Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2012, 12:10
Verwijderd
Dus.

Sarah: dat klinkt heel erg als een ziekenhuismenugerecht.
Advertentie
Oud 13-02-2012, 12:14
Verwijderd
Morgen word ik gebeld of het gelukt is om een school voor me te regelen. Ik hoop het zo. Maar zelfs als het niet lukt is het gewoon zo oneindig fijn dat gewoon mensen hebben gezegd 'JONGENS! Dit is ONZE KATJUSHA en jullie blijven van haar af '. En dan ook nog mensen waarvan ik heel veel houd. <3 *traantje wegpinkt*
Oud 13-02-2012, 12:17
Verwijderd
*knuffel*
Oud 13-02-2012, 12:19
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
Vowel 70
Aldan 66
Apate 57
Uomi 45
Schrödinger 39
LeMiserable 33
Quintiano 31
Chick Rock 22
Commendatore 21
Noedelhap 15
*Miekje* 12
fizzle-fluffy 12
Lentekriebel 11
Stefenootje 11
Lusi 11
Little Phoebe 8
Trimm Trabb 7
Sarah 6
Martiño 4
Sigmund 4
mollerator 3
Pippeloen 3
Pierrot 3
Mc Kauw 2
Paranoide 1
Chicka Little 1
Uice 1
Lorelei 1
Spoiler-Dude 1
Norwood Ranger 1
Toon topic & sluit venster
Oud 13-02-2012, 12:20
Miekje*
Miekje* is offline
*Aldan knuffelt*
Oud 13-02-2012, 12:20
Verwijderd
Ik heb echt het ene STOMME probleem na het andere. Ik kan niet goed koken en ik kan niet goed afwassen. Maar er gaat al iemand boodschappen doen Ja, wat moet ik dan gaan doen ?
Oud 13-02-2012, 12:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb echt het ene STOMME probleem na het andere. Ik kan niet goed koken en ik kan niet goed afwassen. Maar er gaat al iemand boodschappen doen Ja, wat moet ik dan gaan doen ?
Awww. Arme jij met je first world problems.

Oud 13-02-2012, 12:33
Verwijderd
Oud 13-02-2012, 12:34
Verwijderd
Maar je kunt wel goed bakken!
Oud 13-02-2012, 12:35
Verwijderd
Nee? ? Ten minste dat gaat ook niet lukken zo hoor . Dat is trouwens wel heel erg jammer, want ik heb juist veel zin om te bakken
Verwijderd
Oh, het gaat om je pols.
Verwijderd
Maar het tillen van zware boodschappentassen is dan ook niet handig.
Oud 13-02-2012, 12:37
Verwijderd
Ja, maar zware boodschappen til ik sowieso niet, die doe ik een schoudertas!

En ja, waar zou het anders om gaan . Ik kan toch prima afwassen ? En ik al heel goed koken .
Oud 13-02-2012, 12:39
Verwijderd
Citaat:
edit: Nevermind; polsdefect
Oud 13-02-2012, 12:40
Verwijderd
Aldan, kun je mij even een korte update geven van hoe je leven er nu uitziet?
(je Rusland-verhaal volg ik al even niet meer en ik zag dat je misschien naar een meet wilde komen en ik was een beetje nieuwsgierig...)
Oud 13-02-2012, 12:40
Verwijderd

Ik word zo verschrikkelijk zeurderig met dit soort dingen ook hoor. Vooral niet op letten ik stel me altijd een beetje aan
Oud 13-02-2012, 12:41
Vowel
Vowel is offline
Okay, dan kom ik ook even met mijn first world problem: Ik heb voor de laatste anderhalve week de laptop van mijn moeder geleend, maar die muts vertikt het om mij administrator rights te geven, dus ik kan NIETS installeren. Of nou ja, bijna niets. Firefox lukte wel, maar Chrome niet. En ik kon ICQ installeren, maar bijvoorbeeld geen Flash. Ik kan dus geen enkel filmpje zien dat hier op het forum wordt gepost. En nu zijn er wel manieren om het alsnog te doen, maar dat vind ik ook zo onfatsoenlijk want het is haar laptop (en dus "her rules"), maar omg wat irritant. En ik kan wel series 'kopen' (want bijvoorbeeld µtorrent kon ik installeren), maar ik kan ze niet kijken, want WMP suckt zoals gewoonlijk -wegens lack of codecs-, maar VLC kon ik weer niet installeren. HET IS ZO IRRITANT.

En weet je waarom dit allemaal niet mag? "Omdat je er dan allemaal troep op gaat zetten en dan werkt hij niet meer wanneer ik hem terugkrijg!" Wtf? Het is niet alsof ik ermee ga gooien, of zo. En dat kan ook zonder administrator rights!
Oud 13-02-2012, 12:44
Vowel
Vowel is offline
Oh oh en weet je wat nog stommer is? Dit is haar "reserve laptop!" Dit ding heeft ze ooit een keer gekocht toen er iets mis was met haar "echte" laptop en die gerepareerd moest worden, en deze staat nu al ruim een jaar IN DOOS bij haar in de woonkamer. Dus het is niet alsof ze überhaupt nog wéét wat er op deze laptop staat en zo. PFFFT.
Oud 13-02-2012, 12:45
Vowel
Vowel is offline
Okay, I think I'm done. /rant
Oud 13-02-2012, 12:50
Verwijderd
Oh, maar daar mag je inderdaad keihard over zeuren
Oud 13-02-2012, 12:52
Vowel
Vowel is offline
Kunnen we ons lekker samen aanstellen.
Oud 13-02-2012, 12:52
Verwijderd
Mwah er zijn vast wel maniertjes te vinden als je "gain admin rights windows {versie}" door Google knalt. Zelfs handigheidjes die niet zo eenvoudig te backtracken zijn, in het kader van wat niet weet...

Onethisch? Misschien. Maar als je 't nou gewoon even gebruikt om alleen die meuk te installeren/configureren en daarna de boel weer herstelt én tegen je moeder zegt "Ach, het was mijn eigen schuld, ik deed iets verkeerds!!11": 10 tegen 1 dat je glorieus uit de strijd komt zonder dat iemand iets vermoedt, want little does she know
Oud 13-02-2012, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Dus.

Sarah: dat klinkt heel erg als een ziekenhuismenugerecht.
De patiënten krijgen dat niet hoor, die geven we geen gefrituurd eten .
oh behalve dat ze op vrijdag friet mogen, als ze normaal dieet hebben.
Oud 13-02-2012, 12:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mwah er zijn vast wel maniertjes te vinden als je "gain admin rights windows {versie}" door Google knalt. Zelfs handigheidjes die niet zo eenvoudig te backtracken zijn, in het kader van wat niet weet...
Uhu ja dat zei ik al. Er zijn wel manieren om het alsnog te doen, maar ik ben zo'n muts die dat onfatsoenlijk vindt.

Ik zou het zelf ook niet waarderen als iemand zoiets bij mij deed.
Oud 13-02-2012, 12:55
Carn
Carn is offline
gewoon nieuwe laptop kopen .
Verwijderd
Ik blijf mij er vooral over verbazen dat elke keer dat dat gerecht in het weekmenun opduikt, er een vakbond in zit!
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het zelf ook niet waarderen als iemand zoiets bij mij deed.
Zie de edit
Oud 13-02-2012, 12:57
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Ha, dat kan je wel, lijkt moeilijker dan het is, bij iedereen brand het eten bij de eerste keer koken aan, of zijn de (geschilde) aardappelen niet gaar genoeg, doorgekookt, en weet je al wat je gaat eten, vanavond, wat dacht je van doperwten of wortelsjes uit blik, of uit een glazen potje,die hoef je alleen maar even op te warmen, die aardappelen ongeveer 20 minuten in heet water gaar koken, af en toe met een vork even prikken of te voelen of ze gaar zijn, en dan wat eet je erbij vlees of vis, afhankelijk of je vegetarier ben of niet....nou hier een beeje advies om je een beetje te helpen, wellicht een advies waar je niet op zit te wachten...of misschien wel, succes met het koken van het avond eten.....ik kon ook niet koken, heb ik ook gewoon geleerd, En nu kook ik elke maaltijd, zonder probleem,
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zie de edit
O ja, dat is waar. Hmmmmmm. Aww, maar dan ga ik me achterbaks voelen. Omg. Ik heb echt issues.
Verwijderd
Citaat:
gewoon nieuwe laptop kopen .
voor die paar dagen dat ze nog in Nederland is?
Vowel
Vowel is offline
Oh god no. Linda Prins zit in saai. THE WORLD IS ENDING.
Oud 13-02-2012, 12:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dit ja. Nee, dat lijkt me een béétje te veel van het goede.
Verwijderd
Troll in the dungeon!
Verwijderd
Citaat:
O ja, dat is waar. Hmmmmmm. Aww, maar dan ga ik me achterbaks voelen. Omg. Ik heb echt issues.
Nah, zie het niet als achterbaks maar als gewoon nét even een tandje "handiger". Works for me
Oud 13-02-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Troll in the dungeon!

Shit's ON, comrades! :WARFACE:
Oud 13-02-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ha, dat kan je wel, lijkt moeilijker dan het is, bij iedereen brand het eten bij de eerste keer koken aan, of zijn de (geschilde) aardappelen niet gaar genoeg, doorgekookt, en weet je al wat je gaat eten, vanavond, wat dacht je van doperwten of wortelsjes uit blik, of uit een glazen potje,die hoef je alleen maar even op te warmen, die aardappelen ongeveer 20 minuten in heet water gaar koken, af en toe met een vork even prikken of te voelen of ze gaar zijn, en dan wat eet je erbij vlees of vis, afhankelijk of je vegetarier ben of niet....nou hier een beeje advies om je een beetje te helpen, wellicht een advies waar je niet op zit te wachten...of misschien wel, succes met het koken van het avond eten.....ik kon ook niet koken, heb ik ook gewoon geleerd, En nu kook ik elke maaltijd, zonder probleem,
Houd dan gewoon je mond
Vowel
Vowel is offline
Hmm. Okay, even proberen dan.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Houd dan gewoon je mond
O hai.
Oud 13-02-2012, 13:04
Verwijderd
Hoi! het voelt de laatste weken als een online crush als ik je tegen kom, vowel
Oud 13-02-2012, 13:10
Verwijderd
-awkward silence-
Oud 13-02-2012, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Nu wil ik toch even heel hard HAHAHAHAHAHA roepen. Ik heb nog nooit iets laten aanbranden . En ik kan prima koken. Je moet niet gaan lopen lullen als je niet waar het over gaat oke?

Ik heb wel een keer een brood gebakken dat niet helemaal goed gelukt was, het werd ietsjes te donker en de korst was wat te hard, maar goed. Oh, en macarons die niet goed gelukt waren. Maar die waren eigenlijk best wel lekker als je ze op brood deed
Oud 13-02-2012, 13:13
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoi! het voelt de laatste weken als een online crush als ik je tegen kom, vowel
Awww, en ik dacht nog wel dat ik subtiel was.

Citaat:
-awkward silence-
Verwijderd
Negeer dat ook maar ik heb gewoon zin in zeuren en chagrijnig doen.
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Okay, even proberen dan.
Ik sleur je gewoon mee het morele verval in, like a boss
Verwijderd
Oh ik ben heel slecht in brood bakken. Op de een of andere manier rijst het bij mij nooit. Soms is dat trouwens wel efficiënt, ik heb voor een fietstocht een keer noten-rozijnenbroodjes gebakken die een doorsnede van vijf centimeter hadden maar vulden als zo'n grote Italiaanse bol die pasten mooi in m'n stuurtas!
Oud 13-02-2012, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Negeer dat ook maar ik heb gewoon zin in zeuren en chagrijnig doen.
In geval van V-leden is dat toch de default mode?
Oud 13-02-2012, 13:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik sleur je gewoon mee het morele verval in, like a boss
Ja, pfft. Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo moeilijk doe, maar ik heb al heel snel dat ik me ongemakkelijk ga voelen als ik dingen achter iemands rug om doe. Zelfs stomme dingen als dit. Vooral omdat ik het zelf ook absoluut niet zou waarderen als iemand het bij mij deed. En volgens mij hebben mijn ouders me te goed opgevoed.
Oud 13-02-2012, 13:15
Verwijderd
Maar je kunt op zich ook wel koken zonder je polsen te belasten, toch? Gewoon geen dingen maken die je af moet gieten en geen zware ovenschalen. Je zou Iglo viscuisines in de oven kunnen gooien, dat maakt Theodoor vaak, best lekker en ze wegen niet zo veel want het zit in een aluminium bakje. En dan salade erbij en stevig brood.
Oud 13-02-2012, 13:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, waarom niet? Altijd handig.
Oud 13-02-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, pfft. Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo moeilijk doe, maar ik heb al heel snel dat ik me ongemakkelijk ga voelen als ik dingen achter iemands rug om doe. Zelfs stomme dingen als dit. Vooral omdat ik het zelf ook absoluut niet zou waarderen als iemand het bij mij deed. En volgens mij hebben mijn ouders me te goed opgevoed.
Nou eh, je moeder weet toch ook wel dat je geen debieltje bent? Ik vind het nogal flauw om zo lastig te doen. Blijf er desnoods bij als je zo voorzichtig wilt doen, maar je bent geen klein kind meer me dunkt. Ga maar eens na; stel dat jij jouw moeder zou zijn, had je dan ook zo anaal gedaan over een paar volstrekt veilige (mits je het uit eerste hand downloadt) applicaties die je wilt installeren? Ha, dát dacht ik.

Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten