Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2012, 23:11
Top-Notch
Top-Notch is offline
Hee ik ga de laatste tijd steeds meer om met een heel leuk meisje en laatst maakte ze me duidelijk dat ze wel meer wil dan alleen uitgaan. Probleem(?) is alleen dat ze een kind heeft. Ze is 15 jaar, ik ook. Vroeg me af wat jullie er van denken en of het wel zo verstandig is?

Kleine update: Hoe leuk vind ik haar? Vind het een beetje een vage vraag. Het komt erop neer dat als ze geen kind had, ik hier niet over na had hoeven denken. En natuurlijk zijn we nog jong, maar ik weet wel dat ze niet even een flut relatie van 3 maanden wil. En ik ook niet eigenlijk.

Ze woont bij haar ouders en die zijn ook zo lief om af en toe op het kind te passen maar de verantwoordelijkheid ligt gewoon bij haar. En van het kind merk je wel wat hoor. Een filmpje kijken bij haar doen we bijv. altijd met zijn 3'en.

Laatst gewijzigd op 05-01-2012 om 20:10.
Advertentie
Oud 04-01-2012, 23:21
Lente
Lente is offline
ik zou er niet aan beginnen, er zijn zoveel leuke meisjes
Oud 05-01-2012, 00:25
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:
ik zou er niet aan beginnen, er zijn zoveel leuke meisjes
Dit dus. Je jeugd zit je gelijk aan dat kind vast hé. Je bent vrij beperkt in je kunnen.
Oud 05-01-2012, 00:36
miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben het daar niet mee eens. Hangt er heel erg vanaf hoe de situatie is. Als ze bij haar ouders woont en de ouders veel op het kind willen passen kun je best leuke dingen met haar doen. Als ze op zoek is naar een vader voor haar kind zou ik er als ik jou was niet aan beginnen, maar als ze gewoon op zoek is naar een vriendje en jou verder geen rol wil laten spelen in het leven van het kind dan moet dat best kunnen. Ik vind het een beetje hard om elke tiener met een kind gelijk af te schrijven als relatie materiaal.
Oud 05-01-2012, 01:06
Lente
Lente is offline
als hij knetterverliefd was, zou hij hier niks vragen en er gewoon voor gaan. Dat is ie dus niet en nu kan hij kiezen. En als je de keus hebt, zou ik er zeker niet aan beginnen, want makkelijk zal het niet zijn.
Oud 05-01-2012, 01:11
Lente
Lente is offline
aan de andere kant kun je het tuurlijk gewoon proberen, op je 15e begin je geen relatie met het idee dat het voor altijd is. Iig is de kans dat het dat is, niet erg groot
Oud 05-01-2012, 14:35
Vowel
Vowel is offline
Ik ben het eigenlijk met beide dames boven mij eens.

De kans is klein dat de TS voor altijd een relatie met dit meisje heeft en het lijkt mij niet dat hij erg veel zal "merken" van het kind. En dat bedoel ik niet lullig, maar ik bedoel dat hij toch niet echt een rol hoeft te vervullen in het leven van het kind (dat was anders geweest als ze beide 24 waren geweest bijvoorbeeld), dus als hij haar echt leuk vindt kan hij het best proberen. Hij moet wel bedenken dat mocht het een lange relatie worden, dat hij dat kind er wel bij "krijgt."

@TS: Ik denk dat wij hier niet echt een antwoord op kunnen geven. Hoe leuk vind je haar? Heb jij er problemen mee dat ze een kind heeft? Hoe zie jij het gaan als het wél een lange relatie wordt?
Oud 06-01-2012, 20:58
Top-Notch
Top-Notch is offline
Ik heb vanmiddag maar mijn keuze gemaakt en haar verteld dat het er niet in zit. Iemand trouwens enig idee hoe je zo'n topic sluit of verwijdert?
Oud 06-01-2012, 21:30
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
ik zal ondanks de gevoelens die je voor haar hebt , het niet doen.
Als je iets met haar neemt heb je meteen het kind erbij , en wss op sommige momenten moet je ook de vader rol op je nemen...
Oud 06-01-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vanmiddag maar mijn keuze gemaakt en haar verteld dat het er niet in zit. Iemand trouwens enig idee hoe je zo'n topic sluit of verwijdert?
Niet, dat kunnen alleen forumbazen.

Verwijderen doe ik niet, want andere mensen hebben hier misschien nog wat aan, maar ik kan er wel een slotje voor je opzetten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten