![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind juist allemaal duidelijke vormen (mannetjes met apen op de plaats waar hun piemel hoort te zitten) heel erg vies en schrikbarend. Daar heb ik echt helemaal niks mee en ik heb lievet iets wat ik bij wijze van spreken als kunst op de vensterbank kan zetten als mijn schoonouders langskomen. Ik vind het een beetje een raar idee dat je jezelf met een konijntje tussen je benen ligt te verwennen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind die designdingen wel tof, maar dat komt misschien ook omdat ik ze in m'n vingers heb gehad en je voelt gewoon dat de kwaliteit van die dingen echt ver boven al die realistische gevallen ligt. Ze trillen echt bijzonder gaaf (intenser, meer verschillende ritmes, etc) en voelen ook gaaf. De vormen zijn ook best logisch als je ze irl ziet vind ik - op plaatjes kun je de maat niet goed inschatten. Die bovenste werkt heel simpel, lijkt mij - dat staartje is gewoon het handvat, het andere uiteinde hou je tegen of in de beoogde locaties
![]() ![]() Maar goed, ze zijn veel te duur om een keertje uit te proberen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ze ook weleens in m'n handen gehad en ik vond ze net zo'n circus als The Rabbit, met al die roterende onderdelen en dat spastische konijn en wat niet al. Maar je voelt er inderdaad wel aan dat ze beter in elkaar zitten, ja. Ook omdat ze meestal van siliconen gemaakt zijn, en niet van plastic of weekhouders-bevattend jellyspul.
Deze vind ik de raarste van de designcategorie, trouwens: ![]() Ok dan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Al voel ik me misschien gewoon aangetast in mijn intelligentie omdat ik nota bene een voorlichtingsfilmpje moest kijken om te snappen wat daar nou precies de bedoeling van is.
![]() Deze is ook raar. ![]() Want je denkt 'oh ok' maar dan zie je het plaatje op die verpakking. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En haha over dat ding moest ik ook even flink nadenken. Kan me ook niet zo goed voorstellen dat er zoveel ruimte over is als je seks hebt, maar dat kan aan mij liggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ik toch rare vibrators aan het posten ben: ![]() ![]() NEEEEEEEEE. Tevens dit. |
![]() |
|
![]() Van deze site: http://www.condomcountry.com.au/item...it-10func.html Met interchangable "probes"... Dat klinkt toch eng? Being probed! ![]() ![]() En USB-aansluiting, heel handig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
na even ehhh onderzoek te hebben gedaan
![]() ![]() |
![]() |
|
@Para: Als je denkt dat die gouden vibrator erg was, dan moet je dit zien:
http://getwritegossip.com/2010/11/14...-luxury-items/ Ongeveer op 1/3 van het artikel: "A vibrator made of diamonds.." 40.000 euro. Wtf? ![]() ![]() Oh en trouwens, de rest van de shit die op die pagina staat is ook zo ontzettend debiel. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het doordat het er altijd nep blijft uitzien, juist leuker het lekker kitch te maken, ofzo.
Ik wist het trouwens ook niet, van de tarzan ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tarzan.
![]() Maar het blijft natuurlijk vooral een kwestie van smaak – ik begrijp niet hoe een vriend van me brood met pindakaas en aalbessenjam uit de magnetron (??????????) kan eten, hij snapt niet waarom ik van kaas met chocoladesmaak houd. Zo gaan die dingen nou eenmaal, daar kan je verder niet zo erg veel aan doen. Ha, ik had een ban en een theorie, en toen moest ik wachten met hem posten. Maar nu kan het, en niemand heeft mijn theorie (dat dingen met een ander uiterlijk ook andere eigenschappen krijgen in je hoofd) nog eerder gepost. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Er zijn ook best accessoires voor fistliefhebbers, hoor. Ongeacht van welke kant.
Maar dat is irrelevant. Het mag dan wel een topic over rare vibrators zijn, mensen afrekenen op hun voorkeuren, fantasieën en speelgoedkeuze is ook weer niet de bedoeling. Voor ieder fantasietje dat jullie hebben is er ook iemand die dat zielig en idioot vindt, immers. ![]() Bovendien durven de vrouwen die zich wel met een baviaan, cavia of konijn willen bevredigen zich dan straks nog niet te melden en dan heb ik dit topic voor niets gemaakt. @Aldan: Dat vorm invloed heeft op inhoud spreekt voor zich. Alleen verschilt het natuurlijk per persoon wat die invloed is. Daar gaat het ook om - wat voor positieve invloed zo'n cavia in godsnaam kan hebben. Oprechte interesse. |
![]() |
|
|