Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wow, ik ben erachter gekomen hoe zij wist dat ik haar leuk vond.
Het blijkt dus dat 1 van me vrienden waaraan ik het vertelde, dezelfde week het nog had doorverteld. Dus in die 3 maanden dat ik probeerde om met haar te praten enzo, wist zij gewoon dat ik haar leuk vond :'). Maar ik heb niks aan haar gemerkt. Ze was gewoon net als altijd. Het deed haar blijkbaar niks dat ik haar leuk vond ![]() |
![]() |
|
Ik denk niet dat het nodig is dat 'ie met haar gaat praten. Als zij al drie maanden weet dat hij haar leuk vindt, maar er zelf geen werk van heeft gemaakt, dan lijkt het me niet dat het wederzijds is..
Hoewel je, als je echt 100% zekerheid wilt hebben, het inderdaad gewoon moet aankaarten. |
![]() |
|
Nou blijkbaar doe je dat nu ook en zie waar het je brengt.. het hele topic zitten mensen je te vertellen dat je een gesprek met haar moet aangaan, maar daar reageer je niet op... Dus blijkbaar werkt het voor je als je haar negeert... blijven doen dus!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=Vowel;32331712]Ik denk niet dat het nodig is dat 'ie met haar gaat praten. Als zij al drie maanden weet dat hij haar leuk vindt, maar er zelf geen werk van heeft gemaakt, dan lijkt het me niet dat het wederzijds is..
QUOTE] of ze denkt, hij vind me leuk maar hij zegt niks 3 maanden lang? is het wel waar? gaat toch niet 3 maanden lang niet met iemand praten..? wat doe je.. als je haar leuk vind pak der op der bek ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil niet lullig doen, hoor. Maar als jouw vriendin gecharmeerd is door mannen die zij niet kent en die haar zonder enige aanleiding zoenen en er dan ook meteen een relatie mee begint, dan lijkt me dat niet iets om trots op te zijn.
Wat waarschijnlijker is, is dat jouw vriendin jou al leuk vond en jij gewoon het goede moment hebt gekozen. Het is namelijk zo ontzettend geen goed idee om te proberen een meisje te zoenen dat jou niet leuk vindt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Help me please softmindven | 2 | 26-12-2009 00:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dringend!!!!help me please voor een spreekbeurt in het frans pinar | 1 | 09-11-2002 18:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
bultje onder oksel.. help me please:S!! meisjemeis | 9 | 11-07-2002 20:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nog eens iets over DE PIL, MAAR HELP ME PLEASE!!! Heel dringend!! LittleFlower | 2 | 23-06-2002 18:54 | |
Liefde & Relatie |
help me please NILSJUH | 7 | 01-04-2002 17:38 |