![]() |
|
![]() |
hey iedereen, ik zit een beetje met een probleem.
ik word namelijk een beetje geil van iets waar ik me tegelijkertijd voor schaam en wat ik eigenlijk niet wil: het is een tijd geleden begonnen toen vrienden van mij een shocksite lieten zien: forum.scholieren.com (niet kijken voor hun met een lichte maag) stiekem vond ik het wel een beetje opwindend maar uiteraard klikte ik het snel weg. toen ik het thuis nog eens bekeek kreeg ik ongewenst een erectie ![]() kan iemand mij uitleggen of dit normaal is of echt onacceptabel is nu heb ik inmiddels een aantal keren gemasturbeert op dergelijke filmpjes maar telkens als ik klaarkom schaam ik me kapot. inmiddels heb ik een vriendinnetje die een beetje op een oma lijkt, grijze haren etc nu ik haar dit verteld heb wil ze geen sex meer met me en durft ze me niet meer te spreken. iemand advies over wat ik hier mee moet en hoe ik haar eventueel terug kan winnen? mvg Laatst gewijzigd op 17-01-2012 om 21:11. |
![]() |
|
![]() |
Tis niet echt trOll, er zit een extreem irritante jongen in mijn klas (nils) die ruzie heeft met zijn (grijsharige) vriendin nadat hij betrapt werdt toen hij deze website bekeek + iets teveel vrije tijd op school. Ik was net geband na trolling op www.maroc.nl (best een goede site echter, heeft mijn begrip richting moslims wel geholpen) anyways 9gag ftw
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|