Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond het wel grappig dat ik jaren terug in Neverwinter Nights op een bepaald punt een tovenaar had rondhobbelen die zo goed uitgerust was en waarvoor ik zulke taktieken had dat ik zo 4-5 andere spelers met hetzelfde level om kon leggen zonder daar zelf bij te sneuvelen. Het heeft ze echt maanden gekost om items en taktieken te verzinnen om er iets tegen te beginnen.
Maar van die build hadden we in die zijde van het conflict er dan vervolgens drie, en meestal speelden we ook nog samen. Af en toe droop de frustratie aan de andere kant van de lijn van het scherm. ![]()
|
Met Fifa09 de derde van de wereld uit 2004 verslagen, zoiets..?
![]()
|
Ik heb een tijdje in de top 3000 van de wereld gezeten met trackmania united met het uitspelen van single player tracks. Niet slecht als je bedenkt dat er meer dan 1 miljoen spelers waren en single player waarschijnlijk het eerste is wat ze doen.
En megaman X uitspelen ![]() Verder ben ik ongeveer tot 8 schermpjes via de bovenweg gekomen in I wanna be the guy. Dat spel is pas echt moeilijk.
|
Ik heb Shiren The Wanderer uitgespeeld. Dat wordt toch wel beschouwd als een pittig spel, zeker omdat je helemaal overnieuw moet beginnen als je dood gaat en je al je gear meteen kwijt bent.
![]() Verder ben ik nooit zo van de moeilijke prestaties. Alhoewel Fire Emblem ook best moeilijk kan zijn.
|
Oh ja, ik kwam in level 6-10 van fury of the furries. Dat is een puzzelplatformer uit de jaren 90, dat bij ons in de wijk een hit was en als je ook maar een klein stapje verder kwam dan waar iedereen gebleven was, was je helemaal de man. Samen zijn we dus tot level 6-10 gekomen.
|
![]() |
Battlefield bad company 2: 1000 G hebben en regelmatig online 1ste van de 24 staan
![]() In dezelfde game heb ik ook een uav die achter een heuvel stond gesloopt met een stationary rpg zonder dat ik wist dat die er stond.... HEEEEL veel geluk met als beloning een achievment! ( hoe moeilijk dit is, begrijpen mensen die de game ook spelen ) |
![]() |
|
Clans mn eigen clan InSaNe (nooit hoger dan 15e), KiK, DMC (beide 1e mee gestaan)
Nick was iJsblok, maar had mn naam daarna paar keer veranderd (soaked, soak, s04k oid, dunno precies meer)
|
Verwijderd
|
Instagib <3 Helaas had ik in die tijd nog 56k modem dus online was instagib nooit echt een optie. Ik weet wel dat ik het uren achtereen heb geoefend tegen allemaal godlike bots. Toen hadden we opeens een LAN op mijn middelbare school en daar heb ik toch even een bioscoopkaartje gewonnen met instagib :')
|
![]() |
|
Ja man, jammer dat je die online instagib scene niet hebt meegemaakt want was echt een toffe tijd. Veel clans en iedereen kende elkaar. Heb daarna nog CSS en CoD gespeeld, alleen bracht me niet die kick die ik bij UT99 kreeg (zo'n snel spel).
||
Citaat:
![]() Op het moment van schrijven zijn wij namelijk nr1 in die ladder (LiQuiDation), heb ook voor mTx gespeeld in het verleden. Breathe is de nickname.
|
mTx heeft ons een keer uit de cup ladder A gewhooped ;p Ken je Agravain? maat van me, die speelde ook lang bij die mtx lamers
![]() Is het nog beetje leuk dan nu?
|
Verwijderd
|
Ace Combat 6 online. Even een 'topgroepje' een bloedneus gemept, terwijl de rest van mijn team waardeloos was.
ie. "help-help-help-help-assist me-help-assist". Zo ging dat ongeveer de hele tijd door. 50% van de tegenstanders was mijn team aan het afslachten terwijl de rest met mij bezig was. En ik gaf ze partij. 2 kills per 1 death is niet zo slecht als het 1 tegen 6 is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|