Advertentie | |
|
![]() |
|
Weetje wat t ook gewoon is..
Jongens praten elkaar na!! Ook al vinden niet alle jongens grote borsten mooi, ze zeggen toch van wel omdat ze stoer willen blijven voor hun vrienden. En zijn ook jongens die juist weer houden van kleine borsten.. Ik denk dat jongens het dus gewoon zeggen om stoer te doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben geen man maar ik hoor wel van meerdere mannen dat ze grote borsten niet per se mooier vinden. Ergens op het internet kwam ik een post tegen van iemand die beweerde dat grote borsten aantrekkelijker zijn als ze bedekt zijn, maar kleinere borsten naakt mooier zijn. Zit wel wat in, kan ik me voorstellen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Borsten is inderdaad een secundair geslachtskenmerk. Persoonlijk ben ik niet zon borstenmens, ik vind een mooi lichaam en kont belangrijker(het plaatje zeg maar). Vanuit de sociale vergelijking willen wij altijd ergens in opvallen en gaan hierdoor ook snel mee met anderen. Probeer wel bij je zelf te blijven in dat geval!
SayWhat |
![]() |
|
Meiden die zeggen toch ook niet als een jongen een strakke broek draagt: 'Zo, die heeft een lekkere lul.'
Haha hier moest ik echt om lachen. Maar goed, het antwoord is zo'n beetje al gegeven, waarom zeggen meisjes niet zulke dingen? Mmh, meisjes kunnen toch ook opmerkingen maken over een jongen die een mooi lichaam heeft/gespierd is of bijvoorbeeld een 'lekker kontje' heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind persoonlijk dat grote borsten mijn smaak niet zijn, ik hou meer van borsten die in mijn handen passen.
Een mooie lichamelijke vorm vind ik ook een pluspunt. Volgens mij geven vrouwen niet zo'n opmerkingen zoals jongens doen om de volgende reden: meisjes zijn meer elegant dan jongens. Jongens zijn dan ook meer bruter en willen stoerder overkomen. Geen idee of iemand iets aan mijn mening heeft ![]()
|
Waarom denken mannen toch dat vrouwen niet van dat soort opmerkingen maken?
![]() Het is helemaal grappig dat ze er ook zo geshockeerd op reageren. Ik zat ooit met mijn beste vriendin op het terras en zij zag een man lopen en zei toen hardop: "Jezus, lekkere kerel. Daar wil ik wel eens onder." en alle mannen op het terras keken haar aan alsof ze gek was. ![]() ![]() Hypocriet zooitje. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil dit topic niet helemaal de-sexualiseren maar er zijn misschien ook wetenschappelijke redenen; zoals het eerste wat een baby in z'n neus gedrukt krijgt (hoewel dat dan ook voor meisjes zou moeten gelden)
Voor mij persoonlijk is het opwindende iets wat wij jongens niet hebben, zo ook de afwezigheid van het mannelijke handeltje in de schaamstreek. Uiteraard moet het dan wel enigszins esthetisch verantwoord zijn, de tieten van tante Mien hebben het tegenovergestelde effect. Ook al willen jongeren heel graag een auto, ze kijken eerder een sportieve auto na dan een vuilniswagen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op een feestje kwam een vriendin nog naar me toe: 'zeg, je vindt het toch niet erg als ik naar het kruis van je vriendje staar he?' dus ik haalde me schouders op. Is ze op de bank gaan zitten en heeft 5 minuten enkel grijnzend naar zijn kruis/strakke broek gestaard. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dat is simpeler dan je denkt. Vroeger begon met aparte lichaamsdelen te bedekken (borsten, billen, piemels, vagina´s dus). Jongens begonnen toen borsten leuk te vinden, net als meisjes dat van piemels vinden.
Het is opwindend omdat meisjes nou eenmaal niet in het openbaar staan te dansen zonder bh, shirt etc. En helaas zijn jongens in een groepje meestal zo dapper en stoer om dan dergelijke dingen te zeggen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
meisje in jongens kleding ann18 | 9 | 24-10-2016 15:07 | |
Seksualiteit |
voor de jongens en meiden scool | 6 | 07-02-2010 20:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
ze roddelen achter mijn rug om over mijn borsten.. xoxsweetyxox | 46 | 14-05-2009 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Knuffelen: jongens versus meisjes Muchacha | 46 | 27-03-2005 18:22 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :)) U-NiQ | 7 | 14-01-2002 20:20 |