Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2012, 17:43
Vowel
Vowel is offline
Advertentie
Oud 08-02-2012, 17:43
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hallo!
Oud 08-02-2012, 17:44
Vowel
Vowel is offline
De Gebroeders Leeuwenhart was trouwens ook mijn moeders favoriete boek toen ze klein was. En toen ze mij dat vertelde kon ik natuurlijk niet geloven dat een boek uit mijn moeders kindertijd echt leuk was. Maar toen hadden we een weddenschap en zou ik een boek uit mogen kiezen als cadeautje als ik het geen leuk boek vond. Dus heb ik het toch gelezen en ik was meteen verliefd.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Echt, wtf is dat met al dat Engels op die Carry Slee site?! En die zoentest... Geen wonder dat de wereld naar de tering gaat. Het komt allemaal door Carry Slee!
Verwijderd
Als ik op zee kom te sterven
Zul jij, mijn liefste, misschien,
Op een avond een sneeuwwitte duif
In je raamkozijn zien.

Die vogel, mijn schat,
Is mijn ziel die wacht
En, al is 't maar voor even,
Naar jouw armen smacht.
Verwijderd
Citaat:
Hallo!
Hoi!
Verwijderd
Wat een geweldig interview dat met Oltmans
Oud 08-02-2012, 17:45
Vowel
Vowel is offline
Oh en natuurlijk:

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Vowel 70
Aldan 65
Quintiano 50
Lusi 29
Sigmund 28
Apate 26
Sarah 23
Rationeel 20
Schrödinger 18
Pierrot 18
Trimm Trabb 16
Stefenootje 16
Uomi 14
Gnork 14
Uice 14
Noedelhap 10
.sann 10
Geel 9
Martiño 9
LeMiserable 7
Pippeloen 7
Chick Rock 5
Luud 5
mollerator 4
Little Phoebe 4
Panopticon 2
Lentekriebel 2
umberto 1
Commendatore 1
Diamera 1
TopDrop 1
*Miekje* 1
Spoiler-Dude 1
Toon topic & sluit venster
Vowel
Vowel is offline
Oh wat! Ik sta op 1!
Verwijderd
Citaat:
Echt, wtf is dat met al dat Engels op die Carry Slee site?! En die zoentest... Geen wonder dat de wereld naar de tering gaat. Het komt allemaal door Carry Slee!
Ik zag vorige week een hitkrant in, daar gebeurt dat ook. Men zegt geen 'jongen' meer, maar het is een 'boy'
Verwijderd
Citaat:
Ik zag vorige week een hitkrant in, daar gebeurt dat ook. Men zegt geen 'jongen' meer, maar het is een 'boy'
Tenzij hij knap is, dan is het een hunk.
Oud 08-02-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Tenzij hij knap is, dan is het een hunk.
Martiño
Martiño is offline
Ik dacht dat de Hitkrant gestopt was!
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik haatte altijd lezen in het Engels intens, tot ik Roald Dahl mocht lezen. Toen ging het zo ontzettend snel. Die man die zijn dochter inzet bij een weddenschap over wijn. En met die weddenschap met pinken afhakken enzo. Dat is zo'n extreem spannend verhaal.
Ik heb een boek thuis met die en heel veel andere verhalen van hem! <3
Verwijderd
en mensen vinden dingen 'tof' enzo. Alsof iemand dat zegt.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb nooit boeken gelezen van Carry Slee.
Verwijderd
Citaat:
Ja. Dingen kunnen best tof zijn, hoor. Ik zeg dat best vaak.
Oud 08-02-2012, 17:47
Verwijderd
Omg er is ook een interview met Reve van van Dis. Ik weet hoe ik mijn avond ga besteden
Verwijderd
Citaat:
Ja. Dingen kunnen best tof zijn, hoor. Ik zeg dat best vaak.
"dat vond ze heel tof" werd er aan iets wat ik heb gezegd toegevoegd, dat vind ik niet zo tof.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een boek thuis met die en heel veel andere verhalen van hem! <3
Ik ook! Ergens. <3 Zelfs mijn broertje heeft die gelezen, en dat zegt wel wat, want hij is zo dyslectisch dat hij zijn eigen naam nog wel eens verkeerd schrijft.

Citaat:
Ik zeg dat.
Oud 08-02-2012, 17:48
Verwijderd
Ik zou wiskunde moeten leren, want morgen SE, maar ik ben ziek en moe en ik heb geen zin. /klaag
Oud 08-02-2012, 17:49
Verwijderd
Citaat:
"dat vond ze heel tof" werd er aan iets wat ik heb gezegd toegevoegd, dat vind ik niet zo tof.
Dat is een beetje rare zin, ik snap hem niet. Maar als iemand iets zegt dat leuk is, dan kun je toch zeggen: 'Wat tof!'.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik ook! Ergens. <3 Zelfs mijn broertje heeft die gelezen, en dat zegt wel wat, want hij is zo dyslectisch dat hij zijn eigen naam nog wel eens verkeerd schrijft.
Ik moet zeggen dat ik het toen (1,5 jaar geleden?) nog best moeilijk Engels vond. Ik heb toen ook maar 4 of 5 verhalen gelezen. Ik herinner me een verhaal over een man die gras of planten of zo kon horen? Hij had een apparaat gebouwd waarmee hij dat kon? Ik weet alleen niet meer hoe het verhaal afliep. Volgens mij pleegde hij zelfmoord?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
"Hou jij van kussen? Heb je al eens een boy gezoend? Hou je van natte zoenen of droge kusjes? Op de mond, wang of toch liever in je nek?"

- ...een tongzoen van mijn cutie. Of course!!! Daar droom ik elke nacht van. :-)

- ...een kus van mijn BFF. Wij kussen en knuffelen elkaar vet vaak. Nix romantisch hoor, gewoon vet gezellig!

- ...een zoen van Justin (Bieber of Timberlake, maakt mij nix uit, haha). ***zucht*** Doe mij maar een lekkere natte, dan kan ik hem nog lang blijven voelen! ;-)

-...geheim!!! Ik droom over de boyfriend van mijn BF, maar dat is natuurlijk een big secret. Zoooo balen. Wat moet ik doen? :-(

Verwijderd
Citaat:
In je raamkozijn zien.

Die vogel, mijn schat,
Is mijn ziel die wacht
Naar jouw armen smacht.
Heeft niemand dit herkend of wat!?
Advertentie
Oud 08-02-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
In je raamkozijn zien.

Die vogel, mijn schat,
Is mijn ziel die wacht
Naar jouw armen smacht.

Toen ik echt echt echt echt klein was las mijn moeder me altijd Rupsje Nooit Genoeg voor. Volgens mij kan ik dat nog zo uit mijn hoofd vertellen, want dat deed ik vroeger. Dan moest mijn moeder het voorlezen, terwijl ik de tekst gewoon uit mijn hoofd kende
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*kuch* *vinger opsteekt*

Je bent in de minderheid, Lennie.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Pizza spinazie is wel de beste.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Heeft niemand dit herkend of wat!?
Ik dacht dat het van jou was
Oud 08-02-2012, 17:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
"Hou jij van kussen? Heb je al eens een boy gezoend? Hou je van natte zoenen of droge kusjes? Op de mond, wang of toch liever in je nek?"

- ...een tongzoen van mijn cutie. Of course!!! Daar droom ik elke nacht van. :-)

- ...een kus van mijn BFF. Wij kussen en knuffelen elkaar vet vaak. Nix romantisch hoor, gewoon vet gezellig!

- ...een zoen van Justin (Bieber of Timberlake, maakt mij nix uit, haha). ***zucht*** Doe mij maar een lekkere natte, dan kan ik hem nog lang blijven voelen! ;-)

-...geheim!!! Ik droom over de boyfriend van mijn BF, maar dat is natuurlijk een big secret. Zoooo balen. Wat moet ik doen? :-(
Het is niet zozeer een test als wel gewoon een vraag met beperkte antwoordmogelijkheden.
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik het toen (1,5 jaar geleden?) nog best moeilijk Engels vond. Ik heb toen ook maar 4 of 5 verhalen gelezen. Ik herinner me een verhaal over een man die gras of planten of zo kon horen? Hij had een apparaat gebouwd waarmee hij dat kon? Ik weet alleen niet meer hoe het verhaal afliep. Volgens mij pleegde hij zelfmoord?
Ik weet het ook niet meer.

Korte verhalen is een leuk genre, trouwens. Ik heb hier een boek met korte verhalen en dat leek me heel leuk, maar ze zijn allemaal ongeveer hetzelfde. Wat een domper.
Verwijderd
Citaat:
*kuch* *vinger opsteekt*

Je bent in de minderheid, Lennie.
Oh. Mijn tekst werd in ieder geval verdraaid!
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat het van jou was
Nee gek.
Oud 08-02-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:

.............
Oud 08-02-2012, 17:52
Verwijderd
Ik heb een wasmachine gekocht, maar volgens de verkoopman zou er een grijze pijp moeten zijn waarop shit aangesloten wordt en die heb ik niet. Ik heb wel een kraan maar die zit deels achter het keukenblok. Je kunt er wel makkelijk bij maar het is volgens mij toch niet helemaal de bedoeling. Ik nam aan dat dat normaal was maar kennelijk heeft de vorige bewoonster een gedeelte van de fucking wasmachineaansluiting eruit gesloopt en meegenomen. Wtf. Het is óf dat, óf de wasmachine die ze hier eerst had staan was voor de sier.

Oud 08-02-2012, 17:55
Verwijderd
Mijn bff heeft min of meer een vriendje. Het vriendje heeft een belachelijke naam. Maar behalve dat is hij zo oneindig schattig in blij-verliefde toestand. <3
Oud 08-02-2012, 17:57
Geel
Geel is offline
Citaat:
Mijn bff heeft min of meer een vriendje. Het vriendje heeft een belachelijke naam. Maar behalve dat is hij zo oneindig schattig in blij-verliefde toestand. <3
Ik wil een pm!
Oud 08-02-2012, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een wasmachine gekocht, maar volgens de verkoopman zou er een grijze pijp moeten zijn waarop shit aangesloten wordt en die heb ik niet. Ik heb wel een kraan maar die zit deels achter het keukenblok. Je kunt er wel makkelijk bij maar het is volgens mij toch niet helemaal de bedoeling. Ik nam aan dat dat normaal was maar kennelijk heeft de vorige bewoonster een gedeelte van de fucking wasmachineaansluiting eruit gesloopt en meegenomen. Wtf. Het is óf dat, óf de wasmachine die ze hier eerst had staan was voor de sier.

Beide opties zijn gewoon

En ik heb zo'n zin om te gaan schaatsen nu ik al die schaatsfoto's van iedereen zie <3 Ik kan alleen helemaal niet schaatsen
Oud 08-02-2012, 18:03
Verwijderd
Waar is iedereen opeens?
Oud 08-02-2012, 18:04
Verwijderd
Geel en ik sturen elkaar lange PM's vol vieze foto's over het vriendje van mijn bff, Paranoide is met haar wasmachine aan het overleggen en de rest leest de Britt-site.
Oud 08-02-2012, 18:04
Vowel
Vowel is offline
Ik was foto's posten op V&A. En mijn camera laat het weer afweten! Verdomme, ik kan 6 foto's maken en dan is die batterij weer leeg! Dus nu moet ik wachten tot hij het weer doet! /zeur
Oud 08-02-2012, 18:05
Geel
Geel is offline
Ik wil ook de Britt site!
Oud 08-02-2012, 18:06
Verwijderd
Ik zoek dingen op . EN wacht tot de pdf van mijn eerste college is geladen zodat ik het kan voorbereiden.
Oud 08-02-2012, 18:07
Vowel
Vowel is offline
Wat is een Britt-site?
Oud 08-02-2012, 18:09
Verwijderd
Die site die Uice postte.
Oud 08-02-2012, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik was foto's posten op V&A. En mijn camera laat het weer afweten! Verdomme, ik kan 6 foto's maken en dan is die batterij weer leeg! Dus nu moet ik wachten tot hij het weer doet! /zeur
Kun je niet je camera aan het oplaadkabeltje laten zitten en dan foto's maken?
Oud 08-02-2012, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Wat is een Britt-site?
Deze: http://www.dathebikweer.com/ Maar om dat nu te gaan lezen..
Oud 08-02-2012, 18:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Kun je niet je camera aan het oplaadkabeltje laten zitten en dan foto's maken?
Nee, want het is zo'n ding waar je de batterij uithaalt en in de lader stopt.

Edit: en de extra batterij is al jaren kwijt!
Oud 08-02-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, want het is zo'n ding waar je de batterij uithaalt en in de lader stopt.

Edit: en de extra batterij is al jaren kwijt!
Oh, dat is stom. En daar heb ik geen oplossing voor.
Oud 08-02-2012, 18:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik dacht dat de Hitkrant gestopt was!
Nee, de Break Out! is gestopt!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten