![]() |
|
Verwijderd
|
^Ik zou juist neit beginnen met een standje 69, dat vond ik heel vies idee. Inmiddels ook neit meer, maar het heeft een hele tijd geduurd voor ikd aar overheen was
![]() Hebben jullie überhaupt wel al seks gehad? Als je het vies vind, zou je misschien eens kunnen beginnen met kusjes geven op zijn bovenbenen/heupen/onderbuik. Dan raak je al gewend aan het idee dat er een piemel dicht bi je gezicht in de buurt is. En dan zou ik, als je het toch wil proberen, heel langzaam opbouwen. Succes ermee! |
![]() |
|
Jongens, ontopic reageren of niet reageren, en niet in een soort chatgesprek verzeilen over dat het topic onzin is.
![]() Edit: offtopicdingen weggehaald. Nu weer ontopic, dus.
|
![]() |
Alles zul je een keer moeten proberen voordat je echt weet of het lekker of vies is , Isabelle.
Het is allemaal nog experimenteren , je zult er nog achter moeten komen wat wel en niet lekker is. Als jouw 13 jarige persoon het niet wilt , misschien denkt je 17 jarige persoon er wel anders over. Ik vind dat je het gewoon een keer moet proberen , Hij kan z'n pielevlots ook gewoon eerst schoonmaken en dat maakt het al een stuk aangenamer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks wordt minder Ananassen | 19 | 22-12-2011 14:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Seksualiteit |
Jij en jouw seksualiteit Verwijderd | 27 | 28-10-2004 13:43 | |
Seksualiteit |
Moeilijk doen KiMZz | 61 | 18-03-2003 15:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |