|
|
|
|
Nee, ik hoeste ook niet, maar als ik dan 1x wel moest hoesten kwam er wel slijm mee. Aan dat slijm kan je dan zien of je geen longontsteking hebt. Groen is gewoon ontstoken, bruin en rood zijn geen goede kleuren en wijzen op longontsteking. Ze gaven me geen verklaring hoe het kwam ofz, het was er gewoon en het zou nou een tijdje wel weggaan, en ze hadden gelijk. En doordat je het gevoel heb dat er een zwelling zit ga je hyperventileren en in paniek raken. Je kan zelfs het gevoel hebben dat je dood gaat, alleen maar doordat je zonder het te merken verkeert gaat ademhalen, want hyperventilatie is niet zo als de meeste mensen denken dat het is, moet je even google.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar er komt nooit iets mee. ja natuurlijk als je er op begint te letten raak je in paniek ! ik had wel een huilbui(raar om te zeggen, maar had iet wat ik anders niets had) en er kwam bijna gewoon water uit m'n neus... veel 'vloeibaarder'.. echt raar om dat hier uit te leggen haha tis echt wel irriterend soms.. misschien een simpel pilletje en het is opgelost.. kdacht eerst dat het vanzelf ging weggaan ook maar loop er nu tog al een maand mee rond.. en de laatste twee weken is het erger..
|
||
|
|
|
|
Inderdaad het is een ontsteking aan m'n luchtwegen.. :-) alles boven de 'vertakkingen' is ontstoken zei m'n dokter
ie zei dat ik echt niet langer mocht wachten van naar hem te gaan. heb neusdruppels gekregen( thankgod! de eerste keer in drie weken dat ik door m'n neus kan ademen zonder te weinig lucht te krijgen! ) en morgen krijg ik pilletjes voor de ontsteking en al het vastzittend slijm!
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 15:43 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Vreemd gevoel in keel blurred | 41 | 16-06-2007 11:10 | |
| Verhalen & Gedichten |
Zielug verhaal afrutado | 80 | 11-12-2004 09:23 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Vraagje ivm keel ! RockGuy | 7 | 19-04-2002 19:02 | |
| ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 18:38 | |