Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2011, 16:11
legacyM
legacyM is offline
[Dat staat vaak erg sexie]

Draag jij ze ook?
Oud 17-11-2011, 16:29
Hakuna
Hakuna is offline
Ik ben van plan om echte Uggs te kopen, maar de prijs van ruim 200 euro schrikt mij op dit monet af. Dan maar uitkijken naar een paar nep Uggs. Maar ze zitten echt heerlijk, wat er ook van gezegd mag worden!

Trouwens op marktplaats worden veel Uggs aangeboden, maar zelfs daar worden nog vrij hoge prijzen voor gevraagt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 16:36
Verwijderd
Afschuwelijk. Altijd gedragen door domme puberchicks op scooters. Het maakt me over het algemeen geen reet uit wat mensen dragen maar uggs zijn uitsluitend voor zwakzinnigen.

En als man zijnde is er helemaal geen excuus om die gedrochten te dragen, tenzij je gewoon graag eruit wil zien als een clown.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 16:41
Verwijderd
Ik moet toegeven dat ik nep-uggs heb gekocht puur om mijn tenen warm te houden vorige winter. Maar ze helpen nog helemaal niet zo goed dus ik ga nu ergens proberen goedkope sneeuwlaarzen/skischoenen/watzijndatvooreenwolligegevallen? te halen en als die mijn tenen nóg niet warm houden dan geef ik het op.

Maar sexy zijn ze totaal niet, nee
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 16:41
Verwijderd
ik draag een uggs achtige dingen, maar ik ben niet van plan om er een paar te kopen, ze zitten wel lekker,maar ik vind neppe net zo lekker zitten als echte
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 17:59
AzN
AzN is offline
Ik twijfel nog over de aanschaf van Ugg's.. Heb vrij dunne kuiten en in combinatie met Ugg's denk ik al gauw aan spillebenen .
Oud 17-11-2011, 18:00
Telesmurf
Telesmurf is offline
Ik heb de echte maar ze zijn nu al kapot.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:16
Vowel
Vowel is offline
Uggs zijn ontiegelijk lelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Uggs dragen is het mode-equivalent van automutilatie.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:23
Oezem
Oezem is offline
Het zijn sloffen en ik draag nooit sloffen, dus ik wil die dingen echt niet.
Oud 17-11-2011, 20:17
sanni
sanni is offline
Ik vind ze spuuglelijk maar heb vorig jaar ook een goedkope variant gekocht in de hoop er warme voeten in te hebben.. helaas bleken ze niet te werken dus nu liggen ze ergens waar ik hoop ze nooit mee tegen te komen. Kou doet rare dingen met mensen.
Oud 17-11-2011, 20:29
Em.
Em. is offline
Ik vind ze niet mooi en al helemaal niet sexy. Prima om als slof te gebruiken (dan wel nep, want anders zijn het wel hele dure sloffen ) binnenshuis, maar verder vind ik het maar niets.
Oud 18-11-2011, 09:03
Diamera
Diamera is offline
Vreemde smaak heb je. Op Uggs heb ik het niet zo, ze zijn nou niet bepaald mooi maar hebben wel een prijs waarvoor je ontzettend leuke schoenen zou verwachten. Maar ik heb wel warme laarsjes gekocht die op Uggs zouden kunnen lijken.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 10:32
Verwijderd
Ik denk dat ik in Rusland neppe koop voor twaalfhonderd roebel, ofzo. Want ze zijn warm en fijn. Maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik dat mezelf toesta.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 11:17
bambambam
bambambam is offline
Staan soms wel schattig maar man, waarom maak jij van die rare topics?
Als je zo veel lust hebt hoef je ons niet lastig te vallen met je billenfetish, maar dan moet je je even uitleven.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 12:08
Verwijderd
Ik vind het afschuwelijke schoenen, dus nee ik heb ze niet. Zoals Em. zegt kan je ze prima als sloffen gebruiken, maar voor buiten huis vind ik ze echt niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 16:07
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik vind het van die schoenen voor van die onzekere blonde megadunne vespa meiden die altijd maar alles doen wat de rest ook doet.
echt bah!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 08:19
Silvano08
Silvano08 is offline
Ik vind ze niet erg lelijk, maar echt mooi vind ik ze ook niet. Alleen als je ze als jongen draagt, dan is het een ander verhaal... (in negatieve zin)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 11:36
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Alleen als je ze als jongen draagt, dan is het een ander verhaal... (in negatieve zin)
Toch zijn het van oorsprong wel mannenschoenen, dat ze door het toedoen van bekende vrouwelijke filmsterren een modetrend zijn geworden onder vrouwen dat staat daar geheel los van.

Maar vreemd, dat alle soorten namaak Uggs, moonboots ed die door hele volksstammen worden gedragen hoor je hier niemend over, maar het zijn wel slappe aftreksels (lees kopieen) van de echte Uggs.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 11:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik moet toegeven dat ik nep-uggs heb gekocht puur om mijn tenen warm te houden vorige winter. Maar ze helpen nog helemaal niet zo goed dus ik ga nu ergens proberen goedkope sneeuwlaarzen/skischoenen/watzijndatvooreenwolligegevallen? te halen en als die mijn tenen nóg niet warm houden dan geef ik het op.

Maar sexy zijn ze totaal niet, nee
Volgens mij kan je beter skisokken kopen en die in je gewone schoenen dragen. Deed ik vorig jaar en ik had geen koude voeten

OT: Ik heb geen uggs en ben ook niet van plan om ze te kopen.
Oud 19-11-2011, 12:09
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Toch zijn het van oorsprong wel mannenschoenen, dat ze door het toedoen van bekende vrouwelijke filmsterren een modetrend zijn geworden onder vrouwen dat staat daar geheel los van.
Wie ze ook dragen, voor mij blijven ze echt verschrikkelijk lelijk en ik zou ze nooit kopen.
Oud 19-11-2011, 12:26
igfy
igfy is offline
ik associeer uggs altijd met dwergen. Vind ze totaal niet mooi en zou ze nooit kopen.
Oud 20-11-2011, 09:09
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:

Maar vreemd, dat alle soorten namaak Uggs, moonboots ed die door hele volksstammen worden gedragen hoor je hier niemend over, maar het zijn wel slappe aftreksels (lees kopieen) van de echte Uggs.
Ow, dat wist ik niet, dat het oorspronkelijk mannenschoenen waren.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan je beter skisokken kopen en die in je gewone schoenen dragen. Deed ik vorig jaar en ik had geen koude voeten

OT: Ik heb geen uggs en ben ook niet van plan om ze te kopen.
Die skisokken moeten er ook nog in, in die laarzen maar in mijn gewone schoenen/laarsjes passen geen skisokken, dan knellen ze mijn voeten af. (Nou ja in sneakers wel maar die draag ik bijna niet in de winter want die zijn veel te koud om de enkels )
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 18:22
Verwijderd
Nee dan ga je zo raar van sloffen en de naam uggs zegt al hoe zijn ze zijn lelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2011, 19:55
Bird.
Bird. is offline
Citaat:
Staan soms wel schattig maar man, waarom maak jij van die rare topics?
Als je zo veel lust hebt hoef je ons niet lastig te vallen met je billenfetish, maar dan moet je je even uitleven.
HAHAHAHA!

Maar even ontopic: Ja ik heb Uggs en veel mensen vinden het niet mooi, vooral ook het mannelijke geslacht maar die zien je het liefste hele dagen op hakken lopen, als het erop aan komt. :')
Ik draag gewoon wat ik wil en dat ga ik voor niemand veranderen, ik vind het leuk en wat de rest ervan denkt dat 'zal me een worst wezen'.
Mannen met Uggs vind ik kunnen, maar daar moet je dan wel het 'type' voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 20:34
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mannen met Uggs vind ik kunnen, maar daar moet je dan wel het 'type' voor zijn.
En met "type" bedoel je "gay?"

Daar heb je gelijk in, absoluut.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 11:07
Verwijderd
Vrouwen die vinden dat uggs kunnen bij mannen vertrouw ik al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik in Rusland neppe koop voor twaalfhonderd roebel, ofzo. Want ze zijn warm en fijn. Maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik dat mezelf toesta.
Zijn die niet verre van goed genoeg voor het Russische klimaat?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Zijn die niet verre van goed genoeg voor het Russische klimaat?
Geen idee. Maar het is niet altijd min dertig, en in combinatie met dikke sokken heb je op zich niet een heel schaap+leerbekleding om je voeten meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 10:06
NoID87
NoID87 is offline
mijn zusje droeg ze nu al niet meer
Oud 23-11-2011, 15:17
DAH
DAH is offline
Uggs hebben ooit gezorgd voor een grote ruzie in de klas... Iemand had een foto van uggs op Facebook geplaatst, ik zei dat ze vrij veel leken op Duitse/Russische winterlaarzen uit WOII... Even later zei ze dat ze al kapot waren, en ik zei dat ze van nog slechtere kwaliteit waren dan de Duitse winterlaarzen, en toen begon het, en kwam een grote ruzie op facebook en ook op school, maar groter op facebook... Maar ach, zij is gewoon 100% b*tch...

On-topic: Ik draag geen Uggs en vind ze allesbehalve mooi ofzo. Ik kan wel geloven dat ze warm zitten, maar, ja....
Oud 23-11-2011, 15:34
Bird.
Bird. is offline
Citaat:
Vrouwen die vinden dat uggs kunnen bij mannen vertrouw ik al helemaal niet.
haha want?

mmh maar altijd die uggsdiscussies, laten we er eens mee ophouden, we weten nu onderhand wel dat 90 procent van de wereld ze lelijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 15:37
DAH
DAH is offline
Citaat:
haha want?

mmh maar altijd die uggsdiscussies, laten we er eens mee ophouden, we weten nu onderhand wel dat 90 procent van de wereld ze lelijk vindt.
Correctie: 89%.
Oud 23-11-2011, 17:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Uggs dragen is het mode-equivalent van automutilatie.
dit.
Oud 23-11-2011, 18:07
Knaagdier
Knaagdier is offline
Meisjes met uggs zijn superlekker =)

Mijn meid heeft ze ook
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
haha want?
Ik wantrouw vrouwen die willen dat hun man erbij loopt als een vrouw zonder modebesef.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Meisjes met uggs zijn superlekker =)

Mijn meid heeft ze ook
Als ze al superlekker zijn, dan is dat ondanks de Uggs. Niet dankzij.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 18:40
Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Als ze al superlekker zijn, dan is dat ondanks de Uggs. Niet dankzij.
Sorry, je hebt gelijk.

Je moet niet gelijk kwaad worden, ik hou gewoon van m'n meissie
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 19:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Sorry, je hebt gelijk.

Je moet niet gelijk kwaad worden, ik hou gewoon van m'n meissie
Ik ben niet boos. Ik vind het gewoon een domme opmerking. "Meisjes met Uggs zijn superlekker." Dus ook lelijke meisjes met Uggs? En mooie meisjes zonder Uggs niet?

Mooie meisjes zijn zelfs mooi als ze een vuilniszak aantrekken, maar dat maakt de vuilniszak niet mooi. Hetzelfde geldt voor Uggs.

En het is al helemaal raar om te zeggen dat alle meisjes met Uggs mooi zijn omdat jouw vriendin ze toevallig draagt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 15:58
Verwijderd
Uggs en Nickelsons zouden allebei verboden moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 23:42
Verwijderd
Ik vind het niet echt mooi staan maar ik draag ze wel want vind het lekker warm en loopt fijn
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 14:54
k@rlijn
k@rlijn is offline
ik heb echt een spuug hekel aan ugs!! XD
Oud 26-11-2011, 15:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een vriend van me stak gister een tirade af over een prachtig meisje in zijn college, lyrisch over haar haar en ogen en figuur. Tot hij zag dat ze Uggs aanhad en heel erg teleurgesteld was.

Ik vind ze zelf niet mooi en heb er nooit op gelopen. Ik geloof best dat ze heerlijk warm zijn maar dat kunnen schoenen die geen 200 euro kosten ook zijn.

Ik moest grinniken om deze variant:
Oud 26-11-2011, 16:31
Hakuna
Hakuna is offline
Wat er ook van gezegt kan worden, deze wil ik toch als mijn geld het toelaat gekocht hebben. Gewoon het standaard Uggs model, deze is zowel voor vrouwen als mannen precies gelijk op de maat uitvoering na dan.

Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 11:31
Jessica_Z
Jessica_Z is offline
Nja ze zijn niet erg mooi vind ik maar ze zitten wel echt goddelijk, heb zelf ook om die reden een paar gehaald!

Gr, Jessica

Laatst gewijzigd op 28-11-2011 om 13:09. Reden: geen reclame maken!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:52
Verwijderd
Ik heb ze. En ik draag ze.

Zo, dat is gezegd. Dan: het zijn neppe. En ik vind ze niet heul mooi, maar ach, ze zijn hier wel sociaal geaccepteerd, ze zijn warm en niet duur. Mijne zijn zwart en je kan de schacht omslaan, zodat het lijkt of je een soort bontje bovenaan hebt.

Dat wilde ik even zeggen xoxoxo
Met citaat reageren
Oud 10-12-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Wat er ook van gezegt kan worden, deze wil ik toch als mijn geld het toelaat gekocht hebben. Gewoon het standaard Uggs model, deze is zowel voor vrouwen als mannen precies gelijk op de maat uitvoering na dan.

[afbeelding]
Dit is niet het standaard model, er zit een ultimate zool onder ipv de classic zool.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 16:02
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Belachelijk dure sloffen. En ik vind ze niet mooi ook..
Nee, niets voor mij.
Oud 26-12-2011, 20:39
Verwijderd
Mijn moeder heeft er gekocht

Ik heb gezegd dat ik niet naast haar ga lopen als ze die draagt.

Toegegeven, de bovenkant is nog te doen met knoopjes en mooi bont, maar die slofvormige voet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten