Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2012, 16:06
ikke......
ikke...... is offline
ik heb een lieve leuke vriendin en ze betekent echt veel voor mij
ze kan alleen letterlijk geen nee zeggen...
we hebben nu iets langer dan 3 maanden en ik wou haar uitnodigen om volgende week bij een verjaardag van mn familie te zijn, thuis..

ze zei ja maar ik kan zien dan ze het liever niet wou.
toen ik zei dat ze ook nee kon zeggen viel het stil..
ik zei haar dat ze veel voor mij betekent en dat het niet uitmaakt wat ze zegt.. ik zei dat ik haar gelukkig wil zien en dat meen ik echt.. maar alsnog geen antwoord.
toen ik vroeg wat er was kon ik zien dat ze echt ergens mee zat maar ze wou het niet zeggen..

uiteindelijk werd ze opgehaalt en we zijn dus niet echt lekker geeindigd...

hoe kan ik haar duidelijk maken dat ze alles tegen mij kan zeggen, dat ik nooit maar dan ook nooit haar zal uitlachen of grapjes over haar problemen zal maken...

lang bericht ik weet het maar ik wil gewoon weten waar ik hiermee aanmoet..
het uitmaken wil ik echt niet... en zei ook niet ( voor zover ik weet)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2012, 16:25
Verwijderd
Gewoon tegen haar blijven praten. Ze moet maar eens niet zo kinderachtig doen en gewoon zeggen wat ze wil.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 18:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Haar blijven aanmoedigen om nee te zeggen en haar duidelijk maken hoe oké het is als ze een keer nee zegt tegen iets.
Oud 04-01-2012, 12:04
Verwijderd
Blijven aanmoedigen om nee te zeggen? Dan komt het ook over als 'mjeh ik vraag je maar het zou me prima uitkomen als je niet wil' Laat d'r toch lekker langskomen. Praat achteraf erover hoe ze het vond, en moedig haar dan aan eerlijk te zijn. Wellicht vindt ze het gewoon eng en valt het wel mee.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 12:23
AzN
AzN is offline
Je hebt al duidelijk gemaakt dat ze eerlijk kan zijn tegen je. Ik vrees dat je niets méér kunt doen dan dat.. Je zou haar hooguit kunnen vertellen 't voor jou ook niet prettig is om niet in vertrouwen genomen te worden door haar.
Oud 05-01-2012, 13:29
ikke......
ikke...... is offline
ik ben zojuist gedumpt... de had een geheim die ze me niet kon vertellen dat is dus belangrijker dan ik..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 14:07
Verwijderd
ai ai ai jammer jongen maar als ze iets belangrijker vind dan jou is ze ook niks waard voor jou
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 02:30
Ik-021
Ik-021 is offline
msschien ging/gaat ze vreemd!?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 10:31
ikke......
ikke...... is offline
ik heb het probleem ondekt... iemand kon lang geleden met zn klauwen niet van haar afblijven... het was eerst een gedachte maak haar opgebelt en dit was het... ik wil alsnog met haar verder en heb dit gezegd... en nu is het gewoon afwachten wat zij wil
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 11:23
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
ik heb het probleem ondekt... iemand kon lang geleden met zn klauwen niet van haar afblijven... het was eerst een gedachte maak haar opgebelt en dit was het... ik wil alsnog met haar verder en heb dit gezegd... en nu is het gewoon afwachten wat zij wil
Ze is dus gewoon vreemd gegaan..

EDIT:
Niet dus, fout begrepen

Laatst gewijzigd op 08-01-2012 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 13:06
Ik-021
Ik-021 is offline
zoals ik al zij ja, ze is vreemdgegaan, maar als je verder wil dan moet je weer rustigaan beginnen en MEER/VEEL vertrouwen opbouwen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 13:09
Ik-021
Ik-021 is offline
want ALS dat vertrouwen niet komt dan kun je het beter vergeten

-Ik
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Que?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
zoals ik al zij ja, ze is vreemdgegaan, maar als je verder wil dan moet je weer rustigaan beginnen en MEER/VEEL vertrouwen opbouwen
Waar baseren jullie dat in godsnaam op?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 16:26
ikke......
ikke...... is offline
NIET VREEMDGEGAAN maar aangerand.. dit is al 2 jaar terug gebeurd..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 18:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar wat heeft dat probleem met jou te maken? In wezen niet zoveel. Dus dat het uitgegaan is, is een ander probleem dan dat ze 2 jaar geleden is aangerand.
Oud 08-01-2012, 18:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ok dat kon ik niet opmaken uit je reactie, zal wel dom zijn ofzo sorry. Ik kon er alleen met mijn harses niet bij waarom ze het uit zou maken tenzij ze vreemd was gegaan Ik dacht dat je met, "iemand kon niet met zijn klauwen van haar afblijven", bedoelde dat iemand anders haar had gezoend ofzo(tegen haar wil in)
Oud 08-01-2012, 19:10
ikke......
ikke...... is offline
had het er iets anders neer moeten zetten... hoop in ieder geval dat ze het weer wil proberen. het hele punt is dat ze bij mij soms terugdenkt aan wat er gebeurd is, is misschien wel goed dan kan ze er later mee leven ofzo maar voor nu weet ze niet wat ze moet doen..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 19:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Nouja, sorry dat ik het verkeerd begreep en sterkte ermee
Oud 08-01-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ok dat kon ik niet opmaken uit je reactie, zal wel dom zijn ofzo sorry. Ik kon er alleen met mijn harses niet bij waarom ze het uit zou maken tenzij ze vreemd was gegaan Ik dacht dat je met, "iemand kon niet met zijn klauwen van haar afblijven", bedoelde dat iemand anders haar had gezoend ofzo(tegen haar wil in)
Er staat 'lang geleden' bij. En als je er met je harses niet bij kan waarom iemand het uitmaakt om een andere reden dan dat zíj is vreemdgegaan, dan is het wellicht niet zo handig advies te geven hier
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 19:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Er staat 'lang geleden' bij. En als je er met je harses niet bij kan waarom iemand het uitmaakt om een andere reden dan dat zíj is vreemdgegaan, dan is het wellicht niet zo handig advies te geven hier
Het ging me hier om dit topic, ik weet heus wel dat er meerdere reden zijn om een relatie te beëindigen. Ik heb overigens al gezegd dat ik het verkeerd heb begrepen en ja dat is gewoon mogelijk hoor.
Oud 09-01-2012, 17:11
Vowel
Vowel is offline
Dus omdat ze twee jaar geleden is aangerand maakt ze het nu plotseling uit? Volgens mij is het gewoon een stom excuus. Als die aanranding haar echt nog zo dwars zat was ze in eerste instantie überhaupt geen relatie met je aangegaan. Of heb je haar al die tijd niet mogen aanraken? Waarom is het nu opeens een probleem. Sorry hoor, maar volgens mij is er iets anders aan de hand.

Maar goed, either way, gewoon met rust laten en verder gaan met je leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten