Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit is momenteel mijn slaapkamer, deze tweede slaapkamer wordt binnenkort verbouwd tot inloopkast voor het herbergen van mijn grote hoeveelheid kleding die je echt overal in mijn woning tegenkomt.
![]() ![]() Grote slaapkamer under construktion, de gordijnen was ik al eerder dit jaar aan begonnen, nu ben ik aan de vloer bezig. Hoop het voor de aanstaande kerst af te hebben. Klik op de link om het uitgebreide fotoverslag te zien van de zelfmaak zware slaapkamer gordijnen. http://forum.hobbydoos.nl/forum_post...05&KW=Cornel45 Grote slaapkamer, hier ben ik met grote vertraging uiteindelijk toch maar begonnen met het vernieuwen van de vloer, de grijze vloerbedekking is al voor een gedeelte eruit en wordt vervangen door hardboard onderplaten met daaroverheen rode zware vloertegels van het merk Tarkett die oorspronkelijk in winkels en kantoren worden gebruikt, deze nieuwe restparij kon ik voor slechts 2,50 euro per tegel kopen, ze kosten normaal 8,95 per stuk. ![]() Grote slaapkamer doet tijdens de ''verbouwing'' dienst als opslagruimte. Moet toch ergens met mijn gereedschap..en kleding heen. ![]() Mijn kleren kom je echt overal tegen, zelfs in mijn keuken die dienst doet als naaiatelier. Tja je moet toch wat! ![]() Laatst gewijzigd op 29-11-2011 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
Afgelopen november was iik al beginnen met de vervangen van de vloer van de grote slaapkamer en afgelopen week is het dan eindelijk afgekomen.
Vloerplaten geheel gelegd. ![]() Rode vloertegels in eerste fase. ![]() Vloer af, hoef alleen nog maar alles op te ruimen en de slaapkamer opnieuw in te richten. ![]() Ben nu bezig met het aanbrengen van een verlaagd plafond in de gang. Klussen en werken met gereedschappen doe ik net zo graag als met zelf maken van kleding. ![]() Fotoverslag volgd een dezer dagen. |
![]() |
|
Update..
Ben vandaag aan de laatste fase begonnen van het afwerken van het verlaagde plafond. Hoef nog maar 1 plaat te plaatsen dan is het volledig af. Hier een fotoverslag van dit project dat ik al voor de financiele crises aan begonnen was. Voordat ik aan het plafond kon beginnen heb ik eerst de zijwant naar de buren verder geisoleerd met isomat matten met daaroverheen deze bruine hardboard platen om de matten uit het zicht weg te werken. Hoor vanaf deze kant nauwelijks nog wat van mijn buurvrouw. Over deze bruine platen heb ik nog een behangetje geplakt. ![]() De gipsplaten. ![]() Aanleg in eerste fase, hier verstevigingslatten om doorbuigen van de gipsplaten te voorkomen. ![]() ![]() Aanleg in tweede fase, de eerste plaat is geplaats, maar eerst had ik de latten op de juiste hoogte moeten plaatsen. ![]() Heb uiteraard ook oog voor detail, want hier wonen ook mensen! ![]() Fase 3, het werk begint al aardig op te schieten. ![]() ![]() Project in laatste fase. ![]() Hierna ga ik bij de zebraspiegel twee inbouw LED spotjes plaatsen en de plafond schilderen in ivoor of roomwit. Laatst gewijzigd op 13-01-2012 om 20:12. |
![]() |
|
![]() We zijn nog pas net verhuisd en het is nog niet helemaal klaar. En dat rondje dat mario heet, mijn vriend werkt in een gamezaak en kwam op een dag thuis met een levensgrote Mario. Die staat daar nu. Waarschijnlijk wordt het bovenste deel (maar nog onder de mancave) een tweede woonkamer. Vandaar ook bank en tv-meubel, in het groen omdat het nog moet komen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
kosten inrichten appartementje of kamer MightyMarcel | 90 | 29-09-2022 14:50 | |
Lifestyle |
Slaapkamer veranderen Telesmurf | 6 | 03-01-2012 19:39 | |
Lifestyle |
What are you wearing today #2 kroot | 500 | 06-12-2011 17:02 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #116 Verwijderd | 500 | 05-05-2011 08:50 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #75 rare kwast | 492 | 11-11-2006 23:27 | |
Lifestyle |
In welke stijl zou jij het liefst je huis in willen richten? AngelLena | 93 | 31-05-2004 22:29 |