Hey,
Ik zit met een probleempje en weet niet goed wat ik moet doen, het gaat hierover:
Laura, een meisje van 16 (net zoals ik), had ik leren kennen in de grote vakantie.
Gewoon op een avond, niets speciaals! Ik had haar toen toegevoegd en we hadden wat gechat enzo (2x denk ik, maargoed maakt niet uit). Daarna hadden we elkaar nietmeer gesproken, niet dat we ruzie hadden of dergerlijke maar het contact was gewoon wat verwaterd.
Ik had haar dus nietmeer gesproken tot ik haar zaterdag tegenkwam. Ze gaf mij nogal veel aandacht toen ik een praatje met haar ging maken. Niet dat ze aantastalijk was, maar you get the point. Dan gingen we naar buiten en maakten we een wandelingetje tot we ergens gingen zitten waar het rustig was, en daar hadden we gekust. Niet één keer maar 4 ofzo. We hadden nogwat gepraat enzo en uiteindelijk gingen we terug naar de rest. Aangezien ze koud had, had ik mijn jas gegeven. Ik grapte dat ik mijn jas gaf zodat ik een excuus had om haar nog eens te zien (wat uiteraard ookwel deels de bedoeling was) Mijn jas heeft ze nog altijd want een beetje daarna moest ik door en ik had haar nietmeer gezien ( ze was naar ergens anders met haar vriendinnen).
Toen ik de volgende dag in de avond een smsje stuurde met daarin de vraag of ze nog eens wou afspreken reageerde ze: 'Ja is goed, wanneer kan je?'. Waarop ik zei 'woensdag of vrijdag?' Dat smsje was eergisteren, en sindsdien antwoordde ze nietmeer...
Wat moet ik hiermee? Ik weet ookwel dat jullie niet helderziend zijn, maar enig idee waarom ze plots nietmeer antwoordt?
Ik heb zelf ook niksmeer gestuurd aangezien dat wat zagerig/ hopeloos overkomt, maar anderzijds word ik ookwel gek aangezien ze niets van zich laat horen.
Moet ik zelf iets sturen en zoja wat?
|