Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee ik wil er gewoon ook lang mee doen en niet al na drie jaar naar de schoot er mee en het moet een goed merk zijn packbell is een rot merk en ik wil wel wat meer dan alleen de Sims 2 hij moet ook de Sims 3 aankunnen en GTA en dat is nu niet mogelijk rtc 3 is ook wel handig dat ie dat zonder moeite doet en ook de zwaarder spellen is wel handig want ik kan nu namelijk niks er mee hij is enkel nog maar goed voor internet en ook dat is erg lastig want ook dat is sloom en haast niet tedoen
|
Ik doe maar een surgestie mag ook een ander merk zijn maar dat is de prijs die ik maximaal betaal vandaar ik kan dan namelijk eerst nog wat maanden sparen heb nu iets van 500 euro intotaal en dat vind persoonlijk wat weinig voor een goede laptop met alles wat ik wil voldoende geheugen en een goede videokaart en de rest wat je nodig hebt voor de wat zwaarderen games zoals freddi fish
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Ook ben ik net als Arnold, nieuwsgierig naar de "errortap". Graag horen wij van je wat er staat of maak desnoods er een foto van. Citaat:
Verwijderen van oude software die jullie niet meer gebruiken, mediabestanden naar een andere schijf verplaatsen, enz enz.
Laatst gewijzigd op 29-11-2011 om 13:33. |
![]() |
|
Dat heeft geen zin mijn pc is bijna 7 jaar oud en mijn ouders hebben zo iets van wij gooien er geen nieuwe video kaart in want dat is toch maar geldverspiling want hij geeft binnen kort het loodje
||
Citaat:
Daarnaast kan je het ook nog aan je (lokale) buurtnerd vragen om naar jullie systeem te kijken.
||
Citaat:
HINT: Leestekens?
||
Citaat:
|
mijn oude pc word nu voor mijn ma en de oppaskinderen want die mogen niet aan mijn laptop komen
het kan inderdaat aan stof liggenn maar hij is al 5 en deze is max 2 maanden oud
||
Verwijderd
|
Check je temperatuur eens. Na 5 jaar kan er echt n verstopping in de koeling zitten. Ik zie het vaker bij laptops en kan voor gekke crashes zorgen. En de laptop hoeft niet eens zo oud te zijn (bij mensen met huisdieren gaat het vooral erg snel).
Kan bv met Aida64: http://www.aida64.com/downloads Na installeren aan de linkerkant 'computer' openen en op 'sensors' klikken. Dan rechtsklikken op een leeg/wit stuk en kiezen voor alles kopieren. Dan in een veld hier even plakken. Dan krijg je zoiets: Citaat:
|
![]() |
|
|