Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2011, 12:42
Schreale_bever
Schreale_bever is offline
waarom zijn vrouwen zo naief? mijn vriendin ook, en als ik dat zeg slaat ze me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2011, 12:50
Verwijderd
Ik denk dat het komt door kleinere hersenen.

edit: qimm made my point

Laatst gewijzigd op 15-12-2011 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 12:51
Qimm
Qimm is offline
waarom zijn alle alle vrouwen ter wereld naief? of alleen jouw vriendin, die wij totaal niet kennen?

ik, denk niet dat een van de forummers hier een antwoord op heeft, al heb ik wel bepaalde verwachtingen bij reacties van sommige forummers

edit: reverend made my point
Oud 15-12-2011, 13:33
DmCraanen
DmCraanen is offline
Misschien is ze gewoon heel positief over het leven en ben jij een zeur
Oud 15-12-2011, 14:23
immortelle
immortelle is offline
ik vind die vraag redelijk seksistisch, niet alle vrouwen zijn naïef. mannen kunnen ook naïef zijn hoor. dat heeft zeker niet met geslacht te maken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 14:30
Lente
Lente is offline
Citaat:
ik vind die vraag redelijk seksistisch, niet alle vrouwen zijn naïef. mannen kunnen ook naïef zijn hoor. dat heeft zeker niet met geslacht te maken.
even aanpassen hoor wat ik wilde zeggen, is dat naieve mannen gewoon dom genoemd worden.

Laatst gewijzigd op 15-12-2011 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
:')

