Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 15:29
Winstanley
Winstanley is offline
Ik begin een beetje misselijk te worden van mijn school. Ik zit in mn examenjaar en ik krijg niet fatsoenlijk te horen hoe ik ervoor sta. Ik wacht al een maand op mijn cijfer die 20 procent meetelt voor Nederlands. Is het niet raar dat dit zo lang duurt, en al helemaal in je examenjaar? Ik vind het schandalig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2012, 15:50
AmberHomework
AmberHomework is offline
Ga naar je leraar. Het is echt raar dat jij geen eens normaal je cijfer krijgt te horen. Vooral in het examenjaar. Daar hoor je het binnen 2 à 3 weken te horen te krijgen.
Oud 07-02-2012, 16:17
Verwijderd
Hebben ze daar geen regels voor? Bij ons op school mag een docent er maximaal 10 werkdagen over doen en hebben ze het daarna nog niet dan mag er geklaagd worden bij de directie.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 17:42
Verwijderd
Dat is bij ons ook zo Kikaa, en dat is zelfs zo bij SO'tjes.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 17:52
Verwijderd
Staat inderdaad in de regels en dergelijke van je school hoe lang de docent de tijd heeft. Mocht het daarna niet gebeuren dan mag je gaan klagen, en moet er van "bovenaf" even iets tegen die leraar gezegd worden
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 18:21
Winstanley
Winstanley is offline
Heb even in het schoolregelement gekeken: 10 werkdagen mag ie er over doen. Ga het morgen eerst tegen die leraar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 19:54
keepdreaming
keepdreaming is offline
Citaat:
Hebben ze daar geen regels voor? Bij ons op school mag een docent er maximaal 10 werkdagen over doen en hebben ze het daarna nog niet dan mag er geklaagd worden bij de directie.
Goh, hadden wij die regel maar. Ik heb laatst (examenjaar) 8 weken gewacht op een cijfer.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 20:26
Verwijderd
Die regel hebben/hadden jullie waarschijnlijk ook wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten