![]() |
|
![]() |
Hallo alle samen,
Ik kom uit Duitsland. Voor het vak Nederlands moet ik een geschoold werk schrijven. Ik heb ervoor het thema "Het Nederlandse volkslied het Wilhelmus en hoe de Nederlanders van tegenwordig zich ermee kunnen identificeren" gekozen. Ervoor heb ik een enquete voorbereid. Het zou erg leuk zijn, als jullie zich een klein beetje tijd nemen en de vragen invullen. Je zou mij daar heel blij mee maken! binnen een minuut ben je klaar! klik op onderstaande link: http://www.umfrageonline.com/survey/...p?code=05a1a42 Hartelijk bedankt voor je moeite! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ook niet.
En met de prinsen van Oranje heb ik ook al niet veel... Maarja, aangezien de meeste Nederlandse vlaggen al de verkeerde kleur blauw hebben is het sowieso al bar slecht gesteld met onze nationale eer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het volkslied. Missy | 18 | 03-03-2009 22:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Nederlandse volkslied is toe aan een grote update Love & Peace | 53 | 05-04-2007 11:39 | |
De Kantine |
Het Wilhelmus (volkslied) MissCzechMeOut | 118 | 30-06-2004 18:38 | |
De Kantine |
Hoeveel coupletten van het Wilhelmus ken jij uit je hoofd? naam onbekend | 130 | 08-05-2004 19:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kenmerken v/h wilhelmus :-) duracelkonijntje | 1 | 21-10-2001 15:57 |