Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het wat sterk om te zeggen dat alle vrouwen naïef zijn. En wel komisch dat je het gek vindt dat je vriendin zo reageert, je denkt toch niet dat je iemand naïef kan noemen en ze dan zeggen, "hihi, ja je hebt gelijk!" Mensen hebben het niet door als ze te naïef zijn.
Volgens mij zijn heel veel vrouwen waanzinnig onzeker en denken ze dat ze nooit liefde zullen vinden of zullen slagen in het leven en als er dan iets goeds op hun pad vinden dan willen ze zo graag dat het waar is dat ze alle alarmbellen negeren. En al dan niet bewust zeggen heel veel vrouwen geen nee omdat ze niet als gemeen willen worden gezien, omdat het voor vrouwen goed is als ze lief, beleefd en beheerst zijn. Als willekeurige jongens ze dan opeens op straat aanspreken roepen ze niet zo gauw "Ga weg en laat me met rust", ze zullen eerder antwoord geven op vragen die ze stellen. En voor je het weet ben je verkracht. ![]()
|
Verwijderd
|
Dat vind ik nogal wat anders dan meteen "ga weg!" roepen als een jongen je op straat aanspreekt. Maar het is wel zorgwekkend als ze niet tegen een opdringerig iemand durven te zeggen dat ze op moeten zouten....
Ik heb een vriendinnetje die gelukkig niet zó erg is, maar als een volkomen oninteressante gozer tegen haar gaat praten (ook als ze eigenlijk met haar vriendinnen in gesprek was), dan blijft ze rustig de hele avond met hem praten omdat ze zo beleefd is dat ze niet eens kan laten merken dat ze er helemaal niet op zit te wachten. En die jongens maar denken dat ze beet hebben. Maar goed, da's geen naïviteit van haar, ze durft gewoon niet of vindt het zielig ofzo. |
![]() |
|
Nou is dat "ga weg!"-roepen maar een overdreven voorbeeld natuurlijk, maar ik ging eens uit met een vriendinnetje van mij en een rare kerel van in de 40 kwam op haar af en begon te vertellen dat hij nieuw was in de stad en of hij mee uit mocht, zij bleef maar antwoord geven op zijn vragen en vriendelijk in gesprek raken en die man ging maar niet weg. Nou weet je niet zeker wat die man dan wilde van ons maar goed, man van 40 die uit wil met meisjes van 20 zou ik zelf niet mee in gesprek willen raken. Dat soort dingen gebeuren haar wel vaker, en ze is ongetwijfeld niet de enige die zo omgaat met dingen, dat ze uitgaat en oude viezerds haar aanspreken en ze daar vrolijk op ingaat. Sommige meisjes zijn volgens mij ook te aandachtsgeil voor hun eigen bestwil.
||
Citaat:
luister ik een hele schoolpauze naar een verhaal over hoe tof linux is.
|
Verwijderd
|
Ik snap niet waarom mensen daar zo moeilijk over doen... ik luister zelf ook wel snel naar verhalen van eenzame mensen, maar dan vind ik het ook gewoon léuk om een keertje met zo iemand te praten of diegene de gelegenheid te geven zijn of haar verhaal te doen. ('t overkomt me ook heel vaak haha, ik weet niet waarom gescheiden vrouwen me altijd gaan vertellen over hun scheidingsdrama's
![]() ![]() Offtopic: Laatst stond ik op het station te wachten en toen kwam er een treinschoonmaker met me praten, echt zó schattig ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
betrouwbaar vriendje? brunettespy | 96 | 22-01-2014 22:14 | |
Liefde & Relatie |
wat kenmerk van een meisje vind jij absoluut irritant? Aitor | 7 | 07-06-2013 07:10 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
artikel; de sluier ontsluierd MysticSoul | 2 | 27-03-2011 08:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Situatie probleemwijk(en) loopt uit de hand koelieboelie | 190 | 04-10-2007 23:33 | |
Films, TV & Radio |
Keuringsdienst van Waarde Rollo Tomasi | 10 | 14-04-2004 14:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mishandelde Venlonaar klinisch dood Verwijderd | 121 | 28-10-2002 15:51 |