Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2012, 19:30
ADO070
ADO070 is offline
Is het überhaupt mogelijk om 10 kg in 3 maanden af te vallen? Ik ga binnenkort een crosstrainer of een hometrainer halen van marktplaats, en ik eet niet heel ongezond ofso.
Havermout, volkorenbrood, fruit, avondmaal en kwark met ananas. En af en toe een ontbijtkoek of cracker. En loop al 3x per week hard, maar wil liever crosstrainen met een filmpje of tv-serie. En het is KOUD buiten. Ik was 3 weken geleden 84 en ben nu 81. Het schommelt en ben 1.66m.
Oud 04-02-2012, 19:49
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
het best is van iedere dag zeker een halfuurtje te bewegen! ik loste dat op door gewoon een half uurtje trap op,trap af te lopen als ik niet buiten kon gaan sporten! maar jij hebt een hometrainer binnenkort dus das ook wel plezant :-) evenwichig en op regelmatige tijdstippen eten, veel water drinken (zeker 2l)
als je een glas water drinkt voor je maaltijd, eet je zowiezo een stuk minder, daarmee helpt het ook :-)
en als je zin krijgt in suiker, maakte ik altijd een smoothie. puur fruit maar het is alsof je iets eet/drinkt met veel suiker in. dit zijn mijn tips, hopelijk heb je er iets aan! (:
Oud 04-02-2012, 20:35
Verwijderd
Het ís mogelijk, maar er is een speciaal topic hiervoor.
Oud 05-02-2012, 10:01
gurl19
gurl19 is offline
Als je gaat doen wat je daarboven beschrijft zit je zeker op de goede weg, alleen zou ik meer tijd nemen. 3maanden en dan 10 kilo lijkt mij erg krap.
Oud 05-02-2012, 14:41
Aether
Aether is offline
Citaat:
Als je gaat doen wat je daarboven beschrijft zit je zeker op de goede weg, alleen zou ik meer tijd nemen. 3maanden en dan 10 kilo lijkt mij erg krap.
nee hoor....
dat is ongeveer 800 gram per week, als jij gewoon gebalanceerd eet en flink sport is dat makkelijk te realiseren voor een vrouw.
Oud 05-02-2012, 14:59
Verwijderd
Er staat nergens dat TS een vrouw is. En als het makkelijk was, dan had niet de helft van de bevolking overgewicht. Overmatig sporten is geen goed idee voor een kind of puber, en we weten niet hoe oud TS is. Gebalanceerd eten is leuk, maar het gaat ook (voor een groot deel) om hoeveelheden.
Oud 05-02-2012, 15:03
Verwijderd
Dus TS: geef wat meer informatie over jezelf (leeftijd, geslacht), en je gewoonten. Hoe dan ook is 10 kg in 3 maanden te doen, maar niet per se verstandig. Waarom wil je eigenlijk dat gewicht exact in die periode afvallen?
Oud 05-02-2012, 16:18
Pluis
Pluis is offline
Er is een speciaal topic over dit soort vragen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1839796

Verder kán je wel zo veel afvallen in korte tijd, maar het er daarna af hóuden is dan eigenlijk onmogelijk.

Regels voor berichten