Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2012, 11:17
0uard1a
0uard1a is offline
Hallo allemaal.

Ik ben net begonnen met bedrijfseconomie (februari instroom) op het Hes in Amsterdam.

En ik had een vraag. Wie heeft er nog boeken van semester 1 of alle boeken en is bereid om mij deze uit te lenen. Uiteraard tegen een bijdrage. Gezien mijn financieele situatie kan ik geen boeken kopen. Of elke maand 2 boeken maar dan zal ik achterlopen op school. Ik hoop dat ik ze van iemand kan lenen voor een half jaar ik ben bereid om 60 euro per maand te betalen kan eventueel iets meer in overleg. Daarna kun je nog altijd de boeken verkopen. Ik wil ze alleen huren. Uiteraard zal er een contract worden opgesteld. Dit kan samen of ik kan het alleen doen. Ben al bij de rechtswinkel geweest. Zodat mocht er iets met de boeken gebeuren ik een bedrag betaal aan schade ( Zal niet gebeuren beloof dat ik er voorzichtig mee zal zijn) Maar je weet nooit wat er gebeurd. Je ontvangt ook een kopie van mijn ID mocht je dit willen zodat je zeker weet dat ik er niet vandoor ga of je boeken verkoop etc. Zal ook in het contract staan.Mijn NAW gegevens etc zul je natuurlijk ook krijgen. In overleg kan er natuurlijk misschien ook borg betaald worden. Ik hoop dat iemand bereid is ze aan mij te verhuren.
Kopieeren is ook geen optie. Betaal zo 15 euro per 300 bladzijdes. en dan heb ik misschien nog niet eens een heel boek. Dus zal dan duurder uit zijn.

Jullie kunnen mij pm'en of reageren met advies of als je interesse hebt.

Hoop snel wat te horen.

Groet,

Ouardia
Advertentie

Regels voor berichten