Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2012, 17:18
Inconsue.
Inconsue. is offline
Oke ik zat dus gisteren zo met een vriendin van mij in de pauze op een bankje. Komt er opeens een meisje naar ons toelopen en die vraagt zo "Die jongen met dat grijze vest vindt jou leuk en hij wil met je. Wil jij met hem?" ik dacht eerst dat ze het tegen mijn vriendin had maar toen merkte ik dat ze het tegen mij had en ik zei zo "Nee?!" want ik kende die jongen niet, ik heb nooit met hem gesproken enzo.. Ik had even zon wtfreactie dus ik was vergeten zijn naam te vragen. Dus ik heb vandaag een beetje op hem gelet zegmaar en ik vind hem eigenlijk leuk haha ik weet niet waarom? Maar ik weet zijn naam dus niet enzo en wat als die vriendin van hem een grapje maakte en dat hij me nooit heeft gezien ofzo? Moet ik gewoon proberen oogcontact te maken ofzo? Per ongeluk tegen hem aan lopen zoals in de film? Hahahah nee okė serieus tips ofzo? Ik ben niet bepaald een type wat zomaar even op een jongen afstapt in een overvolle kantine waar iedereen t kan horen terwijl hij aan een tafel zit met een vriendengroep enzo.

Ik ben btw 13. Ja blabla ik ben jong maar boeiend ahahha. En meestal in de pauzes heb ik met mn vriendin lachbuien enzo en ik vraag me af waarom hij me leuk zo vinden want ik kan wel is gek doen in de pauzes ahahahah lekker mezelf zijn weetjewel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2012, 17:19
Inconsue.
Inconsue. is offline
Normaal ben ik niet met jongens bezig enzo ik ben zo'n net meisje weetjewel hahahah maar ik weet niet ik vind hem gewoon leuk ofzo. Serieus hahaha D:
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 17:21
EZBlade
EZBlade is offline
Wat is dit nu weer
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 17:30
Verwijderd
owkeeey

stap gewoon op hem af. als je hem echt leuk vindt. en dan vraag je meteen wat hij in je ziet. Of je laat het los. en tijdens een leswisseling of na school kan je het hem toch vragen, als je niet wilt in een drukke kantine.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 17:37
Verwijderd
Als hij al heeft laten merken dat hij je wil doen zie ik niet in wat het probleem is. Praat gewoon een keer met hem na school oid en wees niet zo bang.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 17:49
DmCraanen
DmCraanen is offline
wat een modderstroom aan topics zoals deze.
Oud 07-03-2012, 20:38
littlemissme
littlemissme is offline
Weet je zeker dat je hem leuk vindt? Als je namelijk denkt dat iemand jou leuk vindt , vind jij diegene ook sneller leuk. Maar als je hem echt leuk vindt en je wil toch in contact komen , zoek dan eens wat rond op hyves , facebook en wie weet kom je hem wel tegen. Dan is de stap ook minder groot om in het echt iets te zeggen.
Succes
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 21:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je weet dat hij je leuk vindt. Ga naar hem toe en zeg iets in de richting van, 'Hé, ik hoorde dat je me leuk vindt. Je lijkt me best wel leuk en zo, maar ik ken je verder niet. Zullen we eens samen iets gaan doen, zodat we elkaar kunnen leren kennen?'
Oud 08-03-2012, 11:29
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je weet dat hij je leuk vindt. Ga naar hem toe en zeg iets in de richting van, 'Hé, ik hoorde dat je me leuk vindt. Je lijkt me best wel leuk en zo, maar ik ken je verder niet. Zullen we eens samen iets gaan doen, zodat we elkaar kunnen leren kennen?'
het is allemaal zo gemakkelijk he....
Reageren

Regels voor berichten