Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2012, 13:55
Roy1661
Roy1661 is offline
Hey,

Ik zit met een probleempje en weet niet goed wat ik moet doen, het gaat hierover:
Laura, een meisje van 16 (net zoals ik), had ik leren kennen in de grote vakantie.
Gewoon op een avond, niets speciaals! Ik had haar toen toegevoegd en we hadden wat gechat enzo (2x denk ik, maargoed maakt niet uit). Daarna hadden we elkaar nietmeer gesproken, niet dat we ruzie hadden of dergerlijke maar het contact was gewoon wat verwaterd.

Ik had haar dus nietmeer gesproken tot ik haar zaterdag tegenkwam. Ze gaf mij nogal veel aandacht toen ik een praatje met haar ging maken. Niet dat ze aantastalijk was, maar you get the point. Dan gingen we naar buiten en maakten we een wandelingetje tot we ergens gingen zitten waar het rustig was, en daar hadden we gekust. Niet één keer maar 4 ofzo. We hadden nogwat gepraat enzo en uiteindelijk gingen we terug naar de rest. Aangezien ze koud had, had ik mijn jas gegeven. Ik grapte dat ik mijn jas gaf zodat ik een excuus had om haar nog eens te zien (wat uiteraard ookwel deels de bedoeling was) Mijn jas heeft ze nog altijd want een beetje daarna moest ik door en ik had haar nietmeer gezien ( ze was naar ergens anders met haar vriendinnen).

Toen ik de volgende dag in de avond een smsje stuurde met daarin de vraag of ze nog eens wou afspreken reageerde ze: 'Ja is goed, wanneer kan je?'. Waarop ik zei 'woensdag of vrijdag?' Dat smsje was eergisteren, en sindsdien antwoordde ze nietmeer...

Wat moet ik hiermee? Ik weet ookwel dat jullie niet helderziend zijn, maar enig idee waarom ze plots nietmeer antwoordt?
Ik heb zelf ook niksmeer gestuurd aangezien dat wat zagerig/ hopeloos overkomt, maar anderzijds word ik ookwel gek aangezien ze niets van zich laat horen.

Moet ik zelf iets sturen en zoja wat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2012, 14:20
bierkoning
bierkoning is offline
Niks sturen, maar gewoon bellen.... als je steeds een voivemail krijgt zal haar telefoon uitstaan, of misschien heeft ze hem verloren ofzo... en als je na een paar dagen nog niks hebt kun je is langs haar huis gaan of een facebook berichtje sturen, maar dat wordt alweer stalkerig... wacht gewoon even af
Oud 03-01-2012, 15:53
Roy1661
Roy1661 is offline
Bellen is geen optie, bij ons in school/wijk/... wordt dit echt als hopeloos en stalkerig beschouwd!
Ik vind het ook een beetje belachelijk, maar bon, zo isdat nu eenmaal bij ons.

Ze was daarstraks trouwens gewoon online op facebook, maar ze zei niets...
Het kan ook gewoon zijn dat ze naar de verkeerde roy heeft gestuurd, want ik zag er 4 staan in haar gsm. Maarja er kunnen duizend en één redenen zijn waarom ze niet antwoordt.

Begin ik zelf te chatten/smsen of ..?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 15:58
Verwijderd
Ja ik zou dan gewoon nog eens smsen, als bellen echt geen optie is. "hoi, weet je al wat meer over wanneer we kunnen afspreken?" ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Bellen is geen optie, bij ons in school/wijk/... wordt dit echt als hopeloos en stalkerig beschouwd!
Uit wat voor pauperwijk kom jij. Klinkt ook meer als een smoesje.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 17:10
Zeepje
Zeepje is offline
Je kan noemen dat je je jas terug wilt krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook een beetje belachelijk, maar bon, zo isdat nu eenmaal bij ons.

Bel haar gewoon en zeg dat je je jas terug wil.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 18:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast zodat die wat duidelijker is.
Wat je kan doen is nog een keer een sms sturen om te vragen of ze al weet wanneer ze af kan spreken, maar de kans bestaat dat ze dan alsnog niet terug smst.
Niet zo laf doen en bang zijn wat anderen ervan vinden, bel haar gewoon, dat is alleen maar praktischer. Dan weet je meteen wanneer jullie afspreken en krijg je je jas terug. Serieus, dit kun je in 5 minuten oplossen als je eventjes wat ballen kweekt.
Oud 03-01-2012, 18:17
Vowel
Vowel is offline
Gewoon bellen. En als ze moeilijk doet, dreigen met aangifte.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 20:16
Roy1661
Roy1661 is offline
Oké, danku allemaal voor jullie reacties. Het is duidelijk dat ik haar even moet opbellen dan.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 20:18
Roy1661
Roy1661 is offline
Citaat:
Gewoon bellen. En als ze moeilijk doet, dreigen met aangifte.
Aangifte ? Als ze hem niet wil teruggeven zal ik dat zeker doen, maar ik denk niet dat het haar om de jas gaat hoor. Dit was niet de reden waarom ik dit bericht postte .
Toch bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 20:33
Vowel
Vowel is offline
Ik snap wat de reden was. Je wilt neuken. Daarom moet je ook eerst bellen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 23:12
Roy1661
Roy1661 is offline
Citaat:
Ik snap wat de reden was. Je wilt neuken. Daarom moet je ook eerst bellen.
Haha got me!

Nenee het is niet voor het neuken
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 11:19
bierkoning
bierkoning is offline
na het neuken de jas mee!
Oud 04-01-2012, 14:44
Cherry Springs
Heb je haar nu al gebeld? Zo nee, nu doen en pas terugkomen als je niet meer aan de telefoon bent!
Oud 05-01-2012, 16:51
Roy1661
Roy1661 is offline
Citaat:
Heb je haar nu al gebeld? Zo nee, nu doen en pas terugkomen als je niet meer aan de telefoon bent!
Ja heb haar gebeld en we hebben gelijk deze avond afgesproken
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 12:44
art4live
art4live is offline
En hoe is het afgelopen?
Oud 08-01-2012, 22:23
Roy1661
Roy1661 is offline
Citaat:
En hoe is het afgelopen?
Heel goed
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 22:49
art4live
art4live is offline
mooizo en hebbie nog gebald?
Oud 09-01-2012, 11:50
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Mooizo, dan is het topic zogoed als afgesloten?

Nog in d'r gerrit geweest?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 13:33
rallone
rallone is offline
heb je je jas terug??
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 11:54
Roy1661
Roy1661 is offline
Excuses voor het late antwoord Ja heb mijn jas terug! We zijn ook samen nu dus super hard bedankt voor mij ervan te overtuigen om haar toch even te bellen enzo. Wat mij betreft kan dit topic inderdaad dicht, Thomas
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 12:29
Cherry Springs
Ik laat hem lekker open, misschien willen mensen nog wel wat vragen of zoiets. Hij zakt vanzelf wel naar beneden.
Reageren

Regels voor berichten