Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wees dan inderdaad blij met het gegeven dat jij wèl beschikt over hersenen. Ik vermoed dan ook dat het agressief handelen van I grotendeels gestuurd werd door jaloezie. Kijk op haar neer. Laatst gewijzigd op 25-01-2013 om 11:57. |
![]() |
||
Citaat:
En zelfs al kun je niet vechten, maakt het uit? Laat dat kind komen, en als ze een mep uitdeelt, ga je helemaal los, en niet stoppen voordat ze er vandoor gaat of op de grond ligt. (want dan is jouw momentum weg en verlies je meestal) TS, het zou je verbazen hoe effectief kwaad om je heen maaien kan zijn. ![]() Alles dat je hoeft te weten is dat zij gek is, jou iets aandoet, en dat moet stoppen.
|
Volgens mij gaat het niet om de rake klappen maar om de boodschap die eraan vastzit. Zo laat je zien dat ze jou niet meer kan lopen treiteren zonder dat je iets terug doet, en dat is meestal wel genoeg om het op te laten houden. Dus één keertje terug meppen als ze je slaat is waarschijnlijk wel genoeg.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien helpt kickboksen wel, maar ik mag maar op één sport van mijn ouders. En ik wil atletiek niet opgeven, dus tja. |
![]() |
|
begrijpt dat het allemaal terug komt.
Maar je moet je groter houden dan haar. Net doen of je niks voelden(ook al deed het pijn) Met op geheven hoofd weglopen. En ik weet dat dat moeilijk is om je groot te houden. maar op en duur gaat het haar ook vervelen. En je hebt nu tog wel vrienden??? of niet? Die kunnen je ook helpen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
tips hoe ik hier mee om moet gaan? Verwijderd | 15 | 31-03-2012 01:05 | |
Psychologie |
zeurende mensen, negatieve praatjes hoe ga ik er mee om? polleke21 | 2 | 12-05-2010 15:06 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik hier nu weer mee omgaan? igfy | 24 | 12-04-2007 17:51 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik er mee omgaan? Bl0ndje | 24 | 26-01-2006 18:06 | |
Liefde & Relatie |
''Ik ben je al kwijt'' Verwijderd | 9 | 04-07-2003 19:31 |