![]() |
|
allow iedereen, ik ben een blog begonnen over gamers, ik ben nog niet echt er mee aan de slag gegaan, maar als iemand nog tips heeft, zeg het dan http://buckingawsome.blogspot.com/
|
![]() |
||
Citaat:
Probeer woorden die 'niet nodig zijn' niet te gebruiken. Als ik het stukje dat jij hebt geschreven zou verbeteren, alleen qua taalgebruik, zou er zo iets komen te staan: WOLFENSTEIN 2 Wolfenstein is een first-person shooter, met zwakke graphics maar een strakke gameplay. Het doel is nazi's neer te schieten en de cyborg Hitler uit te schakelen. De interface is old school en vergt enige gewenning, je hebt dit echter zo onder de knie. Wolfenstein 2 is beschikbaar op meerdere platformen. Het is een leuk spelletje voor als je een keer verveelt, maar niet meer dan dat. Verder ben je natuurlijk veel handige informatie vergeten. Wanneer is het spel uitgekomen, wat is de laatste patch, waar is het spel nog te verkrijgen/downloaden, voor welke platformen is het precies uitgekomen? Er zijn kortom nog erg veel dingen die je moet verbeteren. Begin misschien eerst eens met het bekijken van andere game blogs.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|