![]() |
|
![]() |
Hallo
Ik ben nieuw op scholieren, om deze reden heb ik mezelf voorgesteld in het "Welkom en Voorstellen" gedeelte van scholieren. Zie hier Mijn probleem is als volgt. Aangezien ik dit jaar HAVO examens moet doen zal ik ook dit jaar een studie moeten kiezen. Ik heb echter geen idee welke opleiding het best bij mij past. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in Biologie. Aardwetenschappen vindt ik ook enigszins interessant. Ik ben iemand die rustig zijn werk wil doen en er ook alles aan doet om het perfect te doen. Iemand die het fijn vindt om werk te hebben waarbij hij af en toe actief buiten bezig is, maar ook waarbij hij rustig (binnen) moet analyseren/onderzoeken. Als klein jongetje had ik altijd de droom om ooit een beroep te hebben waarbij ik me vooral bezig hield met het leven onderwater, het onderzoeken van het ecosysteem daar oid. Ik hoop dat jullie me aan de hand van deze informatie kunnen helpen bij het vinden van een leuke studie en me wellicht kunnen doorverwijzen naar een open dag of iets dergelijks. Ik vertel graag meer over mezelf wanneer je dit nodig vindt. Alvast Bedankt! Peter Edit: Heel belangrijk, mijn profiel! Dat is N&G (ne,en,wiskunde A, bi,sch, ak, ec) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.carrieretijger.nl/opleidi...hapsinrichting
Of je VWO halen en Geowetenschappen of Mileukunde studeren? http://www.uu.nl/university/bachelor...spx?sk=&saoi=8 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
Liefde & Relatie |
Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen? .:zonnetje:. | 36 | 21-04-2006 11:59 | |
Liefde & Relatie |
Ow, ik kan het niet, ik weet het niet Verwijderd | 18 | 15-10-2002 20:20 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het niet... sweet angel | 3 | 08-09-2001 13:55 |