Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk eerlijk gezegd niet dat jij haar daar vanaf kan helpen, als ze het echt doet. Weet je zeker dat ze het écht doet? En dat het niet een kwestie is van aandacht vragen? Je kan natuurlijk met haar praten en zeggen dat het nergens voor nodig is, maar als zij een verkeerd beeld van zichzelf heeft kan je dat niet zo maar oplossen. Misschien is het een idee om met haar te gaan praten en te kijken of ze eventueel naar een psycholoog kan?
|
![]() |
|
meestal als mensen zoiets doen is het niet echt omdat ze af willen vallen, maar omdat ze het gevoel hebben dat ze nergens controle over hebben en op zo'n manier dan in elk geval iets te baas kunnen zijn.
Ik zou dus eerst vragen of er nog meer aan de hand is en het niet geloven als ze zegt dat ze wil afvallen. En ik weet niet of jullie op dezelfde school zitten, maar anders kun je ook naar een leraar stappen waarvan je weet dat zij daar een goed gevoel bij heeft, en dan vragen of die leraar misschien eens met haar kan praten, evt met jou erbij. |
![]() |
|
Maar zeggen dat ze een goed figuur heeft zal niet uitmaken, dat zullen wel meer mensen tegen haar zeggen en dat heeft duidelijk niet gewerkt (ik ga er nu vanuit dat het echt waar is) en het probleem zal dan ook zijn dat ze een verkeerd zelfbeeld heeft. Dat los je niet met een paar complimentjes op.
|
![]() |
||
Citaat:
Het wordt anders als er een andere reden is; vraag er eens naar waarom. Kan best zijn dat ze zichzelf te dik vindt, dan kan ze misschien beter iets anders eten i.p.v. eten en het eruit gooien. |
![]() |
|
![]() |
ik zou gelijk hulp inschakelen van een speciaal daarvoor opgericht hulpding... ik zou ook eens met haar over praten wat het probleem eigenlijk is, vraag aan haar of ze het met meerdere mensen zou willen delen. zolang meer en meer mensen haar steunen en zij voelt dat denk ik dat het al een stuk beter gaat
![]() pm als het beter gaat |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Only a saai can call another saai saai #1225 Uice | 500 | 28-11-2010 09:10 | |
Verhalen & Gedichten |