Ik begin een beetje misselijk te worden van mijn school. Ik zit in mn examenjaar en ik krijg niet fatsoenlijk te horen hoe ik ervoor sta. Ik wacht al een maand op mijn cijfer die 20 procent meetelt voor Nederlands. Is het niet raar dat dit zo lang duurt, en al helemaal in je examenjaar? Ik vind het schandalig!
Ga naar je leraar. Het is echt raar dat jij geen eens normaal je cijfer krijgt te horen. Vooral in het examenjaar. Daar hoor je het binnen 2 à 3 weken te horen te krijgen.
Hebben ze daar geen regels voor? Bij ons op school mag een docent er maximaal 10 werkdagen over doen en hebben ze het daarna nog niet dan mag er geklaagd worden bij de directie.
07-02-2012, 17:42
Verwijderd
Dat is bij ons ook zo Kikaa, en dat is zelfs zo bij SO'tjes.
07-02-2012, 17:52
Verwijderd
Staat inderdaad in de regels en dergelijke van je school hoe lang de docent de tijd heeft. Mocht het daarna niet gebeuren dan mag je gaan klagen, en moet er van "bovenaf" even iets tegen die leraar gezegd worden
Hebben ze daar geen regels voor? Bij ons op school mag een docent er maximaal 10 werkdagen over doen en hebben ze het daarna nog niet dan mag er geklaagd worden bij de directie.
Goh, hadden wij die regel maar. Ik heb laatst (examenjaar) 8 weken gewacht op een cijfer.