Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2012, 18:30
Hellraider
Hellraider is offline
Heb er al een tijd naar gezoekt, maar uiteindelijk krijg ik nooit een goeie nooit.

Dus mijn vraag: Weten jullie een site, waar je gratis films kan downloaden ?

Of een site waar je gratis films kan zien ? ( vroeger had ik er een genaamd: eumovie.eu ) maar die is door BREIN uit de lucht gehaald...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2012, 18:34
Verwijderd
Zoek naar pirate bay en lees je in over torrents. Binnen de korste keren zit je alles in HD te downloaden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 18:38
Hellraider
Hellraider is offline
Ja Pirate Bay heb ik vaker van gehoord en gezien etc, maar als ik dan iets download is het 1: een stukje van de film. Of 2: de verkeerde. en is het zo dat er ook vaak virussen zitten ?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 19:12
freyk
freyk is offline
Wij mogen geen links geven.
Maar ik zeg altijd: zoek en gij zult vinden.
Oud 09-01-2012, 19:12
Verwijderd
Dan doe je iets niet helemaal goed, want ik heb nergens problemen mee. Er zitten eigenlijk vrij weinig virussen als je gewoon de goede torrents download. Het beste wat je kan doen is bij een torrent even goed de comments lezen van mensen die hem al hebben gedownload, dan weet je snel genoeg of je met kwaliteit of crap te maken hebt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 19:38
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Dan doe je iets niet helemaal goed, want ik heb nergens problemen mee. Er zitten eigenlijk vrij weinig virussen als je gewoon de goede torrents download. Het beste wat je kan doen is bij een torrent even goed de comments lezen van mensen die hem al hebben gedownload, dan weet je snel genoeg of je met kwaliteit of crap te maken hebt.
Ohja dat is waar oke txh, is BitTorrent dan niet beter om te gebruiken ?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 19:39
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Wij mogen geen links geven.
Maar ik zeg altijd: zoek en gij zult vinden.
Hahah ja dat wist ik al, ben al een tijdje op dit forum
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 22:07
Hellraider
Hellraider is offline
Pirate bay gaat best goed eigelijk (:, Frostwire is toch ook handig ?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 11:20
Verwijderd
Nee, frostwire is kut.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 15:39
Hellraider
Hellraider is offline
Ja daar ben ik na een tijdje ook achtergekomen... Pirate Bay is super ik snap nu alles wel en het gaat gwn heel goed (: Alleen heb ik nog een vraag, wat bedoelen ze eigelijk met Seeders ? Het is toch zo dat de Torrent een Seeder nodig heeft ofzo ? Om de torrent te openen gebruik ik UTorrent

Laatst gewijzigd op 11-01-2012 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 15:59
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Ja daar ben ik na een tijdje ook achtergekomen... Pirate Bay is super ik snap nu alles wel en het gaat gwn heel goed (: Alleen heb ik nog een vraag, wat bedoelen ze eigelijk met Seeders ? Het is toch zo dat de Torrent een Seed nodig heeft ofzo ? Om de torrent te openen gebruik ik UTorrent
seeders zijn mensen die het bestand uploaden na het zelf gedownload te hebben.

al is de toekomst op het gebied van the pirate bay niet al te zonnig. er is vandaag door uitspraak van de rechter verplicht gesteld dat ziggo en XS4ALL the pirate bay gaan blokkeren en al hun subdomeinen en IP-adressen.
Oud 11-01-2012, 20:01
Verwijderd
Citaat:
seeders zijn mensen die het bestand uploaden na het zelf gedownload te hebben.

al is de toekomst op het gebied van the pirate bay niet al te zonnig. er is vandaag door uitspraak van de rechter verplicht gesteld dat ziggo en XS4ALL the pirate bay gaan blokkeren en al hun subdomeinen en IP-adressen.
Je hebt altijd btjunkie nog. Hoeveel HD films ik daar al niet vandaan heb, niet normaal meer.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 07:33
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Je hebt altijd btjunkie nog. Hoeveel HD films ik daar al niet vandaan heb, niet normaal meer.
dat weet ik. maar ik vond TPB altijd een hele fijne site. en ik heb het idee dat bitCHE toch wel de torrents van TPB kan vinden dus ik maak me geen zorgen.
Oud 13-01-2012, 17:19
Hellraider
Hellraider is offline
Hoe kan het eigelijk ( gebeurt maar 1 op de 5 x ofzo ) dat als ik een torrent download, hij soms helemaal niets doet, heeft dat iets te maken met de Seeds ofzo ( ik kan dan ook niet op forceer start etc drukken )
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 17:51
Verwijderd
Hij kan geen seeds hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 17:58
Hellraider
Hellraider is offline
Oww oke, naja in iedergeval heb ik er al iets opgevonden, even stop zetten en na een tijdje weer starten en dan loopt ie geweldig
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 04:30
MalinoQuepa
MalinoQuepa is offline
Ooit van http://www.tubeplus.me/ gehoord? Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten