Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 16:17
framboosje
framboosje is offline
ik vroeg me af of meerdere mensen dit hebben. ik word namelijk best wel opgewonden als ik mezelf naakt bekijk (vooral mijn borsten dan). (ik vind dit best wel genant, maar ik wil het toch ff weten) de laatste tijd heb ik ook steeds meer het gevoel dat ik niet echt meer op de jongens let, maar dan weer wel meer op de meisjes. op zich vind ik dit geen probleem, maar kan het te maken hebben met het feit dat ik opgewonden raak door mezelf? omdat ik dus zelf een meisje ben, dat ik daardoor ook meer naar andere meisjes ga kijken (om te vergelijken of zo)???
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:53
shanli
shanli is offline
ik vergelijk ook wel
ik raak niet echt opgewonden van mezelf,soms bekijk ik mijn borsten wel,maar ik word er niet geil van of zo.
Oud 12-08-2002, 16:58
Missy M
Missy M is offline
Jah.. Dat heb ik ook.. Sinds kort
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:12
Bor
Bor is offline
een vrouwenlichaam is heel erg sensueel en mooi.. Dat je daar zelf opgewonden van raakt betekent alleen maar dat je blij bent met jezelf, want je geniet immers van jezelf..

ik heb het zelf niet, ik ga wel altijd tegen mn geslachtsdeel aanpraten

hè Frits

btw; foto's van jezelf zijn welkom hor
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hmm...ik word dus echt niet opgewonden van mezelf.
Soms vind ik mijn lijf er best mooi uitzien ofzo (bij schemering ), maar opgewonden? Nee. Wel tijdens de sex, van het hele spel zeg maar, dan voel ik me heel erg op mijn gemak, lekker in mijn vel. Dus ik vind mijn lichaam mooi genoeg om onbeschaamd sex te hebben, heb er nooit problemen mee om uit de kleren te gaan. Maar hier moet ik bij vermelden dat dat alleen is als er geen fel licht aanwezig is. Soms heb je van dat klote- licht dat je striae en cellulite extra benadrukt, bah. En in bepaalde houdingen zien mijn borsten er ook echt stom uit. Maar dan nog, ik denk dat als ik mezelf echt vreselijk zou vinden, ik me naakt absoluut niet prettig zou voelen bij mijn vriend.
Dat jij jezelf vergelijkt met andere meiden, wil niet per se zeggen dat je ook daadwerkelijk op meiden valt, maar je zegt dat je van jongens niet opgewonden wordt. Dan kan het wel zijn dat je je meer aangetrokken voelt tot meiden, maar het hoeft niet. Een meidenlichaam is meestal nu eenmaal veel mooier dan dat van een man, dat vind ik ook. Ik kan ook niet zeggen dat ik echt geil word van een mannenlichaam, er is gewoon niet veel aan. Een meid heeft mooiere vormen, is zachter en heeft billen en borsten. Tuurlijk heeft een man ook billen (en sommigen ook borsten ), maar je snapt me wel; ik bedoel dikkere billen. Dat is gewoon veel opwindender dan de hoekige vormen en kippenbillen van een man. Ik denk dat veel mensen er zo over denken.
Je moet voor jezelf eens nagaan of je je prettig voelt bij het idee dat je sex met een man/jongen hebt. Als je je dat niet voor kan stellen, en met een meid wel, dan moet je je inderdaad eens gaan afvragen of je niet toch lesbisch bent.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:52
framboosje
framboosje is offline
Citaat:
Bor schreef:
een vrouwenlichaam is heel erg sensueel en mooi.. Dat je daar zelf opgewonden van raakt betekent alleen maar dat je blij bent met jezelf, want je geniet immers van jezelf..

ik heb het zelf niet, ik ga wel altijd tegen mn geslachtsdeel aanpraten

hè Frits

btw; foto's van jezelf zijn welkom hor

hmm... echt blij met mezelf ben ik niet.... weet niet hoe het komt, maar vind mezelf eigenlijk best wel sexy soms (vooral met zo'n nat wit t-shirtje ;-) )

als ik es nen deftige foto heb, zal ik em zeker es plaatsen, goed?!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:58
Verwijderd
Dat had ik vroeger ook soms, komt misschien door de pubertijd. Nu is het iig helemaal verdwenen :/
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 22:38
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Ik vergelijk mezelf ook met andere meisjes!
maar niet dat ik opgewonden wordt van mezelf!
Oud 12-08-2002, 22:49
verbal-violence
verbal-violence is offline
Naja kan geen kwaad toch ? Maar wees wel zeker van iets voordat je het de wereld verkondigt....

Alle meisjes van 15 zijn Bi
Oud 12-08-2002, 22:55
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Tuurlijk heeft een man ook billen (en sommigen ook borsten ), maar je snapt me wel; ik bedoel dikkere billen. Dat is gewoon veel opwindender dan de hoekige vormen en kippenbillen van een man.
hehe *heeft wel dikke billen*
Oud 12-08-2002, 23:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Als ik naakt voor de spiegel sta vind ik mezelf ook helemaal niet lelijk, maar om nou te zeggen dat ik er opgewonden van wordt, nee.
Oud 13-08-2002, 00:31
LM
LM is offline
WTF
Oud 13-08-2002, 00:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik wel.... maar k ben ook zo knap...

serieus...?? nou nee.. niet bepaald!
Oud 17-08-2002, 22:31
Verwijderd
narcisme heet zoiets
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 23:35
Kirk22
Kirk22 is offline
De jonge en knappe Narcissus ging elke dag naar het meer om te kijken naar zijn spiegelbeeld. Hij was zo gefascineerd door zichzelf dat hij op een zekere dag in het water viel en verdronk. Op de plaats waar hij gevallen was bloeide een bloem, die narcis werd genoemd.
Toen er een tweetal oreaden - bergnimfen - naar het meer gingen zagen zij dat het meer veranderd was in een moeras van zilte tranen.
"Waarom huil je?" vroegen de oreaden
"Ik huil om Narcissus" antwoorde het meer
"Dat verbaast ons niets, dat je om hem huilt. Per slot van rekening was jij de enige die zijn schoonheid kon aanschouwen." gingen de oreaden door.
"was Narcissus dan zo mooi?" vroeg het meer
"wie zou het beter weten dan jij? Hij kwam elke dag naar je toe en boog zich over jou oevers."
Na een korte stilte zei het meer "Ik huil om Narsiccus, maar ik heb nooit gemerkt dat hij zo knap was. Ik huil omdat, elke keer wanneer hij zoch over mijn oevers boog, ik diep in zijn ogen mijn eigen schoonheid weerkaatst kon zien."
Oud 18-08-2002, 10:23
Bor
Bor is offline
Citaat:
framboosje schreef:

als ik es nen deftige foto heb, zal ik em zeker es plaatsen, goed?!
nee, nee, nee, die moet je prive sturen

over msn; ghehehe.. dan keur ik wel of ie op t forum kan
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 10:30
Bor
Bor is offline
framboosje, je komt nogal over als iemand met een andere nick

deze topic is te manbewust geschreven..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:30
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
Bor schreef:
framboosje, je komt nogal over als iemand met een andere nick

deze topic is te manbewust geschreven..
denk 't ook..
Oud 18-08-2002, 16:22
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
miscchien associeer je jouw naakte lichaam metteen met sex en word je daarom geil?

Regels voor berichten