Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik het natuurlijk eens met SA en Volk. Ik vind dat je nogal egoïstisch en dom aan het doen bent met die ketting. Hoe zou jij het vinden als je iemand (aardig, maar duidelijk) hebt afgewezen en die persoon komt dan opeens met cadeautjes aanzetten? Zou jij dan opeens wél een relatie met iemand willen? Nee, natuurlijk niet. Dan denk je bij jezelf: "Wtf? Ik heb toch gezegd dat ik niets van je moet?" en dan wordt het ongemakkelijk en heb je er überhaupt geen zin meer in om met die persoon om te gaan. Je snapt toch wel dat je haar met zo'n cadeau (en even btw: het boeit geen fuck hoe duur het is, denk je dat ze te koop is?) echt niet gaat overtuigen om dan maar wel een relatie met je te nemen? Als ze je echt leuk had gevonden had ze zich niet laten tegenhouden. En zelfs als ze je wel leuk vindt heeft ze duidelijk aangegeven geen relatie te willen. Volgens mij is het een smoesje, om je niet te kwetsen. Mijn tip: ga minder met haar om, probeer van je gevoelens af te komen en GEEF HAAR DIE KETTING NIET (tenzij je haar nooit meer wilt spreken, en dat is misschien niet eens zo'n slecht idee want dan kom je wel over haar heen). |
![]() |
|
idd, die ketting bewaren, zoek iemand met dezelfde naam, vraag die uit en na een half jaar/ jaar relatie kun je het is proberen met die ketting... deze gewoon vergeten want ze moet je niet.
|
Op welke manier vind ze je 'leuk'? Leuk, als in, je bent een aardige jongen maar ik voel me absoluut niet tot je aangetrokken en al helemaal niet je vriendinnetje zijn, of leuk, je bent best wel aantrekkelijk en stiekem zou ik wel willen maar ik ben bang en daarom wil ik geen relatie nu? Dat maakt in mijn ogen namelijk wel behoorlijk verschil.
In geval 1 moet je haar die ketting niet geven want dan ben je een nare kwijlende jongen die haar probeert in te palmen ook al maak je geen schijn van kans (en dure kadootjes doen dan inderdaad misschien denken dat je haar probeert te kopen). In geval twee kun je altijd nog iets zeggen zo van, "Je weet dat ik je leuk vindt en ik vind dat je het verdient dus ik wil je graag dit kadootje geven, maar voel je alsjeblieft niet gedwongen of onder druk gezet". En zorgen dat je dat meent. In dat geval kan het denk ik niet zo veel kwaad namelijk want het is op zich wel een lief gebaar, alleen moet je zorgen dat zij weet waarvoor je het doet en je haa4 niet probeert te paaien met glinsterende dingen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alice. de communiceerbeer | 298 | 16-09-2005 22:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Nathaniel & Calante John Sickbock | 8 | 21-01-2004 00:40 | |
Films, TV & Radio |