Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 17:22
Uice
Uice is offline
Ik heb een DVD-box met alle twaalf seizoenen van Columbo. Ze zitten in van die dunne hoesjes, je kent ze wel. Nu zijn bijna al die hoesjes wit, behalve de twee waarin seizoen drie zit. Die zijn rood! Tien witte hoesjes, en dan opeens twee rode ertussen. WAAROM? Wie heeft dat bedacht? Is daarover gediscussieerd? Is het een foutje?

Slapeloze nachten.

Wat hebben jullie?
Oud 30-01-2012, 17:30
Verwijderd
Marokkanen die op het fietspad lopen. Daar word ik altijd zo heerlijk racistisch van. Helaas heb ik teveel noord afrikaanse homies om racistisch te blijven.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 17:58
Verwijderd
Mensen die iemand met een litteken willen beschrijven en het dan op zichzelf voordoen en mensen die dingen niet afkloppen. Het eerste kan ik ook nog wel van ze afwenden, maar mijn geweten is er nog niet uit of het volledig telt als je voor een ander afklopt. Ze moeten me die onrust besparen en gewoon dingen afkloppen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 18:27
Bird.
Bird. is offline
Ik vind het niet erg om bij spelletjes te verliezen. Maar ik kan niet tegen mensen die dan heel fanatiek gaan doen en zo sneaky gaan lachen als ze winnen, of een goede zet maken. Of dingen als 'ha ha' op zo'n nare toon.

Dan denk ik echt: uuuuuugghh.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 18:29
Verwijderd
Smileys die op de volgende regel vallen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 18:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind het irritant dat de shufflefunctie van mijn mp3-speler geen goede RNG heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 18:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind't irritant dat ik alleen nog muziek kan luisteren op m'n telefoon en omdat die geen knopjes heeft kan ik niet blind een nummer skippen of een album opzoeken, en dat kon ik met m'n mp3-speler wel (rip).
Oud 30-01-2012, 18:49
Uice
Uice is offline
Over mp3-spelers gesproken, ik vind het echt extreem irritant dat die van mij automatisch uitvalt als hij een halve minuut niets afspeel en ik nergens op druk. Ik kan hem dus niet langer dan een halve minuut op pauze hebben staan. Hoe vaak moet ik nou een halve minuut mijn muziek pauzeren? Wanneer is die situatie dat ik muziek luister, even iets moet doen waarvoor ik hem af moet zetten, en in minder dan een halve minuut klaar ben met dat ding? Wie heeft bedacht dat dit handig is?

Ik vind het ook irritant dat dat soort dingen nooit op de verpakking staan. Dat is nou informatie waar ik iets mee zou doen.
Oud 30-01-2012, 18:54
Verwijderd
Ik heb een hekel aan (melk)pakken zonder draaidop, en de gewoonte van veel mensen om binnenshuis hun schoenen aan te houden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 19:14
Verwijderd
Muggenzifters.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 19:25
Uice
Uice is offline
Ik bedoelde eigenlijk dingen waarvan het compleet irrationeel is om je eraan te ergeren, zoals in de OP.
Oud 30-01-2012, 19:33
Verwijderd
Mensen die dingen eten die geluid maken. Het hoeft niet veel geluid te maken, maar een beetje geluid vind ik al vreselijk. Behalve als ik zelf ook aan het eten ben, dan weer niet.

Granny Smith appels en knäckebröd zijn het ALLERERGST, brr
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 19:56
Verwijderd
Mensen die contant betalen in de supermarkt. En dat ik daar dan even op moet wachten
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Mensen die dingen eten die geluid maken. Het hoeft niet veel geluid te maken, maar een beetje geluid vind ik al vreselijk. Behalve als ik zelf ook aan het eten ben, dan weer niet.

Granny Smith appels en knäckebröd zijn het ALLERERGST, brr
Idd, ik kan helemaal gek worden van mensen die volkomen beschaafd een appel eten...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 20:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen die langzamer lopen dan ik en dan voor me gaan lopen.
Oud 30-01-2012, 20:11
Vesta
Vesta is offline
Ik haat het als mensen over hun privé dingetjes gaan praten zoals ongesteldheid en dat ze problemen hebben met
hun huid,en dan hun puisten en de uitknijpen ervan zitten te beschrijven, of dat hun kut pijn doet of dat ze een snorretje hebben of dat ze het snorretje van hun moeder epileren.
Of als mensen in mijn buurt over dingen gaan praten die ik eigenlijk niet zou mogen horen,
dan moet ik echt mijn best doen om het niet te horen en doen alsof ik niet oplet!
Met citaat reageren
Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Mensen die langzamer lopen dan ik en dan voor me gaan lopen.
Of mensen die langzamer fietsen en voor je gaan fietsen.
Met citaat reageren
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen waarmee je in de lift staat die een gesprek met je willen aanknopen, ook al heb je muziek op en is het een ritje van 5 seconden.
Oud 30-01-2012, 20:37
Uice
Uice is offline
Dit zijn allemaal heel rationele klachten!
Oud 30-01-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Dit zijn allemaal heel rationele klachten!
Arbitrairiteit (huhu) kent geen tijd!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 20:43
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik kan me verschrikkelijk irriteren aan mensen die sex typen in plaats van seks. Of wy in plaats van wij. En ander populair puberaal schrijf gedrag.

Terwijl ik het zelf ook deed.
Oud 30-01-2012, 20:46
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Het nieuwe werk van Tim Burton. Zoveel kleine details die als kleine speldjes mijn netvlies penetreren.
Oud 30-01-2012, 20:53
AzN
AzN is offline
Mensen die op de middelste rijstrook blijven rijden, terwijl de linkerrijstrook vrij is. Op zich geen probleem als de rechterrijstrook ook vrij is, maar toch..
Oud 30-01-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me verschrikkelijk irriteren aan mensen die sex typen in plaats van seks. Of wy in plaats van wij. En ander populair puberaal schrijf gedrag.

wy in plaats van wij zie ik eerder bij veertigers dan bij pubers. En je hebt wel gelijk, het is lelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 20:54
Verwijderd
Ik gebruik op mijn telefoon Doubletwist om muziek te luisteren, omdat je dan een speciaal lockscreen krijgt waar je blind overheen kan vegen om naar het volgende nummer te gaan. Nu hebben ze die functie eruit gehaald.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2012, 21:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ik erger me kapot aan mensen die "irriteren aan" schrijven.

Oh, en Comic Sans natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 21:08
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik erger me kapot aan mensen die "irriteren aan" schrijven.

Oh, en Comic Sans natuurlijk.
Hoevaak heb ik je dan wel niet doen ergeren?
Oud 30-01-2012, 21:15
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik erger me kapot aan mensen die "irriteren aan" schrijven
Waarom?

ontopic: Omgekruld papier, en etensresten aanraken.
Oud 30-01-2012, 21:16
Verwijderd
Omdat je je ergert aan iets en je iets irritant vindt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 22:17
mollerator
mollerator is offline
Andere mensen
Oud 31-01-2012, 09:10
Röps
Röps is offline
Mensen die in een discussie een oordeel vellen over een ander alsof iets aan hen erg of vervelend of minderwaardig is, zodra ze geen argumenten meer hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 09:15
Carn
Carn is offline
Met mensen praten als ik daar zelf geen zin in heb.
Oud 31-01-2012, 09:27
Verwijderd
Verse blokjes Post-Its waarvan de hoekjes gekruld zijn omdat één of andere onverlaat er mee is gaan spelen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 11:07
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Mensen die groente en fruit aanraken in de supermarkt, maar het daarna niet kopen. Of 'onopvallend' zes keer langs de te proeven blokjes kaas gaan. Mensen in supermarkten die traag lopen, precies daar waar jij er niet langs kan. Mensen die langzaam lopen in het algemeen.
Oud 31-01-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Mensen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 11:21
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oud 31-01-2012, 11:39
rallone
rallone is offline
mensen die vragen of je nog iets hebt dus je gaat in de opslag plaats kijken heb je het eenmaal gevonden zijn je klanten weg
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 12:12
Uice
Uice is offline
Begrijpt niemand dit topic?
Oud 31-01-2012, 12:16
Verwijderd
Iedereen begrijpt dit topic.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 12:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jawel hoor

Ik erger me eraan de mijn luxaflex eigenlijk 5cm te kort zijn voor het raam, dus dat ze niet helemaal tot op de vensterbank hangen.
Oud 31-01-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Mensen die in een discussie een oordeel vellen over een ander alsof iets aan hen erg of vervelend of minderwaardig is, zodra ze geen argumenten meer hebben.
Dat is niet een pet peeve, dat vinden echt alle mensen op aarde heel erg ontzettend irritant, en met reden. Zo moeilijk is de openingspost toch niet?

OT: Ik vind het een onuitstaanbaar iets aan mensen als ze met hun deur open slapen. Of nouja, het boeit me eigenlijk niets, maar ik hoef niet te zien hoe hun deur openstaat.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 12:27
Röps
Röps is offline
Citaat:
Dat is niet een pet peeve, dat vinden echt alle mensen op aarde heel erg ontzettend irritant, en met reden. Zo moeilijk is de openingspost toch niet?
Oh nou sorry hoor Waarom doen zo ontzettend veel mensen het dan? Als echt iedereen op aarde het ontzettend irritant vind, heb ik weer wat geleerd, en is m'n leven toch een stuk minder zorgelijk

Ontopic dan maar?

Vuile vaat die in de gootsteen wordt gezet/achtergelaten. Nog irritanter als het dan ook nog onder water wordt gezet waardoor je het niet meer op het aanrecht kan zetten zonder natte/vieze handen en een nat aanrecht te krijgen. Gebruikte theezakjes in de gootsteen vind ik ook verschrikkelijk, maar dat is ook eigenlijk echt erg dus dat is dan misschien weer niet ontopic genoeg.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Oh nou sorry hoor Waarom doen zo ontzettend veel mensen het dan? Als echt iedereen op aarde het ontzettend irritant vind, heb ik weer wat geleerd, en is m'n leven toch een stuk minder zorgelijk
Omdat ze het alleen bij anderen irritant vinden, en niet bij zichzelf, of ze hebben het niet door. Dat is toch niet zo heel moeilijk te verzinnen?

Okee, verder ontopic. Maar ik weet nu eventjes niks... ohja, autoportieren met van die dunne handvatjes aan de binnenkant. Ik heb altijd het gevoel dat ik die kapotmaak als ik de autodeur opendoe.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 12:40
Verwijderd
In mijn spreekkamer hangen gordijnen tegen inkijk van voorbijlopende mensen, en die zjin allemaal ergens halverwege het raam gehangen en dat kan ik niet wijzigen, maar ze zijn totaal niet uitgelijnd.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 12:43
Röps
Röps is offline
Citaat:
Omdat ze het alleen bij anderen irritant vinden, en niet bij zichzelf, of ze hebben het niet door. Dat is toch niet zo heel moeilijk te verzinnen?
Dit valt er voor mij ook onder, althans, zulk soort dingen bedoel ik, mssn was dat niet helemaal duidelijk. Maar ok schijnbaar vindt iedereen dat dus irritant.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 13:55
Smackrobiotic
Smackrobiotic is offline
Mensen die de wc-rol leegmaken en geen nieuwe ophangen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 14:09
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Schoenen met veters die vloeken bij de rest van een outfit. Terwijl ik helemaal niet zo van de gematchte kleding ben.
Oud 31-01-2012, 14:30
Verwijderd
Jemig, jongens, vieze afwas (van andere mensen) en mensen die geen nieuwe wc-rol ophangen, dat vindt IEDEREEN kut. Het is echt een moeilijk topic geloof ik

Ik ben hard aan het denken welke irrationele dingen ik vervelend vind, maar die komen vooral voor als ik al een pesthumeur heb (natuurlijk). Dan kan ik soms het stemgeluid van bepaalde mensen echt TOTAAL niet meer verdragen. Terwijl die mensen heel normaal praten en niemand anders valt het op.

Oh en als je in de auto zit als bijrijder, en het regent, en de chauffeur doet de ruitenwisser niet snel genoeg! Arghghghghghg. Of hebben meer mensen dat?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 14:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jemig, jongens, vieze afwas (van andere mensen) en mensen die geen nieuwe wc-rol ophangen, dat vindt IEDEREEN kut. Het is echt een moeilijk topic geloof ik
Maar het is wel geschikt voor dit topic, want ja, ze ZOU maar even zelf een nieuwe moeten ophangen. Oh, de wereld vergaat, de agonie!

OT:
Soms wil ik pasta koken, en dan zet ik een pan water op het fornuis. Vervolgens ga ik even terug naar de computer en check ik 10 minuten later of het water al kookt. En dan blijk ik de kookplaat nog niet aan te hebben gezet.
Oud 31-01-2012, 14:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja daar kan ik me ook enorm aan ergeren ik dacht dat het aan mij lag
Reageren

Regels voor berichten