Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat werk ook gedaan, tijdens mijn studie.
Ik moet zeggen: het verdiende aardig. Alleen mijn meerderen waren nooit zo blij als ik grover was dan de grofste respondent. Tja, de klant (of de respondent) mag dan wel koning zijn, als hij zich gedraagt als een varken, kan die dat terugkrijgen. En ik kreeg er geld voor, en at er geen boterham minder om, en sliep er geen minuut korter door. |
![]() |
|
Ik heb ook recent voor een callcenter gewerkt, en als je echt veel gescheld tegen je krijgt ligt dat vaak aan je eigen houding. Mooie opmerking die ik daar in een training over hoorde was "Het is niet zo dat ons systeem zo ingesteld kan worden om alle lastige mensen naar jouw toestel door te schakelen".
Wat betreft de sollicitatie is mijn ervaring dat ze er in het algemeen niet zo happig op zijn om een tweede kans te geven. Stom voorbeeld vind ik bijvoorbeeld die grote telecomaanbieder in Maastricht. Hebben blijkbaar zoveel vacatures dat er zaterdagopenstellingen zijn bij uitzendbureau's, maar iemand na een half jaar een tweede kans geven ho maar. Vraag aan jou is dan natuurlijk, wil je wel weer voor hen werken? Ik weet niet in welke regio je woont, maar er zijn volgens best veel callcenter vacatures op het moment. Ik zou gewoon voor en andere functie kijken en als je de test bij een uitzendbureau hebt gemaakt, ook een ander uitzendbureau.
||
Citaat:
Bovendien is degene die je sollicitatie nu heeft beoordeeld waarschijnlijk niet dezelfde persoon als die jou toen heeft gezegd dat je het volgend jaar nog eens moet proberen, grote kans dus dat deze persoon puur op het papierwerk afgaat en niets van jouw "potentie" weet. Daarnaast is het ook nog mogelijk dat "probeer het later nog eens" gewoon een aardige manier is om je met een kluitje het riet in te sturen. gelukkig zijn er nog wel 1000 andere callcentres.
||
Citaat:
Je moet je voorstellen dat veel mensen misschien al 5 of 10 keer aan de telefoon hebben gehangen met een belmiep die 0.0 technische kennis hebben over het probleem waar ze mee zitten, daar bovenop betalen ze vaak geld voor een service die niet goed werkt en zijn ze meestal afhankelijk van die service, daar kan een mens gefrustreerd door raken, als je dan 10 keer door hetzelfde idiote "heeft u uw kabels gecontroleerd" riedeltje moet omdat de callcentremiep je niet mag doorverbinden met iemand die wel verstand heeft van de service dan wordt je daar een beetje moe van.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
straffen in Nederland raevi | 66 | 13-03-2012 13:38 | |
Liefde & Relatie |
hij vindt mij te dik, dat trek ik niet meer. fib | 270 | 25-01-2007 12:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De doodstraf --> vraagje over een stukje van mij Skatertjuh13 | 8 | 18-02-2002 20:51 | |
Algemene schoolzaken |
De doodstraf --> vraagje over een stukje van mij Skatertjuh13 | 8 | 18-02-2002 20:51 | |
Liefde & Relatie |
jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal?? Verwijderd | 21 | 08-02-2002 17:03 | |
Seksualiteit |
jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal?? Verwijderd | 15 | 06-02-2002 17:15 |