Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze zal toch niet zo iemand zijn die zo is die daar op gaat reageren. Maar ik moet haar gewoon vertrouwen en meer met haar omgaan we wonen namelijk 50 km van elkaar af |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ok dit alles is niet meer het probleem.
Ze woont uitgerekend 60km van mij vandaan. Stel we krijgen een relatie word dit moeilijk ik zeg tegen mijzelf eigenlijk moet je hier niet aan beginnen omdat ik ook heel veel werk in het weekend word dit erg moeilijk Hebben jullie tips om met dit probleem om te gaan ik vind het een erge moeilijke keuze. Gr |
![]() |
|
Wat? Je vindt haar niet leuk maar je overweegt een relatie met haar voor in de toekomst? Wil je dat ze je kinderen gaat baren over een paar jaar omdat ze mooi stevige heupen heeft ofzo?
Doe eens niet zo raar en ga gewoon eens in je directe omgeving kijken of je geen meisjes leuk vindt voor je je druk gaat maken over de reacties van jongens op de foto's van een meisje waar je niet eens verliefd op bent.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ten tweede vindt ik haar wel heel leuk. Gr Levi |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus ik snap haar niet echt geweldig ![]() gr Levi |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een kwestie van vertrouwen op elkaar. En tenslotte tegenwoordig doet bijna elke jongen dat onder de foto van een meisje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat gaat al 7 maand goed je moet gewoon je partner vertrouwen en als je dat niet doet kun je er beter nie an beginne |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en aangezien ik nie naar school kan. vinden mijn ouders het ook goed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Seksualiteit |
hij wil geen sex meer.... zonnetje1985 | 83 | 16-11-2005 11:36 | |
Flora & Fauna |
Boa constrictor wizkid | 47 | 11-11-2005 12:30 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe relatie? Ingetjuhh | 23 | 08-03-2005 17:57 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Wervelwind Charlottetje | 49 | 03-09-2004 18:06 |