Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2011, 20:14
hendroit
hendroit is offline
Ik vind dus een meisje leuk die ongeveer een uurtje van mij af woont. We hebben echt al vet veel msn/sms contact gehad en ik spreek ongeveer 1 keer per week met haar af, we hebben nu 2 keer afgesproken zegmaar. Toen we hadden afgesproken is ze zowat de hele dag bij me geweest en gelijk de eerste keer hadden we al gezoend, allemaal heel gezellig. Via sms was het de hele tijd van i'm in love with you blablabla. Nu hadden we het gister heel gezellig en toen heb ik haar naar het station gebracht en toen moest ze nog even wachten op de trein en toen heb ik haar gevraagt of ze misschien een relatie wilde. Toen was het even stil en toen zei ze: Ik weet het niet, misschien moeten we elkaar eerst wat vaker zien... Dit had ik dus echt niet verwacht en ik was er echt kapot van. Toen heb ik haar maar snel gedag gezegd en ben naar huis gegaan. Thuis kreeg ik een smsje van haar dat haar gevoelens voor mij nog niet sterk genoeg waren en dat het nog moest groeien...
Nu heb ik er dus echt spijt van dat ik het gevraagd heb. Maarja mijn beste vriend zei dat ik maar gewoon moest doen alsof het nooit gebeurd is en hij kent haar al 3/4 jaar ongeveer en zei dat ze altijd zeker wil weten dat het niet zo'n korte relatie gaat worden enzo en raadde me aan om gewoon met haar te blijven afspreken en het over 2 maandjes weer te vragen..
Ik heb haar al wel weer gesproken op msn maar het is nu gewoon zo anders.... gesprek valt de hele tijd stil etc terwijl dit eerst niet zo was.
Wat moet ik hier nu mee? Gewoon een tijdje met rust laten of met haar blijven praten en afspreken? Ik ben 17 en zij is 18 btw.
Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2011, 20:55
Thew
Thew is offline
The friend-zone is near.

Ik voel je pijn.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 21:02
hendroit
hendroit is offline
Citaat:
The friend-zone is near.

Ik voel je pijn.
Haha waar slaat dat nou weer op Het is echt geen friend zone hoor hele tijd hand vasthouden enzo je weet wel hoe het gaat.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 21:03
Thew
Thew is offline
Citaat:
Haha waar slaat dat nou weer op Het is echt geen friend zone hoor hele tijd hand vasthouden enzo je weet wel hoe het gaat.
Nja, maar ik had iets vergelijkbaars en was toen in de friend zone gezet.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 21:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Kijk het nog even aan, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 22:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Spreek nog een paar keer met haar af, je kan tegen haar zeggen dat je begrip hebt dat ze niet te vlug wil gaan en je het best rustig aan kan doen. Probeer gewoon lol te hebben met haar, dan komt het vanzelf wel goed uiteindelijk.
Oud 29-12-2011, 10:07
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Haha, you Ted-ed up!

Maar inderdaad., gewoon mee blijven en in godsnaam niet meer vragen of ze een relatie wil; als dat erin zit komt dat er vanzelf wel uit .
Oud 29-12-2011, 13:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Na 2 keer zien al vragen of ze een relatie wil :')
Oud 29-12-2011, 23:17
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Gewoon doorgaan, je hoeft trouwens niet om een relatie te vragen he, als je elkaar regelmatig ziet, zoent e.d. dan heb je al een relatie.
Oud 30-12-2011, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Gewoon doorgaan, je hoeft trouwens niet om een relatie te vragen he, als je elkaar regelmatig ziet, zoent e.d. dan heb je al een relatie.
Zo...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Hehehe, volgens deze definitie heb ik ineens stukken meer relaties gehad...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 10:46
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Als het met regelmaat is ipv bv een ONS. Hoe wil je het anders noemen?
Oud 30-12-2011, 10:51
Verwijderd
Het aangaan van een relatie is een mentale stap, geen fysieke.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 12:36
littleprincess
littleprincess is offline
'k zou gwn nog wa afwachten enzo
haar wat tijd geven enzo, ma zeker wel nog afspreken en zeggen dat je zeker ng wilt blijven afspreken en dan komt het mss wel nog goed
veel succes!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 12:52
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Haha, you Ted-ed up!
Hihi, daar moest ik ook gelijk aan denken
Oud 30-12-2011, 14:06
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat een onzin. Straks denkt de TS dat 'ie een relatie heeft, terwijl dat meisje het gewoon ziet als leuk tijdverdrijf.

Overigens denk ik dat de reactie van dat meisje niet veel positiefs voorspelt.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2011, 00:17
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Sure dus als je elkaar elke week ziet dingen samen doet en zoent continu dan ben je alleen vrienden of niet.
Oud 31-12-2011, 14:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Sure dus als je elkaar elke week ziet dingen samen doet en zoent continu dan ben je alleen vrienden of niet.
Tussen "alleen vrienden" en een "relatie" zit ook nog wat.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2011, 14:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jij hebt nooit gehoord van mensen die wel met elkaar zoenen of seks hebben, maar geen relatie hebben? Dan moet je je wereldbeeld een beetje aanpassen. Blijkbaar vindt ze je wel leuk, maar niet interessant genoeg voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 18:52
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hihi, daar moest ik ook gelijk aan denken
*high five*
Oud 01-01-2012, 19:02
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Na 2 keer zien al vragen of ze een relatie wil :')
dat is net zo iets als ik hou van je zeggen in een té vroege liefdus brief, of een ring mee brengen op je eerste date
Oud 01-01-2012, 22:08
hendroit
hendroit is offline
Citaat:
dat is net zo iets als ik hou van je zeggen in een té vroege liefdus brief, of een ring mee brengen op je eerste date
Even voor de duidelijkheid.
Ik heb haar 3x gezien en ze is toen de hele dag van 9 tot 5 bij me geweest. Ook hebben we echt fucking veel gebeld en gesmst.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 22:22
EZBlade
EZBlade is offline
Dan nog niet
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 05:10
Verwijderd
Citaat:
Rommelen, rotzooien
scharrelen
friends with benefits
etc

zij wil blijkbaar nog geen stempel of hokje. Care. Toch?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 12:01
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Boeiend of er nog wat tussenzit, of wanneer iets een relatie is. Daar vraagt de topicstarter niet om.

