grote hoeveelheid kleding die je echt overal in mijn woning tegenkomt.

Grote slaapkamer under construktion, de gordijnen was ik al eerder dit jaar aan begonnen, nu ben ik aan de vloer bezig. Hoop het voor de aanstaande kerst af te hebben.
Klik op de link om het uitgebreide fotoverslag te zien van de zelfmaak zware slaapkamer gordijnen.

http://forum.hobbydoos.nl/forum_post...05&KW=Cornel45

Grote slaapkamer, hier ben ik met grote vertraging uiteindelijk toch maar begonnen met het vernieuwen van de vloer, de grijze vloerbedekking is al voor een gedeelte eruit en wordt vervangen door hardboard onderplaten met daaroverheen rode zware vloertegels van het merk Tarkett die oorspronkelijk in winkels en kantoren worden gebruikt, deze nieuwe restparij kon ik voor slechts 2,50 euro per tegel kopen, ze kosten normaal 8,95 per stuk.

Grote slaapkamer doet tijdens de ''verbouwing'' dienst als opslagruimte. Moet toch ergens met mijn gereedschap..en kleding heen.

Mijn kleren kom je echt overal tegen, zelfs in mijn keuken die dienst doet als naaiatelier. Tja je moet toch wat!

Laatst gewijzigd op 29-11-2011 om 20:03.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 20:27
Verwijderd
De kamer is rechthoekig. Je komt binnen aan een van de lange zijden, links van je (aan een korte muur) staat een kledingkast, aan de lange muur tegenover de deur staat een tweepersoons bed, rechts er naast staat een klein nachtkastje met twee lades, daarop een lampje. Naast het nachtkastje staat een stoel. Vervolgens heb je de andere korte zijde van de kamer, daar zit een raam in met luxaflex ervoor. In de hoek naast het raam staat een laag tafeltje met een tv erop.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 22:04
Verwijderd
Bureau met computer en rommel, klein tafeltje dat in principe leeg is voor schoolwerk, twee kasten met cd's, boeken en rommel, laag tafeltje met versterker, kledingkast, televisie, bedtafeltje en bed.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 22:39
sanni
sanni is offline
Citaat:
Niet, dat heeft de huisbaas gedaan.
Ik zeg nergens dat ik dat gedaan heb.. Wel dat de badkamer van mij alleen is in het gebruik, aangezien ik er huur voor betaal.
Oud 29-11-2011, 23:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zeg nergens dat ik dat gedaan heb.. Wel dat de badkamer van mij alleen is in het gebruik, aangezien ik er huur voor betaal.
Hij had het niet tegen jou, maar over zijn eigen kamer.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 23:43
sanni
sanni is offline
Oeps
Oud 30-11-2011, 20:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn slaapkamer is nagenoeg vierkant. Je komt binnen in een hoek, rechts langs diezelfde muur staat een wasmand met daarnaast een wastafel en daaronder zo'n rekje met toiletspullen enzo erop. Tegen de rechtermuur staat een ladenkastje met daarnaast het tweepersoonsbed met aan de andere kant nog een klein nachtkastje. De muur tegenover de deur heeft een raam en de deur naar de tuin. De muur links die je dan nog over houdt bestaat uit twee inbouwkasten. De muur waar mijn bed tegen staat heeft fotobehang van een strand met palmbomen. De rest van mijn slaapkamer is zachtgeel.
Oud 02-12-2011, 08:06
Verwijderd
ben bij raam, bureua tegen linker muur met een kast, klerenkast en boekenkast naar de zuider muur, en de dan een achtkasje alles in een kamern van 2 bij 3m. helemaal vol gestapeld met rotzooi. ik ben er trots op
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 14:01
Oezem
Oezem is offline
Er staat/ligt zoveel in en hangt zoveel aan de muren dat ik het niet aandurf om het te gaan beschrijven.
Ik heb overigens nog wel veel bewegingsruimte, maar door alle dingetjes en kleuren lijkt het wel altijd druk en vol.
Oud 02-12-2011, 20:33
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Er staat/ligt zoveel in en hangt zoveel aan de muren dat ik het niet aandurf om het te gaan beschrijven.
Ik heb overigens nog wel veel bewegingsruimte, maar door alle dingetjes en kleuren lijkt het wel altijd druk en vol.
Dit klinkt wel heel interessant en wekt dan ook mijn nieuwsgierigheid. Plaats eens een foto van je slaapkamer.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 21:14
Verwijderd
Ik zou geen foto DURVEN plaatsen. Die troep.......
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 21:28
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Dit klinkt wel heel interessant en wekt dan ook mijn nieuwsgierigheid. Plaats eens een foto van je slaapkamer.
Ik ben niet thuis. ;x
Oud 02-12-2011, 23:45
neardo
neardo is offline

Boven naast de spiegel zit de deur, achter mijn bed zijn ramen en op het kleine tafeltje staat mijn tv en op de planken staan al mijn schoenen
Oud 05-01-2012, 21:15
Hakuna
Hakuna is offline
Afgelopen november was iik al beginnen met de vervangen van de vloer van de grote slaapkamer en afgelopen week is het dan eindelijk afgekomen.

Vloerplaten geheel gelegd.

Rode vloertegels in eerste fase.

Vloer af, hoef alleen nog maar alles op te ruimen en de slaapkamer opnieuw in te richten.

Ben nu bezig met het aanbrengen van een verlaagd plafond in de gang. Klussen en werken met gereedschappen doe ik net zo graag als met zelf maken van kleding.

Fotoverslag volgd een dezer dagen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 11:52
Verwijderd
Goed dat je het zegt cornel, daar heeft ze vast wat aan!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 14:03
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Goed dat je het zegt cornel, daar heeft ze vast wat aan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2012, 20:03
Hakuna
Hakuna is offline
Update..

Ben vandaag aan de laatste fase begonnen van het afwerken van het verlaagde plafond. Hoef nog maar 1 plaat te plaatsen dan is het volledig af.

Hier een fotoverslag van dit project dat ik al voor de financiele crises aan begonnen was.

Voordat ik aan het plafond kon beginnen heb ik eerst de zijwant naar de buren verder geisoleerd met isomat matten met daaroverheen deze bruine hardboard platen om de matten uit het zicht weg te werken. Hoor vanaf deze kant nauwelijks nog wat van mijn buurvrouw. Over deze bruine platen heb ik nog een behangetje geplakt.

De gipsplaten.

Aanleg in eerste fase, hier verstevigingslatten om doorbuigen van de gipsplaten te voorkomen.

Aanleg in tweede fase, de eerste plaat is geplaats, maar eerst had ik de latten op de juiste hoogte moeten plaatsen.

Heb uiteraard ook oog voor detail, want hier wonen ook mensen!

Fase 3, het werk begint al aardig op te schieten.

Project in laatste fase.

Hierna ga ik bij de zebraspiegel twee inbouw LED spotjes plaatsen en de plafond schilderen in ivoor of roomwit.

Laatst gewijzigd op 13-01-2012 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 12:06
Volk
Volk is offline

We zijn nog pas net verhuisd en het is nog niet helemaal klaar. En dat rondje dat mario heet, mijn vriend werkt in een gamezaak en kwam op een dag thuis met een levensgrote Mario. Die staat daar nu. Waarschijnlijk wordt het bovenste deel (maar nog onder de mancave) een tweede woonkamer. Vandaar ook bank en tv-meubel, in het groen omdat het nog moet komen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 10:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Voila, dat is de indeling van mijn kamer. Boven m'n bank heb ik nog 2 planken schuin boven elkaar, waar ik m'n designer toys, knuffels en drank op bewaar.

Zo is't in't echie:
Spoiler
Reageren

Regels voor berichten