Beste lezers,
Mijn probleem is dat geen enkele studie mijn interesse kan wekken. Ik heb vorig jaar 6 gymnasium. Momenteel doe ik een tussenjaar, om meer van de wereld te kunnen zien en leren (niet omdat ik niet wist wat ik wilde studeren).
Nu ben ik me opnieuw aan het orienteren en loop weer tegen het probleem aan dat geen enkele studie mij interessant lijkt. Ik houd van sporten, avontuur (redelijk vaag, ik bedoel vooral afwisseling, uitdaging, spanning: een kantoorbaan zou me niet kunnen bekoren) en heb toch ook wel behoefte aan educatie.
Graag hoor ik van mensen met hetzelfde probleem en eventueel hoe zij dit hebben opgelost. Daarnaast is al het advies van iedereen natuurlijk welkom! Ik denk dat ik alle studies op WO niveau ken, maar als iemand een studie aan kan raden zal ik er zeker nog eens naar kijken. Van HBO weet ik (nog?) niks. Het enige dat ik kan bedenken wat ik interessant zou vinden in een studie is een internationale orientatie, maar dit is geen vereiste. Ik heb het profiel E&M gevolgd met M&O, wiskunde B en natuurkunde. Ik vond geen enkel vak leuk maar de meeste hekel had ik aan natuurkunde.
Bedankt voor je tijd en moeite!
Laatst gewijzigd op 31-01-2012 om 11:01.
|