Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2012, 15:00
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 17-03-2012 om 20:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2012, 16:00
Daantjer
Daantjer is offline
Ik denk dat een lotgenoot die zich zo voelt als jij je alleen maar meer down laat voelen.
Iemand die dit al een tijdje terug heeft mee gemaakt werkt wellicht beter.
Je kan me trouwens altijd DM'en, een situatie zoals jij heb ik niet mee gemaakt, maar ook wel vervelende dingetjes. Stuur dus een DM, wellicht helpt het.
Oud 14-03-2012, 01:06
Animosity
Animosity is offline
Ik denk persoonlijk dat contact met iemand anders, of het nu een lotgenoot is of niet, jou best goed doet. Deze persoon moet er natuurlijk wel voor open staan Van praten krijg je ideeën en het helpt vrijwel altijd om je hart te luchten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 13:26
Verwijderd
''Ik denk dat een lotgenoot die zich zo voelt als jij je alleen maar meer down laat voelen. Iemand die dit al een tijdje terug heeft mee gemaakt werkt wellicht beter.''

Ik denk niet dat zo iemand mij meer down zou laten voelen, maar iemand die dit al een tijdje geleden heeft meegemaakt kan natuurlijk ook

''Ik denk persoonlijk dat contact met iemand anders, of het nu een lotgenoot is of niet, jou best goed doet''

Het is niet zo dat ik geen contact heb met iemand anders, ik praat wel over alles wat er is gebeurt, met bijvoorbeeld de teamleider/mentor school en met mensen uit de hulpverlening zegmaar, maar ik mis gewoon iemand uit dezelfde leeftijd waarmee dat kan.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 16:01
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik herken je verhaal zeker. Enige maar is wellicht dat ik 24 ben, maar voor mij is dat geen bezwaar. Je mag me gerust een berichtje sturen.
Oud 15-03-2012, 14:42
Verwijderd
@ Droomvlucht

Ik denk zelf dat het mij beter helpt als het echt iemand is van mijn leeftijd, die ook nog op school zit enzo. Ik denk toch dat dat makkelijker is om te praten en elkaar te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 17:31
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik denk dat iemand die ongeveer hetzelfde meegemaakt heeft je wel veel goed zal doen,
ik heb ook wel via school of internet(en dan vooral dit forum) contact met mensen die ongeveer hetzelfde hebben als ik en ik vind dat juist fijn, je begrijpt elkaar heel goed en dingen die bij de een hielpen als oplossing of manier om ermee om te gaan kunnen bij de ander ook helpen,zo kun je juist tips uitwisselen etc.
Maar ik kan je niet echt helpen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 21:52
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
@ Droomvlucht

Ik denk zelf dat het mij beter helpt als het echt iemand is van mijn leeftijd, die ook nog op school zit enzo. Ik denk toch dat dat makkelijker is om te praten en elkaar te begrijpen.
zelf ben ik ook 15 en je kan altijd wel bij e terecht als je ergens mee zit ofzo ook al ken ik je niet maar dat maakt toch niet zoveel uit? ik heb je als het goed is een bericht gestuurd met me msn erin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten