![]() |
|
![]() |
Beste scholieren!
Allereerst hopen wij dat jullie allemaal fijne feestdagen achter de rug hebben! Wij zijn een studenten onderzoeksgroepje van de Technische Universiteit Delft. Om ons onderzoek naar attitudes en percepties ten aanzien van digitale boeken in Nederland meer gewicht te geven, leek het ons een goed idee om de Scholieren.com community te raadplegen! Als beloning verloten we 2 kitesurflessen in mei, elk ter waarde van 110 euro. Locatie is Oostvoorne of Brouwersdam. We verloten de gratis lessen aan twee van de respondenten. Om mee te doen aan de loting vragen we je na het invullen van de enquête in de opmerking je gebruikersnaam achter te laten. Onderwerp van de studie zijn digitale boeken (e-books) in Nederland. Doel van het onderzoek is om inzicht te verkrijgen in voorkeuren/attitudes van Nederlandse consumenten ten aanzien van digitale boeken. Welke kant moet het op met e-books in Nederland om te voorkomen dat een zelfde traject als dat van digitale muziek wordt doorlopen? Kunnen jullie ons helpen door een enquête in te vullen via de onderstaande link? Het invullen van de online enquête duurt ongeveer 5-10 minuten en kan ook op je iPhone/Android smartphone. LINK ENQUETE Alvast bedankt! Laatst gewijzigd op 02-01-2012 om 16:09. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat was een goed idee geweest. Helaas is dit wat we in de aanbieding hebben. Je kunt de kitesurflessen wel cadeau doen aan iemand anders als je ze eenmaal hebt gewonnen ![]() Bedankt voor het invullen! |
![]() |
|
OT: nu wel volledig ingevuld.
@ Freyja: dat is nou inderdaad precies waar ik tegenaan loop. Echt mooie boeken wil ik inderdaad gewoon op papier hebben. Juist de boeken die ik normaal gesproken eenmalig in de bibliotheek zou lenen, zou ik graag wel lezen op mijn e-reader. Maar dan moet wel de prijs er naar zijn. Een e-book wat net zo veel kost als een gewoon boek, trekt minder snel mijn aandacht. Ik zou dus heel graag een soort bibliotheekabonnement voor e-books hebben, wat qua kosten (en wat mij betreft ook uitleentermijn) ongeveer gelijk is aan de standaard bibliotheekabonnementen van nu. Dan zou het voor mij aantrekkelijk zijn. |
![]() |
|
![]() |
@Hawahaai:
Afgelopen maand heeft de overheid besloten om te investeren in één landelijke digitale bibliotheek, waar alle leden van openbare bibliotheken weer toegang toe hebben. Zie ook dit artikel: http://www.rijksoverheid.nl/regering...bliotheek.html Dus goede kans dat een dergelijke bibliotheek er op de termijn ook komt! En bedankt voor het invullen van de enquête! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is wel opvallend: tot nog toe hebben maar weinig mensen hun e-mailadres achter gelaten in het opmerkingen-vak aan het einde van de enquête. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Even de tussentijdse stand: enkele tientallen enquêtes zijn al ingevuld. Nog meer belangstellenden? We hebben nog enkele respondenten nodig. En er zijn nog maar weinig mensen die hun mailadres/gebruikersnaam achter hebben gelaten ivm. verloten van de kitesurflessen.. dus grote kans
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|