Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2012, 22:41
ScaniaV8
ScaniaV8 is offline
hallo,

ik benn verliefd op een meisje en ik heb een vraag aan andere meisjes wat ze nou leuk vinden,
vinden ze het leuk om complimentjes te horen of dat je naar ze lacht ofzo?

gr.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2012, 22:43
Verwijderd
Hoewel ik niet echt een meisje ben, denk ik dat de algemene regel bij mensen wel is dat ze het leuk vinden om complimentjes en andere goedbedoelde aandacht te krijgen. Vooral als het gevoel enigzins wederzijds is zijn lieve dingen / kleine verrassingen denk ik wel een pré.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 08:14
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat er weinig mensen zijn die complimentjes niet waarderen. Zolang je het niet overdrijft. Naar iemand lachen is ook niet slecht, maar weer moet je het niet overdrijven. Als iemand je de hele tijd glimlachend aanstaart wordt het wel een beetje eng.

Maar beter kun je gewoon eens met haar gaan praten. Dan leer je elkaar kennen en kom je er wellicht achter of het gevoel wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die complimentjes niet waarderen. Zolang je het niet overdrijft. Naar iemand lachen is ook niet slecht, maar weer moet je het niet overdrijven. Als iemand je de hele tijd glimlachend aanstaart wordt het wel een beetje eng.

Maar beter kun je gewoon eens met haar gaan praten. Dan leer je elkaar kennen en kom je er wellicht achter of het gevoel wederzijds is.
Spoiler

Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 17:07
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Natuurlijk vinden ze dat leuk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 12:20
bierkoning
bierkoning is offline
en hou ze een beetje subtiel, dus niet van hoi, wat heb je lekkere sappige dikke tetten .... maar meer iets van wat zit je haar leuk, of wat heb je leuke kleren aan. Heb je zin om is wat te gaan drinken, of een ijsje halen ofzo
Oud 25-07-2012, 22:57
ScaniaV8
ScaniaV8 is offline
dank voor de tips, nu heb ik nog een vraag.
Hoe kan ik haar laten merken dat ik verliefd op haar ben, want ik ben ook een beetje bang om naar haar toe te gaan en iets te zeggen.

maar hoe kan ik het haar laten merken?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 08:33
bierkoning
bierkoning is offline
Door haar aandacht te schenken, en met haar af te spreken. Dan zal ze dat heus merken.
Oud 26-07-2012, 09:33
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toch met haar gaan praten, dan kom je erachter of jullie een beetje dezelfde interesses hebben en kun je daar op voortborduren als je haar mee uit wil vragen.
Oud 28-07-2012, 14:05
ScaniaV8
ScaniaV8 is offline
ik denk dat het meisje al een vriend heeft maar ze kijkt wel steeds naar mij en lacht ook naar me...?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 14:51
Verwijderd
Je denkt dat ze een vriend heeft ? Je zult toch echt naar haar toe moeten gaan en gaan praten , en dan kom je er vanzelf achter of ze een vriendje heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 19:55
Ikhelpjegraag
Ikhelpjegraag is offline
Als ze al een vriend heeft houdt het natuurlijk op. Maar ervan uitgaand dat dat niet zo is kan je het beste iets met haar gaan doen. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar wanneer je bijv. een keertje met haar door het bos gaat wandelen met de hond als je die hebt gaat de rest vanzelf als jullie elkaar echt leuk vinden. In het bos is het lekker rustig en wanneer je met z'n tweeën bent heb je alle tijd voor elkaar. En met de hond bedoel ik omdat mensen vaak wat spontaner zijn in het gezelschap van dieren.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Als ze al een vriend heeft houdt het natuurlijk op. Maar ervan uitgaand dat dat niet zo is kan je het beste iets met haar gaan doen. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar wanneer je bijv. een keertje met haar door het bos gaat wandelen met de hond als je die hebt gaat de rest vanzelf als jullie elkaar echt leuk vinden. In het bos is het lekker rustig en wanneer je met z'n tweeën bent heb je alle tijd voor elkaar. En met de hond bedoel ik omdat mensen vaak wat spontaner zijn in het gezelschap van dieren.
Sowieso een prima excuus. Als je haar zonder hond mee het bos in sleept, weet ze sowieso dat er iets moet gebeuren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten