Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
"Hou jij van kussen? Heb je al eens een boy gezoend? Hou je van natte zoenen of droge kusjes? Op de mond, wang of toch liever in je nek?"
- ...een tongzoen van mijn cutie. Of course!!! Daar droom ik elke nacht van. :-) - ...een kus van mijn BFF. Wij kussen en knuffelen elkaar vet vaak. Nix romantisch hoor, gewoon vet gezellig! - ...een zoen van Justin (Bieber of Timberlake, maakt mij nix uit, haha). ***zucht*** Doe mij maar een lekkere natte, dan kan ik hem nog lang blijven voelen! ;-) -...geheim!!! Ik droom over de boyfriend van mijn BF, maar dat is natuurlijk een big secret. Zoooo balen. Wat moet ik doen? :-( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Toen ik echt echt echt echt klein was las mijn moeder me altijd Rupsje Nooit Genoeg voor. Volgens mij kan ik dat nog zo uit mijn hoofd vertellen, want dat deed ik vroeger. Dan moest mijn moeder het voorlezen, terwijl ik de tekst gewoon uit mijn hoofd kende ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Korte verhalen is een leuk genre, trouwens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een wasmachine gekocht, maar volgens de verkoopman zou er een grijze pijp moeten zijn waarop shit aangesloten wordt en die heb ik niet. Ik heb wel een kraan maar die zit deels achter het keukenblok. Je kunt er wel makkelijk bij maar het is volgens mij toch niet helemaal de bedoeling. Ik nam aan dat dat normaal was maar kennelijk heeft de vorige bewoonster een gedeelte van de fucking wasmachineaansluiting eruit gesloopt en meegenomen. Wtf. Het is óf dat, óf de wasmachine die ze hier eerst had staan was voor de sier.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb zo'n zin om te gaan schaatsen nu ik al die schaatsfoto's van iedereen zie <3 Ik kan alleen helemaal niet schaatsen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|