![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() bron: http://www.zwangerworden.com/zwangerschapstest.htm
|
![]() |
ik weet niet hoelang je al ongesteld bent, maar ik was op miin 14e heel vaak onregelmatig ongesteld.
je lichaam is nog niet zolang ongesteld dus moet haar ritme nog vinden. ik denk dat je je geen zorgen moet maken en waarschijnlijk ben je nu alweer ongesteld? en zo niet, ga dan ff naar te dok |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dus nogmaals de opmerking, stress kan de ongesteldheid ook uitstellen (ik ken een meisje die al een jaar lang niet ongesteld is geweest i.v.m. stress) Heb je het hier ook nog met je dokter over gehad? En toch nog even de opmerking, laat dit een les zijn voor de volgende keer, met condoom dus! |
![]() |
|
![]() |
ik ben net thuis van de vakentie, was allemaal heel erg leuk en had ook een erg lieve vakantie vriend, nu heb ik alleen een probleem
ik heb daar onveilig gevreeen maar hij was niet klaar gekomen, ik ben aan de pil en was met m'n 2e strip bezig zodat ik niet ongesteld zou worden als ik op vakantie was. nu ben ik de hele dagen heel erg moe en s'morgens erg misselijk en heb ook minder eetlust. zou ik zwanger kunnen zijn??? |
![]() |
|
![]() |
Hoi meissie,
Ik weet niet precies of je zwanger kunt zijn. Wat ik wel weet is dat je ook van zijn voorvocht zwanger kunt worden. Maar omdat je aan de pil bent.... lijkt het me van niet, maar dat weet ik niet zeker. Als ik jou was zou ik maar even langs de dokter gaan!! Sterkte meid! kussie, *dancequeen* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |