Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik haat het als mensen over hun privé dingetjes gaan praten zoals ongesteldheid en dat ze problemen hebben met
hun huid,en dan hun puisten en de uitknijpen ervan zitten te beschrijven, of dat hun kut pijn doet of dat ze een snorretje hebben of dat ze het snorretje van hun moeder epileren. Of als mensen in mijn buurt over dingen gaan praten die ik eigenlijk niet zou mogen horen, dan moet ik echt mijn best doen om het niet te horen en doen alsof ik niet oplet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mensen die groente en fruit aanraken in de supermarkt, maar het daarna niet kopen. Of 'onopvallend' zes keer langs de te proeven blokjes kaas gaan. Mensen in supermarkten die traag lopen, precies daar waar jij er niet langs kan. Mensen die langzaam lopen in het algemeen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik vind het een onuitstaanbaar iets aan mensen als ze met hun deur open slapen. Of nouja, het boeit me eigenlijk niets, maar ik hoef niet te zien hoe hun deur openstaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic dan maar? Vuile vaat die in de gootsteen wordt gezet/achtergelaten. Nog irritanter als het dan ook nog onder water wordt gezet waardoor je het niet meer op het aanrecht kan zetten zonder natte/vieze handen en een nat aanrecht te krijgen. Gebruikte theezakjes in de gootsteen vind ik ook verschrikkelijk, maar dat is ook eigenlijk echt erg dus dat is dan misschien weer niet ontopic genoeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Okee, verder ontopic. Maar ik weet nu eventjes niks... ohja, autoportieren met van die dunne handvatjes aan de binnenkant. Ik heb altijd het gevoel dat ik die kapotmaak als ik de autodeur opendoe. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jemig, jongens, vieze afwas (van andere mensen) en mensen die geen nieuwe wc-rol ophangen, dat vindt IEDEREEN kut. Het is echt een moeilijk topic geloof ik
![]() Ik ben hard aan het denken welke irrationele dingen ik vervelend vind, maar die komen vooral voor als ik al een pesthumeur heb (natuurlijk). Dan kan ik soms het stemgeluid van bepaalde mensen echt TOTAAL niet meer verdragen. Terwijl die mensen heel normaal praten en niemand anders valt het op. Oh en als je in de auto zit als bijrijder, en het regent, en de chauffeur doet de ruitenwisser niet snel genoeg! Arghghghghghg. Of hebben meer mensen dat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Soms wil ik pasta koken, en dan zet ik een pan water op het fornuis. Vervolgens ga ik even terug naar de computer en check ik 10 minuten later of het water al kookt. En dan blijk ik de kookplaat nog niet aan te hebben gezet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |