Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 10:24
Skoolboy_Q
Skoolboy_Q is offline
Yo mensen,

Ik kreeg gister via een vriend een link door van een Facebook pagina van Windows.. Waarbij je een Asus ultraBook kan verdienen als student.

Hoe is die laptop? Zijn er mensen die hem al hebben? wat is jullie ervaring met deze laptop?

Ik hoor het graag

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2012, 10:26
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Yo mensen,

Ik kreeg gister via een vriend een link door van een Facebook pagina van Windows.. Waarbij je een Asus ultraBook kan verdienen als student.

Hoe is die laptop? Zijn er mensen die hem al hebben? wat is jullie ervaring met deze laptop?

Ik hoor het graag

mn neef is student maar heeft niks met asus, en heeft hem aan mij gegeven, tis inderdaad zo dat als je student betn je ergens moet aanmelden en dan krijg je die, of een andere keuze, maar ik denk dat ik de laptop weer verkoop, want ik heb al twee macbooks die het uitstekend doen
Oud 08-02-2012, 10:36
Skoolboy_Q
Skoolboy_Q is offline
Ja ik hoor vaker dat een Mac beter is... Maar als je kijkt naar Windows laptop dan is Asus toch wel een grote speler.

Bedoel je wel deze Asus?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 10:37
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
ja
Oud 08-02-2012, 12:16
Verwijderd
Mac is niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 16:40
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
wel waar
Ontopic:
Mooie ultrabook, heb zowel een mac als een windoos, maar het verschil zit hem voor mij in de batterij van de mac. Maarja, op een mac kan je niet gamen.
En ja, ik zou ook wel graag dat ultrabookje willen hebben, reviews zijn uitstekend!

Laatst gewijzigd op 09-02-2012 om 20:01. Reden: Aangepast vanwege offtopic
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 17:59
freyk
freyk is offline
Citaat:
Nou, ik zou zowiezo nooit op zo'n site reageren. Site is niet van microsoft of een afgeleide daarvan. Het is net zoiets als je een mailtje van een arabische sjeik die jou zijn fortuin wil schenken, maar dan iets luxer.

Citaat:
Ja ik hoor vaker dat een Mac beter is
Dat is een mening en/of een persoonlijke keuze. Voor meer info, hoe wij hierover denken, lees de volgende topics door: Beste os en Microsoft Windows vs. Mac OS.

Laatst gewijzigd op 08-02-2012 om 18:27.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 19:55
WolterB
WolterB is offline
Offtopicreactie verwijderd, iedereen die de regels heeft overteden is gewaarschuwd en nu lief toen tegen elkaar
Oud 11-02-2012, 18:24
Verwijderd
Mac is niet beter. 1x laten vallen en kapot 1x uitdrukken als ie vastloopt en je hardeschijf is gelijk kapot gedraait. Koop een windows pc. MSI en Acer vind ik erg betrouwbaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten