Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2012, 17:47
levike1
levike1 is offline
Hallo,

Ik zit met een probleem.
Ik ken nu een meisje en we kunnen het goed samen vinden enz.
En ze is ook lief enz.
Maar ik ben dan toch aan het twijfelen ze heeft bijv op haar hyves foto's staan en daar staat dan bij heet en lekker door jongens.
En dan denk ik ja hoe gaat dat lopen maar we hebben het nog niet over een relatie hebben gehad dus.

Heeft iemand tips...?

groet Levi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2012, 17:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vind je haar leuk? Het lijkt me dat als je haar leuk vindt en jullie het goed met elkaar kunnen vinden je je niet moet laten remmen doordat ze foto's met andere jongens op haar hyves heeft staan.
Oud 11-01-2012, 17:53
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Vind je haar leuk? Het lijkt me dat als je haar leuk vindt en jullie het goed met elkaar kunnen vinden je je niet moet laten remmen doordat ze foto's met andere jongens op haar hyves heeft staan.
nee geen foto's maar reactie's
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 17:58
Verwijderd
Dan moet je je er helemaal niet druk om maken!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 18:05
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Dan moet je je er helemaal niet druk om maken!
nou zo'n reactie's zijn ook een beetje sexueel getind
heet en lekker
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 18:07
Verwijderd
Wat is je vraag? Tips voor wat?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 18:10
Cherry Springs
En wat zegt zij er dan op? Zolang ze niet met al die jongens naar bed is geweest moet je je niet druk maken, schijnbaar ben je gewoon niet de enige die haar wel ziet zitten op zich, daarom zou je toch juist extra hard je best moeten willen doen?
Oud 11-01-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
nou zo'n reactie's zijn ook een beetje sexueel getind
heet en lekker
Er zijn zoveel puberende jongens die dat als reactie bij een foto zetten. Het hoeft niet gelijk te betekenen dat dat meisje die jongens leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 18:17
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Wat is je vraag? Tips voor wat?
hoe ik daar het beste mee kan omgaan
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 18:29
Verwijderd
Als ze je vriendin is kun je het leuk vinden dat de rest van de wereld d'r ook mooi vindt?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 18:33
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Als ze je vriendin is kun je het leuk vinden dat de rest van de wereld d'r ook mooi vindt?
ze is nog niet mijn vriendin misschien binnenkort daarom was ik haar een beetje aan het screenen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 18:59
Oezem
Oezem is offline
Ik zou me er niet druk om maken en desnoods aan haar vragen wat zij van die reacties vindt. Ik zou ze zelf eigenlijk heel vervelend vinden, of ze gewoon negeren.
Je wilt toch een relatie met haar en niet met de jongens die haar 'heet' en 'lekker' vinden? Het maakt dus in principe niet uit wat zij van haar vinden, maar wel wat zij van hen vindt. Dus zolang zij het niet terug doet, is er geen probleem toch. Je zou je vriendinnetje toch ook niet dumpen op het moment dat een bouwvakker naar haar fluit?
Oud 11-01-2012, 19:11
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Ik zou me er niet druk om maken en desnoods aan haar vragen wat zij van die reacties vindt. Ik zou ze zelf eigenlijk heel vervelend vinden, of ze gewoon negeren.
Je wilt toch een relatie met haar en niet met de jongens die haar 'heet' en 'lekker' vinden? Het maakt dus in principe niet uit wat zij van haar vinden, maar wel wat zij van hen vindt. Dus zolang zij het niet terug doet, is er geen probleem toch. Je zou je vriendinnetje toch ook niet dumpen op het moment dat een bouwvakker naar haar fluit?
daar ben ik het mee eens ik zal ze dan maar beschouwen als bouwvakkers haha
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 19:22
AzN
AzN is offline
Misschien ben je iets te jaloers/bezitterig aangelegd en zou je daar aan kunnen werken, voordat je 'n relatie met haar aangaat?
Oud 11-01-2012, 19:26
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Misschien ben je iets te jaloers/bezitterig aangelegd en zou je daar aan kunnen werken, voordat je 'n relatie met haar aangaat?
nou ik ben niet echt jaloers maar ik schrok om die reactie's ik dacht van
ze zal toch niet zo iemand zijn die zo is die daar op gaat reageren.
Maar ik moet haar gewoon vertrouwen en meer met haar omgaan we wonen namelijk 50 km van elkaar af
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 11:14
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
nou ik ben niet echt jaloers maar ik schrok om die reactie's ik dacht van
ze zal toch niet zo iemand zijn die zo is die daar op gaat reageren.
Maar ik moet haar gewoon vertrouwen en meer met haar omgaan we wonen namelijk 50 km van elkaar af
Bereid je dan maar voor, in de opkomende wereld van de social media, zal waarschijnlijk elk meisje of vrouw die je leuk vind wel reacties op fotos hebben. Daar moet je niet zo over nadenken.... Het is heus niet zo dat ze al die jongens die gereageerd hebben uitnodigt voor een urenlange gangbang
Oud 12-01-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
ze is nog niet mijn vriendin misschien binnenkort daarom was ik haar een beetje aan het screenen
Ja maar áls ze het wordt is dat een manier om ermee om te gaan. Dat was wat ik zei.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 15:10
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Maar ik ben dan toch aan het twijfelen ze heeft bijv op haar hyves foto's staan en daar staat dan bij heet en lekker door jongens.
Hier moet je je niet druk om maken, wat zit je precies dwars? Het zijn eigenlijk gewoon complimenten, een beetje dubieus misschien maar daar heeft zij verder toch geen invloed op...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 15:18
Verwijderd
Ja eh lekker boeiend.. Er zijn vast jongens voor jou geweest die haar zagen zitten en er komen ook vast weer jongens na jou...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 22:43
levike1
levike1 is offline
Ok dit alles is niet meer het probleem.
Ze woont uitgerekend 60km van mij vandaan.
Stel we krijgen een relatie word dit moeilijk ik zeg tegen mijzelf eigenlijk moet je hier niet aan beginnen omdat ik ook heel veel werk in het weekend word dit erg moeilijk

Hebben jullie tips om met dit probleem om te gaan ik vind het een erge moeilijke keuze.

Gr
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 22:48
Verwijderd
Als je alle argumenten tégen zo goed kunt opnoemen, dan vind je d'r ook niet zo absurd leuk. Want als dat wel zo was, dan ging je juist al die tegenargumenten goedpraten
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 00:04
Lente
Lente is offline
wat Lusi zegt en je weet nog niet eens of ze jou ziet zitten, dus dit is een beetje moeilijk doen om niks.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 07:37
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Als je alle argumenten tégen zo goed kunt opnoemen, dan vind je d'r ook niet zo absurd leuk. Want als dat wel zo was, dan ging je juist al die tegenargumenten goedpraten
Nee dan denk ik dat dat het geval is maar ik denk ook aan de toekomst sn je.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 09:01
Cherry Springs
Wat? Je vindt haar niet leuk maar je overweegt een relatie met haar voor in de toekomst? Wil je dat ze je kinderen gaat baren over een paar jaar omdat ze mooi stevige heupen heeft ofzo?

Doe eens niet zo raar en ga gewoon eens in je directe omgeving kijken of je geen meisjes leuk vindt voor je je druk gaat maken over de reacties van jongens op de foto's van een meisje waar je niet eens verliefd op bent.
Oud 13-01-2012, 09:10
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Stel we krijgen een relatie word dit moeilijk ik zeg tegen mijzelf eigenlijk moet je hier niet aan beginnen omdat ik ook heel veel werk in het weekend word dit erg moeilijk

Hebben jullie tips om met dit probleem om te gaan ik vind het een erge moeilijke keuze.

Gr
Ze woont ook steeds verder weg.
Oud 13-01-2012, 14:00
Cherry Springs
En als ze zegt "we kijken wel" als je begint over afspreken dan wil ze niet afspreken. Ik zou zeggen, richt je aandacht ergens anders op.
Oud 13-01-2012, 19:25
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Wat? Je vindt haar niet leuk maar je overweegt een relatie met haar voor in de toekomst? Wil je dat ze je kinderen gaat baren over een paar jaar omdat ze mooi stevige heupen heeft ofzo?

Doe eens niet zo raar en ga gewoon eens in je directe omgeving kijken of je geen meisjes leuk vindt voor je je druk gaat maken over de reacties van jongens op de foto's van een meisje waar je niet eens verliefd op bent.
ten eerste snap ik je reactie hellenmaal niet
ten tweede vindt ik haar wel heel leuk.

Gr Levi
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 19:27
levike1
levike1 is offline
Citaat:
En als ze zegt "we kijken wel" als je begint over afspreken dan wil ze niet afspreken. Ik zou zeggen, richt je aandacht ergens anders op.
Ja maar als ik dan weer zeg ''wil je wel afsprek ik wil je niet opdringen zegt ze ja heel graag''

dus ik snap haar niet echt geweldig

gr Levi
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 07:08
Verwijderd
Citaat:

Gr

Het is een kwestie van vertrouwen op elkaar.
En tenslotte tegenwoordig doet bijna elke jongen dat onder de foto van een meisje.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 18:16
levike1
levike1 is offline
Citaat:
Het is een kwestie van vertrouwen op elkaar.
En tenslotte tegenwoordig doet bijna elke jongen dat onder de foto van een meisje.
Daar ben ik het wel met je eens.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik het wel met je eens.
mooi, ik heb zelf ook afstands relatie van zn uur rijden maar we spreken elkaar elke dag en zien elkaar in het weekend en vakanties
en dat gaat al 7 maand goed je moet gewoon je partner vertrouwen
en als je dat niet doet kun je er beter nie an beginne
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 15:03
levike1
levike1 is offline
Citaat:
mooi, ik heb zelf ook afstands relatie van zn uur rijden maar we spreken elkaar elke dag en zien elkaar in het weekend en vakanties
en dat gaat al 7 maand goed je moet gewoon je partner vertrouwen
en als je dat niet doet kun je er beter nie an beginne
ja iedere dag gaat helaas niet lukken I.V.M. studie
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 15:09
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
ja iedere dag gaat helaas niet lukken I.V.M. studie
Sms/mail/whatsapp?
Oud 17-01-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Sms/mail/whatsapp?
ja precies of gewoon uurtje msn na de studie
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 16:11
levike1
levike1 is offline
Citaat:
ja precies of gewoon uurtje msn na de studie
klopt moet kunnen,
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 06:32
Verwijderd
Citaat:
klopt moet kunnen,
ja al ist maar een uurtje, en op vrije dagen na mekaar toe, mn vriend komt vanavond ook hij is morgen vrij en vrijdag melden zn ouders m ziek. dus dat kan opzich zat.
ik wens jou heel veel succes met je meisje.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 13:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ja al ist maar een uurtje, en op vrije dagen na mekaar toe, mn vriend komt vanavond ook hij is morgen vrij en vrijdag melden zn ouders m ziek. dus dat kan opzich zat.
ik wens jou heel veel succes met je meisje.
Oh jezus, als ik dat aan mijn ouders had gevraagd hadden ze me recht in m'n gezicht uitgelachen. Die hadden me echt niet ziek gemeld om naar een vriendje te gaan. Ik vind het stiekem ook niet echt normaal, maar wie ben ik..?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Oh jezus, als ik dat aan mijn ouders had gevraagd hadden ze me recht in m'n gezicht uitgelachen. Die hadden me echt niet ziek gemeld om naar een vriendje te gaan. Ik vind het stiekem ook niet echt normaal, maar wie ben ik..?
nee hij komt naar mij hoor. haha en hij had toch maar korte dag haha.
en aangezien ik nie naar school kan. vinden mijn ouders het ook goed.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 16:29
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Minder op haar hyves en meer met haar omgaan?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Minder op haar hyves en meer met haar omgaan?
ja klopt leer je dr beterder kennuh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten