Advertentie | |
|
![]() |
||
Waarom heb je in godsnaam geen kans om haar te spreken?
Citaat:
![]() Het lijkt me, zoals de posters boven mij, een ontzettend slecht idee om haar zomaar uit te nodigen, want ze kent je niet eens. Dan kom je nogal creepy over. Ook was het geen goed idee om haar zomaar toe te voegen op Hyves (ik doe niet mee aan het hele social media-gedoe, maar daar zou ik ook niet van gediend zijn), dus haar zomaar e-mailen of PM'en lijkt me ook geen strak plan. Tja, als je wil dat er ook maar een kans is van 1 op duizend dat er ooit iets gaat gebeuren, zul je haar toch echt moeten aanspreken (niet digitaal, maar in het echt) en haar niet overvallen met uitnodigingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, dat is dat meisje ![]() haha, ze loopt altijd meteen weg ![]() Ik begin nu erg goed in te zien dat ik moet uitkijken met wat ik doe, want volgens mij kom ik al over als creepy stalker. ![]() wat is dus echt niet wil zijn. ik kan het altijd erg goed met meisjes vinden, en ook altijd gezellig mee praten. en dat is dus wat ik wil... met haar. En hopen dat het dan goed klikt face to face, zonder stalkerig over te komen |
![]() |
|
Verwijderd
|
"hoi, ik ben die sukkel die je had toegevoegd op hyves. Achteraf gezien weet ik dat het wat onhandig was, maar je leek me een erg leuk meisje en ik ben nou eenmaal wat verlegen. Ik hoop eigenlijk dat je me een keer de kans geeft om te laten zien dat ik geen enge mafketel ben en dat je een keer wat leuks met me wilt gaan doen. Zoniet; jammer. Dan hoop ik dat je het niet erg vindt als ik je voortaan gewoon groet"
En als ze dan nee zegt keihard slaan met de vlakke hand. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Korte toevoeging: ik kan haar toch ook gewoon meteen vragen of ze naar die show komt. Zo van ''heey heb je misschien zin om......'' zonder eerst over dat hyves etc. te beginnen? en excuses enzo aante bieden. Voor mijn gevoel is dat nogal onnodig. en zou het misschien beter zijn om het zo te doen.... Maar daar heb ik niet echt een idee van.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Uitnodiging ! Woon een televisieopname bij! Superster! | 4 | 29-09-2008 19:19 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Liefde & Relatie |
'Wat zullen we gaan doen?' Mark Almighty | 44 | 30-03-2005 21:42 | |
Lifestyle |
modeshows.. Verwijderd | 12 | 11-03-2005 21:16 | |
Lifestyle |
Foto's van kledingstijlen die er ECHT niet uitzien (of TE) Verwijderd | 441 | 09-01-2004 17:41 |