Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Alle drugs zijn schadelijk, des temeer als je zo jong bent. Het maken van drugs ook, zelfs bij ervaren mensen gebeuren er genoeg ongelukken.
Misschien een plant kweken haha, dat ontploft in ieder geval niet. Maar zelfs voor wiet ben je te jong. Dus dan blijft er weinig over. Wacht gewoon tot je 18 jaar bent. Je hebt nog de rest van je leven om het te proberen. |
![]() |
|
onschadelijke drugs kun je sowieso uit je hoofd zetten want die zijn er heel erg weinig. Er zijn zeker wel drugs die je thuis kunt produceren, maar als je leuke dingen wilt brouwen heb je daar sowieso goede scheikundekennis voor nodig. Daarnaast vind ik dat je jezelf ook moet kunnen verdiepen in de theorie en prakijk, om goed te weten waar je mee bezig bent en om de risico's zoveel mogelijk uit de weg te gaan.
Het zou sowieso verstandig zijn als je op jouw leeftijd nog een beetje afstand probeert te houden van drugs. Beter idee als je met je pa bier zou gaan brouwen ofzo, en dan hoop ik dat je dat al moeilijk genoeg vindt om niet aan zwaardere shit te beginnen ![]() DMT is overigens redelijk onschadelijk en mogelijk om thuis op je kamer te maken. Maar als je hier op een forum nog moet vragen hoe en wat, denk ik niet dat je het voor elkaar gaat krijgen. Zo te zien heb je niet echt een groot probleemoplossend vermogen, terwijl je dat met jouw idee wel echt nodig hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
-200gram boter -200gram suiker (hoeveelheid suiker en boter moet altijd geijk zijn) -100 of 150 gram zelfrijsend bakmeel -vanille suiker -2 eitjes erin en een kwartiertje mixen en dan je wiet erin doen(zon 10 gram of meer). Dit omdat anders de wiet niet werkt en de werkzamestof THC word alleen opgenomen in dierlijke vetten. Mits de temperatuur warm genoeg is, in de oven dus. Volgens mij op 200 graden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens is 10 gram wiet in één cake stoppen redelijk veel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Drugs & Alcohol |
Zelf GHB maken Aragorn | 11 | 08-03-2010 19:46 | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Stelling: Drugs maakt slimmer.. Aaaaaart.. | 22 | 16-07-2002 17:29 |