Toch is zo 80% van de vrouwen ernstig naïef. Ik ben benieuwd hoe dat zo is gekomen!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 15:36
Verwijderd
Ik geloof dat ik met Lente ben Die 80% naïeve vrouwen zijn waarschijnlijk gewoon de 80% vrouwen die dom zijn, maar voor wie die term opgeleukt wordt. Die 80% van de mannen wordt dan meteen dom genoemd.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 15:45
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Maak er een proefstuk van en als je erachter bent post je het hier. ^^
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 18:07
Em.
Em. is offline
Ik vind de OP naïef.
Oud 15-12-2011, 22:40
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik met Lente ben Die 80% naïeve vrouwen zijn waarschijnlijk gewoon de 80% vrouwen die dom zijn, maar voor wie die term opgeleukt wordt. Die 80% van de mannen wordt dan meteen dom genoemd.
Hear, hear!
Oud 16-12-2011, 08:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het wat sterk om te zeggen dat alle vrouwen naïef zijn. En wel komisch dat je het gek vindt dat je vriendin zo reageert, je denkt toch niet dat je iemand naïef kan noemen en ze dan zeggen, "hihi, ja je hebt gelijk!" Mensen hebben het niet door als ze te naïef zijn.
Volgens mij zijn heel veel vrouwen waanzinnig onzeker en denken ze dat ze nooit liefde zullen vinden of zullen slagen in het leven en als er dan iets goeds op hun pad vinden dan willen ze zo graag dat het waar is dat ze alle alarmbellen negeren.
En al dan niet bewust zeggen heel veel vrouwen geen nee omdat ze niet als gemeen willen worden gezien, omdat het voor vrouwen goed is als ze lief, beleefd en beheerst zijn. Als willekeurige jongens ze dan opeens op straat aanspreken roepen ze niet zo gauw "Ga weg en laat me met rust", ze zullen eerder antwoord geven op vragen die ze stellen. En voor je het weet ben je verkracht.
Oud 16-12-2011, 09:00
Verwijderd
Huh, Cherry, zulke chicks ken ik niet, hoor En sowieso ook, de stap tussen beleefd antwoorden op vragen en verkracht worden
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 09:05
Cherry Springs
Ik ken ze wel, meisjes die niet gewoon tegen een jongen zeggen dat ie moet opdonderen als hij te opdringerig wordt.
Oud 16-12-2011, 09:15
Verwijderd
Dat vind ik nogal wat anders dan meteen "ga weg!" roepen als een jongen je op straat aanspreekt. Maar het is wel zorgwekkend als ze niet tegen een opdringerig iemand durven te zeggen dat ze op moeten zouten....
Ik heb een vriendinnetje die gelukkig niet zó erg is, maar als een volkomen oninteressante gozer tegen haar gaat praten (ook als ze eigenlijk met haar vriendinnen in gesprek was), dan blijft ze rustig de hele avond met hem praten omdat ze zo beleefd is dat ze niet eens kan laten merken dat ze er helemaal niet op zit te wachten. En die jongens maar denken dat ze beet hebben. Maar goed, da's geen naïviteit van haar, ze durft gewoon niet of vindt het zielig ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 09:31
Cherry Springs
Nou is dat "ga weg!"-roepen maar een overdreven voorbeeld natuurlijk, maar ik ging eens uit met een vriendinnetje van mij en een rare kerel van in de 40 kwam op haar af en begon te vertellen dat hij nieuw was in de stad en of hij mee uit mocht, zij bleef maar antwoord geven op zijn vragen en vriendelijk in gesprek raken en die man ging maar niet weg. Nou weet je niet zeker wat die man dan wilde van ons maar goed, man van 40 die uit wil met meisjes van 20 zou ik zelf niet mee in gesprek willen raken. Dat soort dingen gebeuren haar wel vaker, en ze is ongetwijfeld niet de enige die zo omgaat met dingen, dat ze uitgaat en oude viezerds haar aanspreken en ze daar vrolijk op ingaat. Sommige meisjes zijn volgens mij ook te aandachtsgeil voor hun eigen bestwil.
Oud 16-12-2011, 18:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat vind ik nogal wat anders dan meteen "ga weg!" roepen als een jongen je op straat aanspreekt. Maar het is wel zorgwekkend als ze niet tegen een opdringerig iemand durven te zeggen dat ze op moeten zouten....
Ik heb een vriendinnetje die gelukkig niet zó erg is, maar als een volkomen oninteressante gozer tegen haar gaat praten (ook als ze eigenlijk met haar vriendinnen in gesprek was), dan blijft ze rustig de hele avond met hem praten omdat ze zo beleefd is dat ze niet eens kan laten merken dat ze er helemaal niet op zit te wachten. En die jongens maar denken dat ze beet hebben. Maar goed, da's geen naïviteit van haar, ze durft gewoon niet of vindt het zielig ofzo.
Oei, dat durf ik ook niet. Vervelend als je geïnteresseerd reageert op een eenzame ziel en die denk vervolgens dikke maatjes te zijn. En dan
luister ik een hele schoolpauze naar een verhaal over hoe tof linux is.
Oud 16-12-2011, 18:57
Verwijderd
Ik snap niet waarom mensen daar zo moeilijk over doen... ik luister zelf ook wel snel naar verhalen van eenzame mensen, maar dan vind ik het ook gewoon léuk om een keertje met zo iemand te praten of diegene de gelegenheid te geven zijn of haar verhaal te doen. ('t overkomt me ook heel vaak haha, ik weet niet waarom gescheiden vrouwen me altijd gaan vertellen over hun scheidingsdrama's Ik weet wel waarom vieze ouwe mannetjes met me gaan praten, daar ben ik dan weer niet naïef in ). Maar op het moment dat ik met iemand anders aan het praten ben of als ik geen tijd heb, dan zeg ik dat gewoon, en dan is het ook goed.

Offtopic: Laatst stond ik op het station te wachten en toen kwam er een treinschoonmaker met me praten, echt zó schattig Zo'n kerel van tegen de vijftig, enorm simpel, praatje maken over het weer en de stad enzo. En toen vroeg hij of ik misschien een keertje met hem uit wilde Heb 'm gezegd dat mijn verloofde daar verdrietig van zou worden. Dus hij zo van, oh, ben je verloofd, wat leuk voor je! En hij ging vertellen dat ik zo vrolijk was en dat hij hoopte dat mijn verloofde dan ook een vrolijke jongen was haha.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 19:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik zal wel naïef zijn,
Reageren

Regels voor berichten