Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2012, 13:22
nils holgerson
nils holgerson is offline
hey iedereen, ik zit een beetje met een probleem.
ik word namelijk een beetje geil van iets waar ik me tegelijkertijd voor schaam
en wat ik eigenlijk niet wil:
het is een tijd geleden begonnen toen vrienden van mij een shocksite lieten zien:
forum.scholieren.com (niet kijken voor hun met een lichte maag)
stiekem vond ik het wel een beetje opwindend maar uiteraard klikte ik het snel weg.
toen ik het thuis nog eens bekeek kreeg ik ongewenst een erectie
kan iemand mij uitleggen of dit normaal is of echt onacceptabel is
nu heb ik inmiddels een aantal keren gemasturbeert op dergelijke filmpjes maar telkens als ik klaarkom schaam ik me kapot. inmiddels heb ik een vriendinnetje die een beetje op een oma lijkt, grijze haren etc nu ik haar dit verteld heb wil ze geen sex meer met me en durft ze me niet meer te spreken.
iemand advies over wat ik hier mee moet en hoe ik haar eventueel terug kan winnen?
mvg

Laatst gewijzigd op 17-01-2012 om 21:11.
Oud 17-01-2012, 13:35
Volk
Volk is offline
Dat je het geil vind kan, dat vind ik niet wel of niet raar.

Over je vriendin... Hangt er van af wat je tegen haar hebt gezegd. Als mijn vriend tegen me zei dat hij me alleen heeft omdat ik op een oma lijk.... Dan zou ik inderdaad ook geen seks meer hoeven.
Oud 17-01-2012, 14:11
bierkoning
bierkoning is offline
haha is idd niet echt aardig om het zo te verwoorden.
leg haar uit hoe het zit. En dan kan zij bepalen of ze dat oke vind, of dat ze denkt van iell dit wil ik niet tot ziens. weet niet hoe oud je bent ? Maar het is vast te bespreken. Ik persoonlijk vind het niks, maar als het jou opwind. leef je uit!
Oud 17-01-2012, 15:00
Verwijderd
Trol?
Oud 17-01-2012, 16:01
art4live
art4live is offline
kan iemand deze trol verbannen... kijk naar ijn 2 andere posts... kan blijkbaar niet serieus reageren of hij moet zo'n fucked up mind/humor hebben dat hij dit blijkbaar normaal vind.
Oud 17-01-2012, 16:03
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ga weg met je ballon , Niels Holgerson
Oud 17-01-2012, 17:29
nils holgerson
nils holgerson is offline
Tis niet echt trOll, er zit een extreem irritante jongen in mijn klas (nils) die ruzie heeft met zijn (grijsharige) vriendin nadat hij betrapt werdt toen hij deze website bekeek + iets teveel vrije tijd op school. Ik was net geband na trolling op www.maroc.nl (best een goede site echter, heeft mijn begrip richting moslims wel geholpen) anyways 9gag ftw
Oud 17-01-2012, 18:14
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Tis niet echt trOll, er zit een extreem irritante jongen in mijn klas (nils) die ruzie heeft met zijn (grijsharige) vriendin nadat hij betrapt werdt toen hij deze website bekeek + iets teveel vrije tijd op school. Ik was net geband na trolling op www.maroc.nl (best een goede site echter, heeft mijn begrip richting moslims wel geholpen) anyways 9gag ftw
cool story bro
Oud 17-01-2012, 18:36
Verwijderd
Je zal je opa daar maar zien..
Oud 17-01-2012, 19:10
Em.
Em. is offline
Omdat ik deze user/topic niet echt geloofwaardig vind, gooi ik hier een slotje op.

Regels voor berichten