Heb je het verpest? Nee!
Heb je het jezelf iets moeilijker gemaakt? Ja!
Is dit een heel groot probleem? Nee!

Gewoon verder gaan waar jullie gebleven zijn en tast haar gevoelens een beetje af. Wil zij meer? enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2012, 12:19
Joehoedith
Joehoedith is offline
wat ik nog wel het meest bijzondere aan het hele verhaal vind is dat je over en weer wel smst dat je van elkaar houdt maar als het puntje bij't paaltje komt ze zegt dat het eerst nog moet groeien.

*wappie*
Oud 02-01-2012, 14:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Boeiend of er nog wat tussenzit, of wanneer iets een relatie is. Daar vraagt de topicstarter niet om.

Heb je het verpest? Nee!
Heb je het jezelf iets moeilijker gemaakt? Ja!
Is dit een heel groot probleem? Nee!

Gewoon verder gaan waar jullie gebleven zijn en tast haar gevoelens een beetje af. Wil zij meer? enz.
Dat is dus wel "boeiend" als de TS daadwerkelijk een relatie met dat meisje wil, en dan is er een hele grote kans dat hij het inderdaad heeft verpest. Ook geeft de TS aan dat zij opeens heel anders is gaan doen, dus blijkbaar vond ze het toch niet zo heel geslaagd.

Als het meisje wel wil zoenen en rotzooien, maar geen relatie wil, dan heeft de TS gewoon pech. Dat komt dus omdat er wél heel veel tussen "alleen vrienden" en "relatie" inzit.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 14:46
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:
Rommelen, rotzooien
scharrelen
friends with benefits
etc

zij wil blijkbaar nog geen stempel of hokje. Care. Toch?
Een sexuele relatie is ook een relatie.
Citaat:
Vandale schreef:
re·la·tie de; -s 1 v betrekking waarin zaken of personen tot elkaar staan
Mensen zijn altijd bang voor naampjes, liever jezelf voorliegen niewaar?
Maar dan alsnog, om een relatie vragen is alleen om bevestiging vragen, als je gewoon met haar blijft omgaan, dingen blijft doen, zoenen noem het maar op, dan bouw je die relatie al uit, je moet in mijn optiek nooit vragen om een relatie, loopt vaker daardoor mis dan dat het goed uitpakt, als ze je wil dan blijven jullie toch wel door gaan op de manier waarop het liep.
Oud 02-01-2012, 14:53
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Een sexuele relatie is ook een relatie.

Maar dan alsnog, om een relatie vragen is alleen om bevestiging vragen, als je gewoon met haar blijft omgaan, dingen blijft doen, zoenen noem het maar op, dan bouw je die relatie al uit, je moet in mijn optiek nooit vragen om een relatie, loopt vaker daardoor mis dan dat het goed uitpakt, als ze je wil dan blijven jullie toch wel door gaan op de manier waarop het liep.
een relatie die alleen voor sex is is toch anders dan een echte relatie hoor.

en ja heel leuk als jij aan iederen verteld dat je een vriendin hebt en dat als ze haar een keer ontmoeten zij dus zegt dat het helemaal geen relatie is maar gewoon als friends with benefits.

dus ja er zitten wel dingen tussen gewoon vrienden en een echte relatie.
Oud 03-01-2012, 14:40
Verwijderd
- Wil je misschien een relatie? Ik bedoel een seksuele relatie hoor.

Sure!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 19:16
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Naja, dan zal het wel aan mij liggen. Als ik een meid met regelmaat zie, leuke dingen met haar doe, met haar zoen etc. Dan hoef ik niet haar nog te gaan vragen. "Wil je een relatie met mij?"
Oud 04-01-2012, 20:44
KHEmatteo
KHEmatteo is offline
ik voel met je mee en ik begrijp wat je bedoeld. maar ga er gewoon voor! als je bij je eerste afspraakje gaat zoenen denk ik dat ze je ook leuk vind alleen is ze er niet echt klaar voor, ga gewoon een keertje langs bij haar een film kijken, praten, pannekoeken of pizza's maken gewoon romantisch doen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 22:42
Insincere
Insincere is offline
Verpest? Ze zegt toch duidelijk dat het moet groeien, gewoon blijven afspreken dus.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 22:43
FrankB93
FrankB93 is offline
Citaat:
Verpest? Ze zegt toch duidelijk dat het moet groeien, gewoon blijven afspreken dus.
Oud 06-01-2012, 13:48
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Inderdaad. Zoiets vraag je pas als er absoluut geen twijfel meer mogelijk is dat ze dat wil. Want het enige antwoord dat je wilt horen als je het vraagt is ja. Als je het al na 2x afspreken vraagt, zet je haar voor het blok en moet ze direct kiezen, terwijl ze je nog nauwelijks kent.

Een relatie is wel gelijk een stap hoger dan een beetje aanklooien en elkaar leren kennen. Net als dat trouwen een stap hoger is dan een relatie. Je vraagt haar ook niet ten huwelijk als je pas een maand een relatie hebt.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten