Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hee!
Ik doe ook NT/NG! Ik vind zelf alle vakken echt heel leuk! Moeilijk: Wiskunde B is gewoon een beetje lastig soms. Maar als je goed oplet in de lessen en niet achter gaat lopen, moet het goed gaan zeggen ze bij ons op school! Trouwens, voor wiskunde B moet je goedkeuring krijgen van je wiskunde docent. Als ik jou was zou ik het alvast melden, dan kan je wiskunde docent misschien al een beetje rekening mee houden! Bij natuurkunde heeft mijn klas namelijk een giga achterstand, want onze natuurkunde leraar vorig jaar werd ziek, dus ik had geen natuurkunde, dus moeten we nu eigenlijk alles 'inhalen'. Dat is best lastig, want de stof gaat natuurlijk verder. Maar hopelijk is dit niet zo in jou geval! ![]() Leuk: Ik vind zelf Biologie en Scheikunde erg leuk. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders! Bij bio doen wij nu voornamelijk echt het menselijk lichaam. In 2e/3e deden we ook veel over planten. Maar dat doen we nu niet meer. Nouja. Ik hoop dat je er wat aan hebt! En suc6 met het maken van je keuze! |
![]() |
|
Ja ik heb N&G (dit staat in mijn geval geloof ik ook gelijk aan N&T).
Heb ik er spijt van? Jazeker. Natuurkunde is haast niet te doen voor mij, scheikunde gaat nog wel en wiskunde B is ook wel drama. Alleen biologie is goed te doen en leuk (: Natuurkunde interesseert mij gewoon totaal niet, scheikunde is soms nog wel leuk met structuurforumules etc., tja zoals mijn lerares wiskunde zei: 'Ze is gewoon geen stuk in wiskunde'. (Tja dan zijn natuurkunde en scheikunde ook wel lastig..) Ik heb toen die tijd gewoon de verkeerde keuze gemaakt, verder heb ik dit profiel niet nodig voor mijn vervolgopleiding, maar wel een zo hoog mogelijk gemiddelde, dat is moeilijk met vakken die je niet zo erg liggen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Profielkeuze NT-EM freek842 | 7 | 19-02-2014 17:46 | |
Algemene schoolzaken |
Meisjes met NT profiel marleentje_star | 60 | 20-08-2012 08:29 | |
Studeren |
NT of NG? Charl0tteee | 34 | 24-01-2008 19:49 | |
Algemene schoolzaken |
Profielkeuze --> NT+NG zwaar? Verwijderd | 52 | 27-01-2004 22:06 | |
Software & Hardware |
[NT 4.0] Krijg internet niet aan de praat. Steefjuh!! | 2 | 04-10-2002 10:03 | |
Software & Hardware |
Vraag over Linux met betrekking tot Windows NT vortex | 7 | 03-03-2002 22:21 |