Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is inderdaad wat AzN zegt. Ze kunnen nu niet gaan zeggen dat jullie maar uit elkaar moeten, of dat hij ergens anders les moet gaan geven of jij ergens anders maar les moet gaan volgen of iets dergelijks. Dus kaart het inderdaad gewoon zo snel mogelijk zelf bij de school aan, geef aan dat jullie al 3.5 jaar een relatie hebben en of ze er misschien omheen kunnen roosteren of iets dergelijks
![]() Ik heb er geen ervaring mee verder ![]() |
![]() |
|
![]() |
Reververend, het is niet 1 kwartaal, want als ik in het 2e jaar van mijn bachelor zit, zit hij in het 2e jaar van zijn master, en moet hij nog 2 kwartalen lesgeven.
Opzich maakt het mij verder niet uit, maar wanneer klasgenoten van mij ons samen zien ga je geroddel krijgen en dat wil ik voorkomen... en doen alsof wij elkaar niet kennen enzo is ook moelijk, daarnaast kennen een aantal klasgenoten mijn vriend ook ... Ik denk dat we dinsdag maar even langs gaan bij zijn decaan, even kijken hoe we dit zo kunnen regelen dat de roosters niet overlappen van ons. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een situatie meegemaakt waarbij het nog een stuk gecompliceerder was.
Je meldt het van tevoren. Je vraagt of je niet bij elkaar wordt geplaatst. Gebeurt dit alsnog, dan ga je tijdens kantooruren, op de universiteit, professioneel met elkaar om. Overigens is hij geen docent, maar een tutor of begeleider of wat dan ook. No big deal. Hoe was het bij de decaan? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Studeren |
Studiekeuze enquete Odilia | 4 | 02-04-2013 20:30 | |