Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb geen uggs en ben ook niet van plan om ze te kopen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar even ontopic: Ja ik heb Uggs en veel mensen vinden het niet mooi, vooral ook het mannelijke geslacht maar die zien je het liefste hele dagen op hakken lopen, als het erop aan komt. :') Ik draag gewoon wat ik wil en dat ga ik voor niemand veranderen, ik vind het leuk en wat de rest ervan denkt dat 'zal me een worst wezen'. Mannen met Uggs vind ik kunnen, maar daar moet je dan wel het 'type' voor zijn. |
![]() |
|
Uggs hebben ooit gezorgd voor een grote ruzie in de klas... Iemand had een foto van uggs op Facebook geplaatst, ik zei dat ze vrij veel leken op Duitse/Russische winterlaarzen uit WOII... Even later zei ze dat ze al kapot waren, en ik zei dat ze van nog slechtere kwaliteit waren dan de Duitse winterlaarzen, en toen begon het, en kwam een grote ruzie op facebook en ook op school, maar groter op facebook... Maar ach, zij is gewoon 100% b*tch...
On-topic: Ik draag geen Uggs en vind ze allesbehalve mooi ofzo. Ik kan wel geloven dat ze warm zitten, maar, ja....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mooie meisjes zijn zelfs mooi als ze een vuilniszak aantrekken, maar dat maakt de vuilniszak niet mooi. Hetzelfde geldt voor Uggs. En het is al helemaal raar om te zeggen dat alle meisjes met Uggs mooi zijn omdat jouw vriendin ze toevallig draagt. ![]() |
![]() |
|
Een vriend van me stak gister een tirade af over een prachtig meisje in zijn college, lyrisch over haar haar en ogen en figuur. Tot hij zag dat ze Uggs aanhad en heel erg teleurgesteld was.
Ik vind ze zelf niet mooi en heb er nooit op gelopen. Ik geloof best dat ze heerlijk warm zijn maar dat kunnen schoenen die geen 200 euro kosten ook zijn. Ik moest grinniken om deze variant: ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ze. En ik draag ze.
Zo, dat is gezegd. Dan: het zijn neppe. En ik vind ze niet heul mooi, maar ach, ze zijn hier wel sociaal geaccepteerd, ze zijn warm en niet duur. Mijne zijn zwart en je kan de schacht omslaan, zodat het lijkt of je een soort bontje bovenaan hebt. Dat wilde ik even zeggen xoxoxo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |