Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2012, 10:39
FreeYourMindMag
FreeYourMindMag is offline
Hoi Allemaal!

Ik ben een student aan de HVA en maak als afstudeerproject een jongeren magazine. Nu ben ik opzoek naar redacteuren die vrijwillig artikelen willen schrijven voor mijn tijdschrift. Het tijdschrift heet 'Free Your Mind' en zal op 30 middelbare scholen in omgeving Haarlem uitgegeven worden (een oplage van 30.000 stuks). De artikelen hoeven niet over Haarlem te gaan uiteraard.

Het Magazine wilt een inspiratie zijn voor middelbare scholieren tussen de 15 en 18 jaar en wilt richting geven aan de toekomst van de jongeren, maar ook alledaagse onderwerpen zullen aan bod komen.
Zo werken wij bijvoorbeeld al aan artikelen over homosexualiteit, streetstyle, tattoo's, de meest populaire banen onder jongeren, etc.
Deze onderwerpen kan je natuurlijk heel erg breed opvatten maar dat is ook juist de bedoeling. Ben erg benieuwd naar de input van anderen!!

Lijkt het je leuk om een artikel te schrijven dat in een oplage van 30.000 zal verschijnen? of heb je nog vragen of tips, mail mij dan even! annet@stad-haarlem.nl

Als je al een idee hebt voor een onderwerp kan je me dit natuurlijk ook sturen. Met daarin je het onderwerp, je benadering, je schrijfstijl, wat voor een soort artikel en het aantal woorden. Als je al suggesties hebt over foto's en illustraties dan is dat ook van harte welkom. Ook als je zelf fotografeert of goed kan werken in photoshop etc. ben ik ook nog opzoek naar jongeren die op vrijwillige basis foto's of illustraties voor in het magazine zouden kunnen maken.

Hoop dat jullie het leuk lijkt en met vragen, tips, en suggesties losbarsten in dit topic!

Groetjes,

Annet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten