Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb geen meisje of vrouw nodig voor kleding advies, daar ik mij erg vrouwelijk voel weet ik precies welke kleding ik wil dragen en hoe ik alles goed kan combineren.
@ TS, leef je in als vrouw en bezoek ook eens modeblogs en topics waarin meiden en vrouwen over kleding posten, kan je heel veel van opsteken en inspiratie opdoen. Op mijn lengte en dun figuur staan heel goed, wijd uilopende tuniekjurkjes, leggings, topjes en (gebreide) vesjes. Je moet het gewoon eens uitproberen, dat doe ik ook en op gegeven moment weet je precies wat je wel of niet goed staat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.travestie.org/nl/forum/vi...35a9cabfd81777 |
![]() |
|
Mijn mening is dat je je niet moet kleden zoals Hakuna doet, want het ziet er echt niet uit. No offense. Ik denk dat de beste tip is dat je een vriendin moet vragen om samen met jou te kijken wat er mooi staat. Het ligt namelijk helemaal aan je bouw. Ik weet ook niet wat voor budget je hebt als het gaat om kleding kopen. Probeer een vriendin mee te nemen waarvan je zelf vindt dat ze een goede smaak heeft (want het gaat er vooral om dat je het zelf ook mooi/fijn vindt) en ga eens met haar naar de stad. Probeer dingen aan. Ik had begrepen dat het voor carnaval is? Dan maakt het in principe niet eens uit als je vreselijke kleurencombinaties gebruikt.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou het was een erg goed geslaagde carnaval haha. Heb op 2 verschillende paren laarzen gelopen, met hoge hak. (respect voor de dames die dat doen iig)
mijn complete outfit: laarzen, jeans, topje, bh, string, pruik, nepborsten. Een korset heb ik niet geprobeerd. En qua make up; ik kwam nog best ver met mijn eigen skills en wat youtube filmpjes. Ik heb foto's gemaakt (niet van de make up) |
![]() |
|
|