Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2012, 16:04
shadydeath
shadydeath is offline
Ik heb pas geleden 2 uur nablijven op gekregen van mijn wiskunde lerares en ik wou graag weten of de reden waarom mag of niet,
dit is de reden voor het nablijven: wij hadden voor wiskunde huiswerk op gekregen en heb alles gemaakt op een paar sommen na die ik niet snapte en zij geeft 2 uur nablijven op omdat de klas waar ik in zit wel vaker van dit soort dingen heeft bij meerdere lessen en ook slecht gedrag bij meerdere lessen (er zijn een paar uitzondering naast mij die buiten deze groep vallen) en daarom heeft zij besloten na het controleren van het huis werk iedereen die het huiswerk niet af had 2 uur na te laten blijven en dat vast in te stellen met goedkeuring van directie (maar de staf was al eerder op gegeven dan dat de directie het heeft goed gekeurd)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2012, 16:18
Em.
Em. is offline
Volgens mij mag dat gewoon. Ik zou niet weten waarom niet, eigenlijk.
Oud 15-02-2012, 17:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tuurlijk mag dat. Gewoon je huiswerk maken als het je niet aanstaat.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 17:25
Verwijderd
Dat mag wel ja. Als je het echt onrechtvaardig vindt moet je even de docent persoonlijk aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 17:47
shadydeath
shadydeath is offline
Citaat:
Tuurlijk mag dat. Gewoon je huiswerk maken als het je niet aanstaat.
zoals al eerder gezegt had ik mijn huiswerk af op een paar opdrachten na omdat ik er niks van snapte
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 17:52
Verwijderd
Wat noem jij een paar opdrachten? Als je vier van de vijf opdrachten niet hebt, dan snap ik prima dat je moet nablijven. Hoewel, ik vind dat het je eigen verantwoordelijkheid is, maar je docent denkt daar vaak anders over.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 19:36
shadydeath
shadydeath is offline
Citaat:
Wat noem jij een paar opdrachten? Als je vier van de vijf opdrachten niet hebt, dan snap ik prima dat je moet nablijven. Hoewel, ik vind dat het je eigen verantwoordelijkheid is, maar je docent denkt daar vaak anders over.
denk iets van 5 van de 40
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 20:05
AmberHomework
AmberHomework is offline
Ja, dat mag. Maar als je iets niet snapt moet je het vragen aan je ouders. Anders bel je een klasgenoot om het te vragen!
Oud 16-02-2012, 06:24
Silvano08
Silvano08 is offline
Als je nou pech hebt om de druppel ze zijn die de emmer bij doet overstromen, dan valt er niets aan te doen. Volgende keer beter dan.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 09:05
Carbi
Carbi is offline
doen er tegenwoordig nog mensen aan nablijven dan?
je verdoet alleen maar je tijd als je gaat nablijven..beter dat je gewoon je huiswerk maakt in die 2 uur dat je zou moeten nablijven

of gewoon allebij niet, maar het zelf alleen maar iets over jezelf.
stel je bent echt zo dom om stoer te zijn je huiswerk niet te maken en vervolgens wel de uren die je moet nablijven te gaan nablijven, hahaha
en ja ik weet dat dit deze keer niet het geval was, maar er zijn mensen.. je weet zelf
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 11:12
rallone
rallone is offline
Ja dat mag zomaar.

Als je de volgende keer iets niet snapt zou ik als ik jou was het aan iemand vragen hoe het moet. Als je niemand hebt om het aan te vragen, dan vul je gewoon iets in wat je denkt dat het kan zijn of iets wat met het zelfde hoofdstuk/paragraaf te maken heeft. Als je dit doet dan ziet de leraar iig dat je het geprobeerd hebt.
Oud 16-02-2012, 21:38
Rivka
Rivka is offline
Als je 5 van de 40 sommen niet gemaakt hebt, zoals jij zegt, en de rest wel vind ik het ook niet echt eerlijk dat je 2 uur moet nablijven. Je snapte het toch niet?
Erg stom voor je, maar ik zie geen reden waarom het echt niet zou mogen. Laat je schrift maar aan je lerares zien en kijk of je er wat tegen kan doen.
Oud 17-02-2012, 07:44
Verwijderd
Nou ja, zoals ik het lees was het vanwege slecht gedrag icm met het niet afhebben van huiswerk. Dus zelfs al is het voor het huiswerk misschien een beetje overbodig, als je slecht gedrag hebt in de klas is dat sowieso al een reden om na te blijven natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 18:50
shadydeath
shadydeath is offline
Citaat:
Nou ja, zoals ik het lees was het vanwege slecht gedrag icm met het niet afhebben van huiswerk. Dus zelfs al is het voor het huiswerk misschien een beetje overbodig, als je slecht gedrag hebt in de klas is dat sowieso al een reden om na te blijven natuurlijk.
als je het goed had gelezen zag je dat ik en een aantal andere de gene met GEEN slecht gedrag in de klas zijn, de rest van de klas heeft dat slechte gedrag
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 10:05
Verwijderd
Er staat nergens dat jij geen slecht gedrag had. Er staat dat jij in een klas zit waar heel veel slecht gedrag voorkomt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 13:05
Verwijderd
als je 5 opdrachten van de 40 niet had, vind ik het erg stom om daar iemand voor te laten nablijven. als je geen slecht gedrag hebt, zou je je leraar nog eens kunnen vragen of het niet een beetje overdreven is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten