Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vind jij bijvoorbeeld een lesbienne ook eigenlijk een man? En nog wat: Ik had al ontopic gereageerd en toen kwam jij er met je bullshit doorheen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
uhm knaagdier, jij reageert ook niet ontopic je zeurt alleen maar over homo's die niet in je beperkte referentiekader passen. Hup wieberen jij.
Verder, lekker boeien wat je bent, je bent toch jij?
||
Citaat:
![]() TS, het lijkt me een goed idee om te proberen in contact te komen met andere homo's die hetzelfde hebben meegemaakt. Ik geloof dat er genoeg sites bestaan om jongeren die moeite hebben met hun geaardheid te helpen, google maar eens wat. En onthoud dat je familie altijd je familie blijft, en al schrikken ze misschien, de kans dat ze niks meer van je moeten weten is niet zo groot (denk ik, ik ken je ouders natuurlijk niet). En wat je vrienden betreft, als die je in de steek laten omdat je homo bent dan kun je ze toch beter kwijt dan rijk zijn. En je hoeft natuurlijk niet meteen aan iedereen die je kent te vertellen, je familie en je beste vrienden is toch wel genoeg?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo moeilijk is het niet snappen. Stel je voor dat mensen jou vragen om op mannen te vallen, dat werkt ook niet. Andersom werkt net zo. Je bent gewoon zo! Dat kies je niet. OT: maybe kan je via coc.nl info en tips vinden hoe je ermee om kan gaan. School zou ik niet zo snel doen. Eerst moeder of vader. Moeders hebben het vaak al lang door trouwens, ook al ben je niet nichterig. ![]() Succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed. Ik weet niet hoe je ouders zijn, maar als ik naar mijn ouders kijken, zouden ze me prima accepteren en het allemaal superleuk vinden, zolang ik maar blij ben. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat gelovige ouders of ouders die een nogal klein referentiekader hebben (zoals Knaagdier bijvoorbeeld) je niet of iig moeilijker accepteren. Misschien is het een goed idee om het er eens met ze over te hebben. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om zomaar uit het niets te vragen ''hee joh pa, wat vind jij nou van homo's?'' maar vraag eens ''goh wat vind jij nou van *random tv persoon*?'' Bijvoorbeeld Paul de Leeuw of Harm Edens of weet ik veel. Als ze het niet eens opvalt dat ze op mannen vallen, dan zou ik me er niet heel druk over maken. ![]() En wat betreft je vrienden; ja, als ze je niet accepteren zoals je bent, zijn het geen vrienden. Zeker waar, maar je kunt ook niet van allemaal verwachten dat ze meteen blij voor je staan te springen. Het kan namelijk heel goed zijn dat het toch een schok voor ze is. Dat ze even moeten bedenken wat het precies betekent. Je kunt natuurlijk om ze gerust te stellen meteen vertellen dat je niet op hen valt (dat is volgens mij vaak een van de eerste angsten van iemand) oid. Maar gun ze wel even de tijd om er aan te wennen. Net zo goed als zij jou in principe horen te accepteren, moet je hen ook de tijd daarvoor gunnen. Als ze je na drie weken nog ontlopen of gaan pesten, ben je ze liever kwijt dan rijk natuurlijk. ![]() Heb je misschien een beste vriend of vriendin aan wie je het al zou durven zeggen? Vertel het dan eerst aan diegene en vertel dan samen aan de rest hoe het zit. Dan heb je iig al iemand die achter je staat en zal de rest het misschien ook sneller vertrouwen. Succes iig. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik weet niet hoe oud TS is, maar toen ik, zeg wat, 14 was, zou ik het ook heeeeeeeeeeeeel moeilijk hebben gevonden. Zeker omdat kinderen van die leeftijd eigenlijk nog steeds heel erg in de jij-bent-anders-dus-we-pesten-je-leeftijd kunnen zitten. ![]()
|
Wat Oezem zegt, als je jong bent dan ben je toch over alles onzeker. Dus zelfs als de vrienden van TS openlijk hebben laten blijken geen probleem met homo's te hebben kan TS nog steeds bang zijn dat het misschien wel anders is als het om hemzelf gaat.
|
Homo's zijn cool,
zeker als ze voor hun geaardheid uitkomen. Je moet je niet anders voor doen dan je bent en aan de mensen die het belangrijkste voor je zijn vertellen hoe het zit. Als ze dat niet accepteren dan zijn het losers. Echte vrienden die accepteren dat gewoon en zullen je niet pesten. Dat je niet wilt dat de hele wereld het weet is logisch, want homo's worden niet overal gewaardeerd. Maar jij kunt er ook niets aan doen, zo wordt je geboren en je bent ook maar een mens. Ik zou het zelf eerst aan je ouders vertellen, dan je beste vrienden. Natuurlijk zal het een schok zijn, omdat ze dat niet verwachten. Maar ze komen er wel uit. Veel succes. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat zou hiervoor een oplossing zijn? Want ik vind jouw manier van denken heel raar en verwarrend... ![]()
|
![]() |
Jezus wat doen sommige mensen hier gemeen! Ik vind helemaal niks over homo's voor mij zijn ze gewoon hetzelfde als ieder ander. Of je nou met een meisje gaat of jongen wat maakt dat nou weer uit?
Ik ken zoveel mensen die homo zijn en ik vind die allemaal super aardig en meestal merk je het niet eens aan ze. Alleen maar stoer als je ervoor uitkomt dat je anders bent dan die domme debiele die schelde met homo en zo en ik weet niet hoe close je bent met je familie maar anders zou ik het gewoon vertellen ze zullen je toch moeten accepteren hoe je bent en er is helemaal niks mis mee |
![]() |
|
![]() |
Waar gaat dit nou eigenlijk om? Is er iemand die gelijk wil hebben. Rood haar is prima, linkshandig zijn is ook geen probleem maar oh wat erg als je homo bent? Dat is toch onzin! @Aapj123 Waarom moet je dat zeggen dan? Er is toch ook niemand die moet uitleggen dat hij/zij hetero is? Laat ze er zelf maar achter komen, het is toch jouw leven. Als je denkt dat ze het niet willen horen of er niet normaal mee om gaan dan ga je dat toch niet uitlokken. Probeer er eerst zelf eens goed mee om te gaan. Kijk eens op www.holebi.info
@Knaagdier, of jij het wel of niet goed vind is niet belangrijk. Wie ben jij wel niet dat je wilt bepalen wie van wie mag houden? Ben je nou echt tegen homo's of wil je zeggen dat jij een 'beter' mens bent? |
![]() |
|
![]() |
op school heb je tegenwoordig toch een vertrouwenspersoon? praat er met hem of haar over, ik weet hoe moeilijk het is als er voor uit wilt komen dat je homo of lesbies bent, als je denkt dat je geen fijne klas hebt, kun je het ook beter laten denk ik, je moet in ieder geval mensen om je heen hebben die je kunt vertrouwen!!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Blabla al die bullshit over "als je vrienden je niet accepteren als je homo bent dan blablabla" daar zit die knul toch niet op te wachten, iedereen denkt zo, maar de werkelijkheid is toch anders. Iedere vent kijkt anders naar een jongen als hij opeens homo blijkt te zijn, dit gaat niet eens expres. Ik denk dat ik me ook (onbewust) heel anders opstel als mijn beste vriend opeens op mannen zou vallen. Ik kan me goed voorstellen dat deze jongen het verborgen wil houden en heb er helaas dus ook echt geen advies voor ;x
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou homo bi of hetro? Anoniem56 | 22 | 15-11-2016 18:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ons nieuw neefje: Homo floresiensis Apomes | 31 | 30-10-2004 20:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Voornamen die vaak bij homo's voorkomen. Verwijderd | 63 | 27-05-2003 21:04 | |
Muziek |
is boy george nou homo? [roel, rutger, tim discussie] a new noise | 39 | 22-09-2002 01:29 | |
De Kantine |
is homo besmettelijk? CrazY G | 39 | 23-07-2002 16:03 |