Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2012, 22:41
hansanoniem
hansanoniem is offline
hallo allemaal,

ik zit op 4 havo en ga dit jaar niet halen omdat mijn cijfers te laag zijn.

maar mijn coordinator zegt tegen mij dat ik 4 havo niet opnieuw mag doen omdat ik te weinig huiswerk maak en te vaak rook op school terwijl dat niet mag en daardoor te veel meldingen heb waardoor ik geen herkansing meer mag doen.

maar ik gedraag me netjes in de lessen dus ik wou weten of ze me door deze redenen van school af kunnen sturen.

gr. anoniem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2012, 00:03
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Als er in het schoolreglement staat dat je niet mag roken op het schoolterrein dan kun jij bij het niet nakomen van die regel wel degelijk gestraft worden. Hetzelfde geldt voor huiswerk denk ik. Hoewel het bij mijn school alleen gold voor het roken-gedeelte. Ik maakte bij scheikunde nooit wat maar de leraar was altijd blij mijn SE-cijfers te zien
Oud 07-02-2012, 07:04
Verwijderd
Ik denk dat jouw school zeker wel mag zeggen dat je daar het jaar niet overnieuw mag doen als jij de regels niet naleeft. Misschien kan je dit jaar nog veranderen en ervoor zorgen dat je rookt waar het mag en dat je gewoon je huiswerk maakt? Want mede door het niet-huiswerk maken blijf je nu zitten natuurlijk. En anders zal je inderdaad naar een andere school moeten.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 15:15
Verwijderd
Ja, als jij constant de regels van je school overtreed mogen ze je ongetwijfeld van school trappen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 15:23
Verwijderd
hoe weet je nu al dat je het neit gaat??,, je hebt nog een half jaar,, dus als je gwn ff goed eraan trekt,, en wat beter buiten de lessen om gedraagt, verandert hun mening wel hoor..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 19:41
hansanoniem
hansanoniem is offline
ik sta een 5.2 gemiddeld en het mot een 6 gemiddeld worden, voor mij een onmogelijke taak, maargoed ik ben de afgelopen weken begonnen met huiswerk maken etc. mijn punten worden iets verbeterd. maar toch krijg ig maar meldingen over dat roken, het mag absoluut nergens op onze school en als je eenmaal rookt doe je het toch. mijn ouders zijn het er ook niet over eens over het slechte rokersbeleid, maarja als ik hierdoor mijn school carriere de grond in moet boren dan vind ik dat wel heel erg.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 20:01
Verwijderd
een 5,2 gemiddeld? dat haal je echt nog makkelijk! gewoon je best doen!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 20:28
Verwijderd
Een 5.2 naar een 6 gemiddeld in februari is te doen. Als je gewoon je huiswerk maakt en oplet in de lessen moet je al een heel eind komen.

Je school heeft prima een punt dat je er niet mag roken. Het is nu eenmaal een openbare ruimte. Waarom rook je niet gewoon niet op school? Dat is toch niet zo moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 19:46
AmberHomework
AmberHomework is offline
Nou, ten eerste: Hou je aan de regels.
Misschien is het beter om niet te roken.
Dan kan je het geld dat je niet voor sigaretten gebruikt voor bijles gebruiken.
Dan kan je betere cijfers halen en je rookt niet meer dus je kan op je school blijven.
Reageren

Regels voor berichten