Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2012, 15:40
isabellexkus
isabellexkus is offline
ja, ik wil het echt niet!
is dit nou zo raar?
Oud 14-01-2012, 15:41
Volk
Volk is offline
Nee, maar waarom wil je het niet? Heb je slechte ervaringen met pijpen? Heb je het ooit geprobeerd? Vind je zijn geslacht vies?
Oud 14-01-2012, 15:43
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Als je het niet wilt dan doe je het gewoon niet , laat je niet dwingen voor een pleziertje van je vriendje. En als die ermee doorgaat zeuren dan is die jou niet waard en dan zal ik snel bij hem weggaan. Misschien verander je van mening ooit nog , maar doe het alleen als jij het ook echt wilt.
Oud 14-01-2012, 15:52
isabellexkus
isabellexkus is offline
Citaat:
Nee, maar waarom wil je het niet? Heb je slechte ervaringen met pijpen? Heb je het ooit geprobeerd? Vind je zijn geslacht vies?
ik vind het gwn heel vies..
Oud 14-01-2012, 15:53
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Dan doe je het toch niet. Ik denk dat dat voor zich spreekt. Ik snap dus eigenlijk eerlijk gezegd ook niet waarom je dit op het forum zet als je zelf al een besluit hebt genomen. We kunnen je verder toch géén tips meer geven? of wil je dat wij zeggen ja doe het maar gewoon?.
Oud 14-01-2012, 15:53
Axel11
Axel11 is offline
Hoe oud zijn jullie?

En beft hij jou wel?
Oud 14-01-2012, 15:55
Volk
Volk is offline
Wat vind je er vies aan. Echt de penis of dat hij spuit? Vind je het minder vies als hij net de douche uit komt?
Oud 14-01-2012, 18:31
Mrfatoes99
Mrfatoes99 is offline
Als je het niet wil moet je het gwn niet doen!
Zo raar is het niet, vooral als je niet van zn lichaamsgeur, smaak houdt.
Oud 14-01-2012, 18:35
Verwijderd
Ja dat is raar. Niet zo aanstellen en je er overheen zetten.
Oud 14-01-2012, 21:02
isabellexkus
isabellexkus is offline
Citaat:
Ja dat is raar. Niet zo aanstellen en je er overheen zetten.
sorry dat ik geen behoefte heb om iemands anders zn geslachtsdeel te pijpen.
Oud 14-01-2012, 21:03
isabellexkus
isabellexkus is offline
Citaat:
Hoe oud zijn jullie?

En beft hij jou wel?
17&18, nee.
Oud 14-01-2012, 21:48
Axel11
Axel11 is offline
Een meerderheid van de stellen doet wel aan orale seks, maar dat betekent niet dat het raar is dat jullie het niet doen. Als je het niet prettig vindt om je vriend op die manier te plezieren, moet je het niet doen.

Het kan wel zin hebben, zoals Volk ook aangaf, om eens na te gaan waarom je het precies vies vindt.
Oud 15-01-2012, 06:02
hookee
hookee is offline
Citaat:
17&18, nee.
Als hij jou niet beft zou dat wel eens om dezelfde reden kunnen zijn; hij vindt het vies. Vraag het 'm eens of hij dat wel zou overwegen, het moet natuurlijk niet allemaal van één kant komen.
Beffen zag ik vroeger ook niet zitten, vond het dan ook niet erg dat mijn vriendin mij niet pijpte. Verderop in de relatie gingen we toch meer proberen en nu lust ik er wel pap van; het is erg opwindend je partner ervan te zien genieten.
Mocht je het toch ooit willen overwegen begin dan misschien met een 69-er, dan kom ook jij aan je trekken. Pijpen hoeft overigens niet tot het "moment suprême", je kan het afmaken met ambachtelijk handwerk.
Oud 15-01-2012, 10:23
Verwijderd
^Ik zou juist neit beginnen met een standje 69, dat vond ik heel vies idee. Inmiddels ook neit meer, maar het heeft een hele tijd geduurd voor ikd aar overheen was

Hebben jullie überhaupt wel al seks gehad? Als je het vies vind, zou je misschien eens kunnen beginnen met kusjes geven op zijn bovenbenen/heupen/onderbuik. Dan raak je al gewend aan het idee dat er een piemel dicht bi je gezicht in de buurt is. En dan zou ik, als je het toch wil proberen, heel langzaam opbouwen. Succes ermee!
Oud 15-01-2012, 12:34
Em.
Em. is offline
Jongens, ontopic reageren of niet reageren, en niet in een soort chatgesprek verzeilen over dat het topic onzin is. Zelfs al zijn haar topics niet in overeenstemming, dat betekent nog niet dat dit probleem niet echt kan zijn, en aangezien het niet iets heel specifieks of raars is, kan het topic best serieus verdergaan. In het ergste geval heeft een ander meisje met hetzelfde probleem er nog wat aan.

Edit: offtopicdingen weggehaald. Nu weer ontopic, dus.
Oud 15-01-2012, 12:36
Dasherman
Dasherman is offline
Busted. Dus praat ze niet meer.

OT:
Niet doen wat je niet wilt. Al kun je natuurlijk wel je grenzen verleggen en het zo wél willen.
Oud 15-01-2012, 12:38
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Alles zul je een keer moeten proberen voordat je echt weet of het lekker of vies is , Isabelle.
Het is allemaal nog experimenteren , je zult er nog achter moeten komen wat wel en niet lekker is. Als jouw 13 jarige persoon het niet wilt , misschien denkt je 17 jarige persoon er wel anders over. Ik vind dat je het gewoon een keer moet proberen , Hij kan z'n pielevlots ook gewoon eerst schoonmaken en dat maakt het al een stuk aangenamer.
Oud 15-01-2012, 12:40
Dasherman
Dasherman is offline
Eerst douchen is de eerste keer inderdaad een goed idee.
Oud 15-01-2012, 12:41
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ik denk dat het grootste deel waar je aan moet wennen , Isabelle. Is dat als de jongen opgewonden raakt er wat voorvocht kan vrij komen. Deze lichaamssappen heeft ook best een aparte smaak.
Oud 15-01-2012, 12:43
Dasherman
Dasherman is offline
Nog nooit voorvocht geproefd..
Maar ik geloof je maar
Oud 15-01-2012, 12:44
Verwijderd
Citaat:
pielevlots
Z'n wat?
Oud 15-01-2012, 12:45
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Het is geen vruchtensapje , Het heeft ook met verschillende factoren te maken. Wat je hebt gegeten, en als mensen roken dan is er ook een verschil van smaak.
Oud 15-01-2012, 12:45
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Citaat:
Z'n wat?
Penis.
Oud 15-01-2012, 12:46
Dasherman
Dasherman is offline
Google vindt niks als ik "pielevlots" intyp, dus het bestaat niet
Oud 15-01-2012, 12:49
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Het is gewoon een woordje voor piemel , het is geen bestaand woord maar boeien je gaat nu dus offtopic he.
Pik , Piemel , Pielevlots , Dolo enz.
Oud 15-01-2012, 12:51
Dasherman
Dasherman is offline
Pielemuis dat vindt Googlez wel
Oud 15-01-2012, 17:51
Pluis
Pluis is offline
als jullie niet luisteren gaat het topic dicht hoor.

Regels voor berichten