Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1. Hoe oud ben je?
21 jaar 2. Waar ben je geboren? Vlaardingen, Nederland 3. Waar komt je familie vandaan? Nederland 4. Welke taal spreek je met je familie? Nederlands 5. Welke taal spreek je met je vrienden/collega's/kennissen? Nederlands 6. Gebruik je wel eens woorden uit een andere taal? (hiermee bedoel ik twee talen gemixt, bijvoorbeeld het woordje ''omin'' of ''spang'' etc.) Nee 7. Op welke leeftijd heb je Nederlands geleerd? 2/3 jaar Kun jij mij ook helpen! www.thesistools.com/web/?id=224366 |
![]() |
|
![]() |
1. Hoe oud ben je?
18 2. Waar ben je geboren? Nederland 3. Waar komt je familie vandaan? Vietnam 4. Welke taal spreek je met je familie? Soms Vietnamees, maar meestal Nederlands. (Mijn ouders praten dan Vietnamees terug) 5. Welke taal spreek je met je vrienden/collega's/kennissen? Nederlands 6. Gebruik je wel eens woorden uit een andere taal? (hiermee bedoel ik twee talen gemixt, bijvoorbeeld het woordje ''omin'' of ''spang'' etc.) Nee 7. Op welke leeftijd heb je Nederlands geleerd? Toen ik naar de kleuterschool ging ofzo? Weet het niet meer precies! Kunnen jullie ons ook helpen met onze PWS Jongerentalen? https://docs.google.com/spreadsheet/...bXcxSkNHSVE6MQ |
![]() |
|
![]() |
1. Hoe oud ben je? 20
2. Waar ben je geboren? Noord Holland 3. Waar komt je familie vandaan? Noord Holland 4. Welke taal spreek je met je familie? Nederlands 5. Welke taal spreek je met je vrienden/collega's/kennissen? Nederlands 6. Gebruik je wel eens woorden uit een andere taal? (hiermee bedoel ik twee talen gemixt, bijvoorbeeld het woordje ''omin'' of ''spang'' etc.) Af en toe engelse woorden, verder niet Zouden jullie mijn enquête ook in kunnen vullen? =) http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=93189 7. Op welke leeftijd heb je Nederlands geleerd? Jonge leeftijd, 1 ofzo? Laatst gewijzigd op 12-12-2011 om 14:18. Reden: Eigen enquete |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over taal asian_pearl | 19 | 07-02-2010 11:09 |